Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי שבא לי לעסוק בבניה של רמקולים. החלטתי שבשביל זה אני רוצה מגבר עם BI AMP וקרוס אקטיבי.

 

לצורך העניין קניתי 2 סטים של מגברי דואל מונו כאלו וניסיתי לחבר אותם לשני שנאים כאלו, 24V 8.3A

 

לשני אלו צמדתי MINI DSP 2X4, ומשום מה כלום לא עובד. אני יודע שהDSP, השנאים והרמקולים בסדר.

 

האם זה משהו בחיווט? מצ"ב תמונות

mdYZzbYAc0zt45VZ3X_rSEl4QwT2Xm1Qe35ci96S1vLIbeULGEo1IY-_ZoToh13QB75jddthXnsBGQaPwtOOeBqr_nBuzUmzUxlR3y84TIY1tswUyWyBD41AT8vklkPtxcuieRt0j4bNE0xUtLmyauL8n4EhlqGE0BHWBJrKuW1e1hJrC-dqb0E4Dcq0c1IWSKz8yHxfHKKsWclaKEtgCqBLiNqtJVMCue7wCCdaiW23I4LSILGdqVIUIp-EJhpDN_aFiq45egZROtANncTDWqE5pC2cJAuGLAkgV6r69UbYfMO2-YSKU2RSdqtK_uIiWPb4qSbJONeWuwj-CliWsO0tuAK_qUJ6O1PeH1c4MJKd5oPa4-y4BNghM_WDHy3Wlr8_H3Cv70YwqHwxEoCZAYsydwLtuRgzbHbllAN677Y2Y1eNBB50MfFAVqvTgH4uHXdN6oT-te5dkin-_YK_TndFZOmhEv9jTCece63YlWtHkoSiplTL42IZmZqPZqfLj17cS_bcFFeHux2r4k_btV85OQaIy6rK3pyypq6FZ_DDGMqt2sraO5Ftg0HDrZ-s-_iIcdzqw6bujNm_NsOQLSppZkNIenptEpPgbJw7gRM=w735-h979-no

sHA-s7PTgoy1GRO1WPLreGdhr8iODTiOCYX6yStvjGBE8lyz53PMDXXSCoj3sOua4uHeQvSHJJeNQIwSAs4aZRVArRwFG7eMiLxmtEfnUMcUMUGE0gQwCbQwQ8VV3G3FEQP6H4p1KcIoI_Yv5QfFgBvURKHQfH8Dg3vAPirHlUmr-3ijTTOXvhV1cBJsJxw3k6XN36NW6i6eNZEuF7V55G-OkiQERYFaQFzwbUtvZZ248Uen_JDUFig_NbCLZKnMvpBY1DBRlWlgmNbkxHgjTt3g9mpF9UdEaflNZSC5Avhpo34OkbwtGjPAtLRg03lWBbTIibzbetE8-PQXci2mBEAo36PxV53t4TJE3Y_bgAMJhS0mqgASnrSPawUndD28ujpeUn-il-FWbZ1dgY0COVYqcfAWIcukpQd8MLgylXPMzoZMCPbMbnfTVO-XkZGGPxtvq5gfmCAUvO-UqaKUOfx-DyalD6FLZ8rbPN_BYYvtmPcr-Old9HuOcqZ01veEz_H53bYaK2hxD9U75cdI2qgSvo1pxXz1TtcuHeJyF0n8SONL2vADQaKGuG2Y2a6h_6ZatlNVj-w_Ig7tDrAlrmXFNJr9b6_KkHDTyOxVTDk=w735-h979-no

320-6532--yuan-jing-stereo-amplifier-board-wiring-guide.jpg

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם (נערך)

שני הספקים מחוברים לשני המגברים - האחד למתח החיובי ואחד לשלילי?

 

מתח המוצא 12V?

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם (נערך)

אוקיי, 24.

כל אחד מהמגברים צריך לקבל 24V בין + ל GND ועוד 24V בין GND ל -. האם כך הדבר? כלומר כל מגבר מחובר לשני ספקים.

 

Capture.JPG

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם (נערך)

בלינק לספקים נראה לי שיש להם רק שתי יציאות (+ / -) ולא שלוש.

 

 

Capture.JPG

 

ה GND שייך לדעתי לכניסת ה AC.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם (נערך)

בספק שלך, מתח ה - DC הוא בין ה + ל -. שלוש היציאות + מחוברות ביניהן וכך גם 3 היציאות -. הפאזה והאפס זה ההזנה. ההארקה מחוברת לגוף ולא קשורה למוצא (המוצא מתח צף).

 

להפעלת מגבר אחד אתה צריך שני ספקים. אחד יחובר בפלוס שלו לכניסת ה + במגבר ובמינוס שלו לכניסת ה GND במגבר. ספק שני יחובר בפלוס שלו לכניסת ה GND במגבר ובמינוס שלו לכניסת ה - במגבר.

 

אתה יכול לחבר את הספקים במקביל לכמה מגברים - במגבלת ההספק של הספקים וההספק הנדרש.

 

 

Capture.JPG

 

גם הסינים כותבים לך:

 

Capture2.JPG

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

עדכון:

אחרי שבצעתי אחד לחד את מה שהוסבר, התוצאה היחידה שהייתה היא "בום". קבל התפוצץ במגבר שאליו חוברו הספקים

נרכשו שני שנאי 17A 12V, חוברו באותה צורה לאותו מגבר תקין, ואין שום תגובה

 

בכל מקרה הוזמן לוח הגברה של 4 ערוצים עד 100W, קדם מגבר, ושליטה דיגיטלית בווליום

 

לפחות מצאתי תחליף לחזיזים בפורים

IMG_20171212_154302.jpg

עריכה אחרונה על ידי urban.racer

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

קבלים אלקטרוליטיים במעגל חדש יתפוצצו בד"כ בגלל מתח גבוה (מאוד) או ממתח הפוך. אפשר להחליף אותם בד"כ בקלות.

 

בהצלחה בהמשך הדרך ב DIY. אכזבות זה חלק מהעניין :roll:

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...