Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 2.0 או סקודה אוקטביה 1.4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני עכשיו מחליף מקום עבודה וצריך לקנות רכב.

אחרי שירדתי מעניין הרכב החדש בגלל ירידת הערך הכבדה, הצטמצמתי ל2 דגמים שנראים לי הכי מתאימים - מאזדה 3 עם מנוע 2 ליטר, וסקודה אוקטביה עם מנוע 1.4 טורבו. שניהם מודל 2014 ועולים סביבות ה80-90K.

כיום אני נוסע על אוקטביה 1.4 חדשה 2017 מליסינג, ואני מאוד מרוצה מהרכב. הוא חזק, מאובזר, מרווח ונוח.

חייב לציין שעל המאזדה 3 עם המנוע 2000 לא נסעתי. אני מתעניין בה כי מאזדה נחשב רכב אמין, ששומר על הערך שלו והיא גם יותר יפה מהסקודה.

 

צריך את עזרתכם להחליט על מה כדאי לי ללכת (או דגם אחר אם לדעתכם יותר מתאים).

אני אוהב יותר את איך שהמאזדה נראית, ומעדיף תיבה פלנטרית על גבי רובוטית בשביל שקט נפשי. הבעיה שהמומנט של המאזדה נמוך מזה של הסקודה, ובגלל שלא נסעתי עליה אני מפחד להתאכזב מהכוח שאני מצפה לו ממנוע 2000 עם 165 כ"ס. (ולמה שכבר התרגלתי בסקודה שיש לי היום)

 

במה הייתם בוחרים?

פורסם

ללא ספק מאזדה 2 ליטר.

הסקודה רכב מעולה-רק שלא הייתי נוגע ברכב עם גיר DSG בן שלוש כפרטי אפילו בצחוק.

תריץ חיפוש על הגיר והבעיות שיש איתו ותבין במה מדובר.

מעבר לזה, כדאי שתדרג את סדר העדיפויות שלך-אולי יהיו פה לאנשים רעיונות לעוד רכבים מתאימים שלא חשבת עליהם,

בהצלחה.

פורסם

תודה לכולם על התגובות!

באמת נראה לי שעדיף בשביל השקט ללכת על המאזדה.

 

מבחינת סדר עדיפויות - חשוב שהרכב יראה טוב, יהיה נוח, יתאים לכיסא תינוק (שאולי יגיע בעתיד), יהיה לו מספיק כוח לעקיפות זריזות בכבישים של הצפון\דרום או יציאות מהירות מהמקום במקרים שאצטרך. אם הוא ספורטיבי או נראה ספורטיבי זה ייתרון.

(שוב לדעתי המאזדה מנצחת פה)

פורסם

אין ספק שמזדה 3 זו רכישה הגיונית יותר כרכב פרטי, בעיקר יד שניה.

 

רק תבדוק את עניין המרחב. מזדה 3 בעלת מרווח פנים קטן יותר מאשר אוקטביה. לתחושתי זה גם במקום של הנהג, גם המושב האחורי משמעותית צפוף יותר. גם הבגז' יותר קטן.

אם זה לא מפריע לך - לך על מזדה 3.

פורסם

נהגתי כבר על מאזדה 3 1.6 של חבר.. מרווח הפנים לא טוב כמו בסקודה, אבל הוא מרגיש איכותי יחסית שזה גם חשוב לי.(ולא כל כך צפוף בסופו של דבר)

המערכת מולטימדיה מעצבנת, זה כן.

 

בכל מקרה, אני חושב שהעניין הוחלט.. תודה :)

פורסם

חייב להבין את כל המצדדים במאזדה:

נאמר שהגיר בעייתי, ומלכתחילה אני מוסיף לתקציב 6-7K לתקציב הרכישה, זהו, אני מסודר? זה כל הסיפור? או שזה יותר מרק הגיר עצמו?...

כי בסופו של דבר, הסקודה הרבה יותר מרווחת, מהירה ואפילו יותר חסכונית... האירו את עייני...

פורסם

גם אם תחליף אחרי יומיים יכול ללכת לך מכטרוניקס (מחשב גיר) ותצטרך להכין איזה 8 אלף ש''ח, חוץ מזה אתה לא פטור מהמצמדים, הם מחזיקים סביבות 40 אלף ק''מ, יש כאלה שהלך להם כבר ב5 אלף ק''מ.

 

לכן ואגית משומשת זה סיכון ללקוח הפרטי.

 

 

פורסם (נערך)

בארץ הביטוח המקיף של האוקטביה יקר כי הרכב מאד מבוקש (על ידי גנבים).

בסקרי ביטוח האוקטביה לא מגיעה אפילו לתחתית רשימת 100 הרכבים האמינים

http://www.reliabilityindex.com/top-100

עם אחוז גבוה של תקלות חשמל ומנוע

כאשר מזדה 3 במקום ה 49 מתוך 100 .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

המאזדה עם כיסא תינוק לא באה טוב ביחד, מנסיון!

 

כל יום שאני נאלץ לנסוע עם המשפחה אני מקלל את היום הזה שלא רכשתי רכב גדול יותר.

אין ספק, אחלה רכב, ביצועים דיי טובים, נראה טוב, איכות חומרים מעולה, נוחות טובה לנהג, עד ש...נכנס עניין הכיסא תינוק!

פשוט אין מקום לא לי בתור נהג (אני לא גבוהה במיוחד, כולה 1.65) גם אשתי אותו גובה, גם לה אין מקום לרגליים.

 

תחשוב טוב, אולי תצליח לגרד את המאזדה 6?

פורסם

גם אם מורידים 20000 שקלים מהמחיר כדי להיות מוכן לתקלות ,לא כיף בכלל לחשוש מהתקלה הבא ,מלהביא שוב את הרכב למוסך ,שוב לראות מבט מצחיק של המכונאי שמקבל את הרכב ,לריב על מחירים,להתרגז ועוד...

×
×
  • תוכן חדש...