Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום :) יש לי רכב שברולט אופטרה 2005 והיום שמתי לב שיש נזילת שמן,כשבדקתי את המדיד מראה שיש יותר מידי (הרכב נקנה לא מזמן יד 2) לפני שקניתי את הרכב זה לא היה,היום הלכתי להתניע כי המצבר היה חלש וכשלחצתי על הגז יצאה כמות די גדולה של שמן עכשיו אני לא מבין מה הבעיה יכולה להיות

עריכה אחרונה על ידי Almog Sasson
פורסם
איך נדע מאיפה יצא השמן דרך הפורום?

ראית מאיפה נוזל השמן? משהו?

 

מאוד קשה לראות מאיפה הוא יוצא וכללי יכול להיות שאנשים חוו את אותו הדבר עם הרכב הזה

פורסם
מאוד קשה לראות מאיפה הוא יוצא וכללי יכול להיות שאנשים חוו את אותו הדבר עם הרכב הזה

 

זה נראה שזה יוצא קצת לפני המנוע מצד שמאל

פורסם (נערך)
הבאת פרטים כללים מידי.

מה הכוונה בלחיצת גז יצא שמן? אתה מתכוון לעשן לבן/שחור מהאגזוז?

 

לא יוצא עשן,פשוט כשלחצתי על הגז הרכב הוציא כמות די גדולה של שמן אבל לפי המדיד לא נראה שהמנוע מאבד שמן,כמו שאמרתי זה נראה קצת לפני המנוע מצד שמאל,יחסית מאמצע הרכב,ולא דולקת שום נורה בקשר לזה

עריכה אחרונה על ידי Almog Sasson
פורסם
מכיוון הפקק ריקון שמן?

 

זה מה שאני חושב שיכול להיות אבל יוצאת כמות די גדולה זה נראה קצת לא הגיוני,וכשהרכב עומד הנזילה מפסיקה אחרי זמן קצר

פורסם

כתבת שבדקת את המדיד ויש יותר מידי שמן. אני מבין שיש מעל קו המקסימום. אם יש מעל חצי ס"מ מקו המקסימום, כנראה שפה הבעיה, יש עודף שמן באגן והוא משפריץ החוצה כשהאוטו מתחמם.

אצלי זה קרה כשמכונאי מלא מעבר למקסימום ולמזלי התברר שהשמן השפריץ מחור המדיד ולא נזל ממחזיר שמן.

תבדוק את הכיוון הזה ובכל מקרה מציע לך להחזיר את כמות השמן באגן עד לקו המקסימום במדיד ולא יותר.

פורסם

גם כאשר יהיה ב 2 סנטימטר מעל המקסימום לא אמור להשפריץ שמן. לפותח השירשור....צלם לנו בדיוק מאיפה אתה רואה שיוצא יכול להיות אולי צינור נשם מיכסה שסתומים קרוע ואז משפריץ דרכו.

פורסם
אתה בטוח שלא מדובר בנוזל קירור? בדקת אם לא חסר נוזל קירור במיקרה? ועד הדרך אם ההגה אצלך הוא הידראולי תבדוק שהמיכל שמן שלו גם מלא כמו שצריך.

 

בדקתי והכל תקין

פורסם

לא ברור ממידע שספקת מה הבעיה, מה בדיוק נוזל? מאיפה נוזל? באיזה מצב נוזל?

אם יש יותר מידי שמן אז זה לא תקין ובהחלט השמן עלול לפרוץ מהנשם או מחזירי השמן, שלב ראשון לאפס את השמן למפלס התקין.

×
×
  • תוכן חדש...