Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

 

שאלה קטנה, במידה ואני קונה רכב חדש מהחברה, נניח לדוגמה מסוג קיה שמציעים 7-8 שנות אחריות, אך אני לא מטפל בו במוסך מורשה אלא באופן ביתי שזה אומר שאין תיעוד טיפולים "רשמי" עם חותמת של מוסך מורשה אלא רק דף שבו אני רושם לעצמי את הטיפולים. לכן אם אני נתקל באיזו תקלה חריגה שנמצאת במסגרת האחריות או שיש איזה ריקול שרלוונטי אליי, יכולים בחברה לסרב לטפל בבעיות בגלל שהרכב לא מטופל אצלם?

שמעתי גם פה בפורום בכמה שרשורים שיש אנשים שטוענים שאם הרכב נקנה בדיל "יד שנייה 0 קמ" שבמקרה הזה אין אחריות, האם זה נכון ? או שכל מקרה לגופו ויש כאלה ויש כאלה?

אני בעקרון מתכנן בעתיד לרכוש רכב יד שנייה 0 ק"מ ולבצע טיפולים ביתיים, האם האחריות רלוונטית לאנשים כמוני או שהיא מתבטלת?

 

תודה רבה והמשך יום מקסים

פורסם

אם תהיה תקלה סביר להניח שהיבואן ינסה להתחמק מאחריות.

לעומת זאת ריקול הם מחוייבים לבצע ברכב שלך.

רכבי ליסינג /0 קמ , לפחות בקאיה ,מקבלים רק 3 שנים אחריות.

פורסם

ואם אני מטפל במוסך שהוא לא מוסך של היבואן אלא מוסך של מכר? באחריות מצויין שאני חייב לטפל במוסך שלהם?

פורסם

אתה יכול לטפל בכל מוסך מורשה מישרד התחבורה. אם המכר הוא בעל מוסך שכזה ואני מאמין שכן עם קבלות ומספר עוסק והכל אז אין בעיה. האחריות תהיה תקפה.

פורסם

אתה ראשי לטפל בכל מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה (ולא רק מורשה יבואן) מבלי לאבד את האחריות כמובן בתנאי שכל הטיפולים עומדים בהוראות היצרן משמע שימוש בחלקי חילוף, נוזלים ומרווחי טיפולים. ברגע שאתה לא מטפל במוסך מורשה או שנעשתה חריגה מהוראות היצרן, היבואן לא חייב להכיר באחריות.

פורסם (נערך)
אם תהיה תקלה סביר להניח שהיבואן ינסה להתחמק מאחריות.

לעומת זאת ריקול הם מחוייבים לבצע ברכב שלך.

רכבי ליסינג /0 קמ , לפחות בקאיה ,מקבלים רק 3 שנים אחריות.

בהרבה מקרים מעת לעת הייצרן מפרסם Technical Bulletin או Technical product information אשר מבוצעים ללא ידיעת הלקוח או רק איזכור מסויים בקבלה על טיפול 15K שבוצע תיקון מסויים ברכב לפי הנחיות ייצרן הרכב.

 

עדכוני תוכנה אשר גם מבוצעים ללא הזמנה מיוחדת של הלקוח למוסך אלא רק במידה והלקוח נכנס לטיפול ברכב.

 

* כול מה שכתבתי אינו חל על הרכבים אשר טופלו לא במוסכי הייבואן מכיוון שבעל הרכב לא יכול לדעת על התיקונים הללו לכן בעל רכב שמתכוון לטפל במוסך שאינו של הייבואן צריך לקחות בחשבון את הדברים שכתבתי.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

מה לא ברור ? אין ולא תיהיה אחריות לרכב שלא טופל במוסכי יבואן ! ,לא חשוב אם טיפלת לבד או במוסך לא מורשה כל עוד הרכב באחריות טפל ביבואן כמו כולם .

פורסם

במקרה שמטפלים במוסך מורשה משרד התחבורה:

אחריות יצרן תפוג רק אם יוכח שהטיפול לא נעשה לפי הוראות היצרן. מה שרשום מעלי פשוט שגוי!

 

היתרון לטפל במוסכי היבואן: אין צורך להוכיח שהטיפול נעשה לפי הוראות יצרן, כיוון שהמוסך מחויב לכך ולא יכול להתנער מטיפול של עצמו.

הרבה פעמים יש אחריות שנה נוספת "של רצון טוב" למי שביצע את כל הטיפולים במוסכי היבואן.

 

לטיפול ביתי אין הוכחה שבוצע, לכן האחריות לא חלה.

×
×
  • תוכן חדש...