Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני


eliorat
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

צריך המלצות לרכב שני למשפחה בקטגוריית סופר מיני. הרכב צריך להיות קטן אבל לא קטן מידי עם מקום בתא המטען לעגלת תינוק, די חסכוני בדלק וכמובן בטיחות ואמינות.

תקציב: 25-30K

 

תודה לעונים.

 

אליאור

פורסם

סוזוקי- סוויפט או ספלאש/דייהטסו סיריון.

לגבי עניין העגלה- צריך לקחת אתכם את העגלה ולבדוק פיזית האם נכנסת- יש הרבה סוגים של עגלות צריך לבדוק כל מקרה לגופו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בגדול, מה שאתם מחפשים נקרא הונדה ג'אז.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מנסיון, סופר מיני שיכולות להכיל עגלת תינוק בגודל סטנדרטי:

 

פביה

i20

קיה ריו (בדגם החדש - החל מ 2012. לא יודע לגבי הדגם הישן יותר, והוא גם פחות מומלץ מסיבות אחרות)

הונדה ג'ז.

לא בטוח לגבי פיאסטה.

 

בסוויפט \ סיריון אין סיכוי להכניס עגלת תינוק ממוצעת.

 

רכב ידני בא בחשבון?

פורסם
מנסיון, סופר מיני שיכולות להכיל עגלת תינוק בגודל סטנדרטי:

 

פביה

i20

קיה ריו (בדגם החדש - החל מ 2012. לא יודע לגבי הדגם הישן יותר, והוא גם פחות מומלץ מסיבות אחרות)

הונדה ג'ז.

לא בטוח לגבי פיאסטה.

 

בסוויפט \ סיריון אין סיכוי להכניס עגלת תינוק ממוצעת.

 

רכב ידני בא בחשבון?

 

 

לא, רק אוטומט גם מעדיף לא רובוטית.

מבחינת בטיחות ואמינות מה לדעתך עדיף מהדגמים שציינת?

תודה על העזרה :-)

פורסם

אם ככה אז קיה ריו יורדת- לא נכנסת לתקציב,

 

i20 זאת אופציה, תבדוק איזה שנתון נכנס בתקציב

פאביה - רק אם תמצא עם מנוע 1600, שבאה עם גיר אוטומטי רגיל (לא רובוטי), שנת 2009-2010

הונדה ג'ז - תבדוק איזה שנה נכנסת לתקציב. הן לא זולות בשוק היד שניה.

פיאסטה יורדת מהפרק - עד כמה שאני זוכר בשנים הרלוונטיים זה גיר רובוטי לא הכי אמין.

 

לגבי צריכת דלק - כמה הרכב הולך לנסוע בשנה? אם לא הרבה, בתור רכב שני - אז הצריכת דלק הופכת להיות פרמטר משני.

לגבי אמינות - ג'ז, פאביה וגם i20 - לא ידוע על מחלות או בעיות מיוחדות (בדגש על פאביה עם גיר אוטומטי רגיל).

לגבי בטיחות - תבדוק בדיוק איזה שנים נכנסות לתקציב, ותראה את הנתוני בטיחות לשנים האלה - מס' כוכבי ריסוק \ מס' כריות אוויר.

פורסם
אם ככה אז קיה ריו יורדת- לא נכנסת לתקציב,

 

i20 זאת אופציה, תבדוק איזה שנתון נכנס בתקציב

פאביה - רק אם תמצא עם מנוע 1600, שבאה עם גיר אוטומטי רגיל (לא רובוטי), שנת 2009-2010

הונדה ג'ז - תבדוק איזה שנה נכנסת לתקציב. הן לא זולות בשוק היד שניה.

פיאסטה יורדת מהפרק - עד כמה שאני זוכר בשנים הרלוונטיים זה גיר רובוטי לא הכי אמין.

 

לגבי צריכת דלק - כמה הרכב הולך לנסוע בשנה? אם לא הרבה, בתור רכב שני - אז הצריכת דלק הופכת להיות פרמטר משני.

לגבי אמינות - ג'ז, פאביה וגם i20 - לא ידוע על מחלות או בעיות מיוחדות (בדגש על פאביה עם גיר אוטומטי רגיל).

לגבי בטיחות - תבדוק בדיוק איזה שנים נכנסות לתקציב, ותראה את הנתוני בטיחות לשנים האלה - מס' כוכבי ריסוק \ מס' כריות אוויר.

 

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...