Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תפרט דגמים/סוגים.

-gibson les paul



 

-setneck stratocaster customshoP

-hendrix stratocaster

-lefty american standard stratocaster

-57' reissue stratocaster fiesta red\real year 83

-74' musicmaster

-casio dg-10 emsmilep.gif

-epiphon acoustic guitar

-and some other strat knockoff

קו---------------------------------------

פורסם

מדהימות הבנות - ללא ספק..

 

רק לא הבנתי מה קשורה השמאלית לכל העסק..

 

 

עריכה:

השמאלית פירושה לא הקסיו

אלא הסטראט השמאלית

פורסם

לא, לא התכוונתי לזו

 

התכוונתי לגיטרה לשמאליים - שמאלית

נסיתי בעריכה לבאר זאת

בכל אופן - לא הבנתי עדיין למה יש לך שמאלית(בהנחה שאתה ימני) - מלבד אולי ערך סנטימנטלי/אספנות.

פורסם

אפרופו גיטרות, גם לי יש גיטרה חשמלית

בדיוק כמו האדומה באמצע אצלך, של חברת (Samick (http://www.samickguitar.com

בנוסף יש לי גם מגבר של אותה חברה. (שניהם למכירה, בה"פ)

 

מרוב התלהבות (כמו בכל הדברים שאני מתלהב ממהם), רכשתי את הגיטרה.. למדתי לנגן חודש וחצי, והפסקתי מיואש. עד היום הגיטרה יושבת בבית ללא תעסוקה ועד היום אני לא יודע לנגן :-)

פורסם
חחחח

 

לא, לא התכוונתי לזו

 

התכוונתי לגיטרה לשמאליים - שמאלית

נסיתי בעריכה לבאר זאת

בכל אופן - לא הבנתי עדיין למה יש לך שמאלית(בהנחה שאתה ימני) - מלבד אולי ערך סנטימנטלי/אספנות.

היא נשמעת בן-*ונה. :-)

 

למי שלא יודע בגיטרה שמאלית פשוט הופכים את סדר המייתרים והיא נהיית ימנית...!

קו---------------------------------------

פורסם
היא נשמעת בן-*ונה. :-)

 

למי שלא יודע בגיטרה שמאלית פשוט הופכים את סדר המייתרים והיא נהיית ימנית...!

ההנדריקס בהחלט מיוחדת , בתקופה שלו פשוט לא היו עושים גיטרה לשמאליים אז הוא לקח ימנית והפך את המיתרים ומיקרונט - כאן פשוט הפכו את הצוואר זו לא באמת גיטרה שמאלית ...

גם הלס פול מדהימה אבל חסרה לך עוד גיבסון אחת לאוסף הבהחלט מכובד הזה !

אני מנגן על Fender American Startocaster אדומה בהירה כמו בתמונה שלך במרכז אם תכנס למקס-טיונינג תראה ת'רד עם אוסף מכובד מאוד .

מה עוד אתה מנגן ושומע חוץ מג'ימי הנדריקס שהוא ללא ספק הגיטריסט הכי גדול ושאני הכי נהנה לנגן ?!

XJR

פורסם

בואנה אחי ****דבר איתו בבית בארוחת הערב , לא כאן****אתה תותח , אני מסתפק בלנגן על קלאסית של YAMAHA CG-90 אחלה גיטרה .

ועל חשמלית שהיא העתק של פנדר של איזה חברה קטנה שלא שרדה הרבה זמן אבל יש לה אחלה צליל והיא מאוד מאוד נוחה .

אחרי הצבא אני אכנס ביותר רצינות לקטע .

ים long time no

פורסם

למישהו מכם יש הערכה גסה למחירי הגיטרות שלי כי לי אין....

 

אגב הSETNECK ממש נדירה.... אם אני לא טועה גם ל BABY-T ממקס טיונינג יש אחת כזו.

קו---------------------------------------


×
×
  • תוכן חדש...