Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם פורום יקר ,

לאחר התלבטויות רכשתי סיטרואן ברלינגו שנת 2013 -המנוע 1600 ( 75) כ"ס במקום הפורוד סטיישן :|

לאחר שקניתי ראיתי שבכלל לא עשו טיפולים לרכב במשך כ 40 אלף קילומטר שזה פסיכי

פתחתי את המכסה מנוע

הנוזל ברדיאטור היה בכלל מים

השמן מנוע עם בוצה על הפקק

 

ועכשיו אני צריך להשקיע מחדש ברכב הזה כדי לשמור עליו בצורה הטובה ביותר ולכן אני צריך את עזרתכם :

 

1. סוג שמן מומלץ ( מהחברות המומלצות ) ?

2.האם לבצע פלאש למנוע ( זרקו לי ההערה פעם שאסור לעשות למנוע דיזל ) ? ואם כן באיזה חומר מומלץ ?

3. נוזל קירור מתאים לרכב ?

4. פלאש רדיאטור

 

בנוגע לשאר הדברים כמו

מסנו פילטר וכוליי.. אביא מקורי

סיטראון ברליגנו שנת 2013

מזדה 3 - אקטיב 2012

:-D

פורסם
קנית רכב על בליינד בלי לבדוק אותו ?

 

יותר נכון קיבלנו אבלל עם אפשר להתמקד בנושא העיקרי ? תודה מראש

סיטראון ברליגנו שנת 2013

מזדה 3 - אקטיב 2012

:-D

פורסם

תציין דגם מנוע מהרישיון רכב יהיה יותר קל להמליץ על שמן

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
תציין דגם מנוע מהרישיון רכב יהיה יותר קל להמליץ על שמן

 

האמת שאני לא ליד זה ,

אבל עם אני לא טועה ונראלי שלא אז הדגם - COMFORT ידני דיזל 1.6 (75 כ''ס) 1,560 סמ"ק עוזר ?

 

סיטראון ברליגנו שנת 2013

מזדה 3 - אקטיב 2012

:-D

פורסם

אז רוב הסיכויים שהשמן שאתה צריך הוא 0w30 סינטטי מלא בתקן PSA B71 2312. נכנס בהחלפה מלאה 3.8 ליטר.

כמו כן מומלץ להחליף פילטר אוייר (מקורי או מאן בלבד), פילטר מזגן, פילטר שמן מקורי.

נוזל בלמים (דוט4).

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

סתם שאלה כללית , אני כבר לא מוצא בחניות חלפים צמיגות כזאת של 0W30

האמת שבמזג האויר בישראל בטמפרטורה לא יורדת ב 0 מעלות

צודק ?

 

 

אז רוב הסיכויים שהשמן שאתה צריך הוא 0w30 סינטטי מלא בתקן PSA B71 2312. נכנס בהחלפה מלאה 3.8 ליטר.

כמו כן מומלץ להחליף פילטר אוייר (מקורי או מאן בלבד), פילטר מזגן, פילטר שמן מקורי.

נוזל בלמים (דוט4).

סיטראון ברליגנו שנת 2013

מזדה 3 - אקטיב 2012

:-D

פורסם

אפשר גם שמן 5-30, עוד מעט ארשום את התקן. או 0-30 כפי שנרשם.

 

לא להשתמש בשום שמן אחר.

 

נוזל קירור שים מקורי של פיז'ו, גלון 5 ליטר עולה 90 ש"ח.

 

כמה ק"מ הוא עשה בסה"כ?

 

 

פורסם
סתם שאלה כללית , אני כבר לא מוצא בחניות חלפים צמיגות כזאת של 0W30

האמת שבמזג האויר בישראל בטמפרטורה לא יורדת ב 0 מעלות

צודק ?

 

עזוב כרגע מזג אוויר.

 

הדרך היחידה לגרום לברלינגו לעבוד כמו שצריך לאורך זמן ולהיות אמינה היא לטפל בה בשמנים ונוזלים לפי הוראות היצרן בדיוק ובזמנים שקבע היצרן.

 

 

פורסם

קסטרול חברה אחלה. אבל יותר חשוב מהחברה זה שיעמוד בתקן שציינו לך. שמן זה לא רק צמיגות.

אתה צריך שמן שעומד בתקן

PSA B71 2312.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
בוקי ,

רק כדי לוודא סופית

השמן הראוי ביותר לרכב

5w-30 של חברה קסטרול אתה ממליץ ?

אתה יכול להשתמש ב 5-30 תקן B71 2290 או ב 0-30 B71 2312.

 

לא ממליץ ספציפית על קסטרול או מותג אחר, כל שמן של כל יצרן מוכר בעל התקנים הנ"ל יעשה את העבודה.

 

 

פורסם
אתה יכול להשתמש ב 5-30 תקן B71 2290 או ב 0-30 B71 2312.

 

לא ממליץ ספציפית על קסטרול או מותג אחר, כל שמן של כל יצרן מוכר בעל התקנים הנ"ל יעשה את העבודה.

 

בוקי , מצטער שאני מעיק ,פשוט מודה לך על הידע .

תוכל להביא לי קישור לשמן מנוע על פי המלצתך ?

והאם זה מתאים ?

http://www.castrol.co.il/index.php/private-cars/item/104-castrol-magnatec-stop-start-5w-30-c2

 

תודה ושוב תודה

סיטראון ברליגנו שנת 2013

מזדה 3 - אקטיב 2012

:-D

פורסם

אם יש את התקן, זה מתאים. תקנה פילטר שמן מקורי בלבד ואם אתה מחליף עצמאית תדאג להחליף את הגומיה שבמכסה הפילטר ולהדק את המכסה ב 25Nm. או לפחות לא להדק חזק מידי אם אתה עובד ללא ידית מומנט.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...