Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

 

מנסה להבין, האם זה Feature של פיגו שהמזגן נכנס לעבודה רק כשהמנוע מגיע לטמפ' עבודה ?

מדובר על פיגו 308 שנת 2009.

מניע הרכב, לוחץ על AC, המדחס נכנס לעבודה [ שומע ורואה שהטורים עולים מעט ], יוצא אוויר אבל חם.

מתחיל נסיעה, טמפ' ב-90 מזגן מוציא אוויר קר.

 

הוחלף פילטר כניסה, בוצע מילוי מזגן ובדיקת בריחת גז.

 

תודה לעוזרים.

פורסם
צהריים טובים,

 

מנסה להבין, האם זה Feature של פיגו שהמזגן נכנס לעבודה רק כשהמנוע מגיע לטמפ' עבודה ?

מדובר על פיגו 308 שנת 2009.

מניע הרכב, לוחץ על AC, המדחס נכנס לעבודה [ שומע ורואה שהטורים עולים מעט ], יוצא אוויר אבל חם.

מתחיל נסיעה, טמפ' ב-90 מזגן מוציא אוויר קר.

 

הוחלף פילטר כניסה, בוצע מילוי מזגן ובדיקת בריחת גז.

 

תודה לעוזרים.

לא אמר להיות קשר לטמפרטורה של המנוע.

כמה זמן עובר, מהרגע שאתה מדליק מזגן, עד הרגע שאתה מזהה שיוצא אויר קר מפתחי האויר?

פורסם
לא אמר להיות קשר לטמפרטורה של המנוע.

כמה זמן עובר, מהרגע שאתה מדליק מזגן, עד הרגע שאתה מזהה שיוצא אויר קר מפתחי האויר?

כ-5 דקות לערך.

 

תודה !

פורסם

בצע בדיקה לטרמוסטט מערכת הקירור

תוך כמה זמן הרכב מגיע מהנעה קרה לטמפ' עבודה?

האם הטמפ' נשארת יציבה בנסיעה בכביש מהיר ללא מזגן עובד?

פורסם

תודה לעונים.

@danniel - ביקרתי במוסך, בוצע מילוי "גז" ונמצא שאין בריחת גז [ בעת מילוי הוא אמר שהלחץ תקין {הרכב אצלי 3 שנים ולא ביקרתי במוסך}, הוא שחרר מעט גז ומלא חדש ].

@MR GT - יש המלצות באיזור אשדוד ?

 

תודה !

פורסם

תעשה ניסוי, תמתין להתחממות הרכב ללא הפעלת, לאחר שהמנוע כבר חם בטמפרטורה עבודה, תדליק מזגן.

האם עדיין יש המתנה ארוכה לאויר קר בפתחי ההאוויר?

פורסם

תודה על התגובה, זיהיתי משהו מעניין...

מנוע חם לאחר נסיעה בעיר ללא מזגן. הדלקת מזגן, טורים עולים, מאוורר נכנס לעבודה, אין אוויר קר. כיבוי והלדקה של ה AC, יוצא אוויר קר מיד.

היש סיכוי שמדובר על איזה חוט חשמל רופף ? שאין קשר לתחילת הנסיעה (מנוע חם) אלא לתזוזה של הכבלים ?

מה שמוזר, שהקומפרסור והמאוורר נכנסים לעבודה תמיד.

היש סיכוי שזה חיישן בקרת אקלים של פנים הרכב ? או חיישן אחר ?

פורסם

אם יש בקרת אלקים אז אולי יש כשל בהפעלת דלתית הערבול, הדלתית עצמה או במנוע בקרה שלה.

יתכן כמובן גם חיישני טמפרטורה של המערכת מזייפים או מגעים רופפים, לרוב זה החיישן טמפרטורה של תא הנוסעים, שכלול לגרום למיקום לא רצוי של דלתית הערבול.

פורסם
אם יש בקרת אלקים אז אולי יש כשל בהפעלת דלתית הערבול, הדלתית עצמה או במנוע בקרה שלה.

יתכן כמובן גם חיישני טמפרטורה של המערכת מזייפים או מגעים רופפים, לרוב זה החיישן טמפרטורה של תא הנוסעים, שכלול לגרום למיקום לא רצוי של דלתית הערבול.

תודה על הכיוון...

היום בדקתי את נושא הדלתית... נראה שזה הכיוון. בהדלקת ה-AC ברכב אני לא תמיד שומע את דלתית הערבול נפתחת ונסגרת. כאשר אין רעש של פתיחה יוצא אוויר חם, כשיש רעש של פתיחה יוצא אוויר קר.

הסתכלתי בחוברת של Haynes אך לא מצאתי פירוט על הרכיב הזה.

יש לך סרטוט או דרך כיצד אוכל לאתר הרכיב ?

 

תודה.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ שרשור ישן... הקיץ חוזר.

שטפתי את הרכב (מנוע קר) הדלקתי מזגן ופשוט הסתכלתי על המנוע.

מדחס נכנס לעבודה... טורים עולים, אבל !

למה המאוורר לא מסתובב ! הגיע לטמפרטורת עבודה המאוור נכס לעבודה והמשגן התחיל לקרר...

זה לא פיוז כי המאוורר עובד. מה יכול להיות הגורם ?

×
×
  • תוכן חדש...