Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיקון מראת צד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התנגשו במראת הצד ברכב של אישתי, הונדה ג'אז 2009.

הפלסטיק של האיתות נשבר (מצ"ב תמונה), רציתי לדעת:

 

1. האם המוסך יכול לתקן רק את הפלסטיק או שצריך להחליף את כל המראה?

2. האם שבר כזה יכול למנוע מהרכב לעבור טסט?

3. האם יש סכנת התחשמלות בגלל שיכולים להיכנס מים (טל אחרי הלילה, חורף מתקרב)?

 

תודה לעוזרים.

IMG-20170907-WA0000.jpg

פורסם

אהלן אחי

בעקרון המראה מחולקת לכמה חלקקים :המראה המנוע+(הזכוכית)כיסוי מראה ואיתות

אתה יכול להחליף רק את החלק של האיתות ששבורת.אפילו אין צורך במוסך הסר את כיסוי המראה בדרך כלל קליפסים

ותראה את האיתות (בדרך כלל מחובר בבורג או מסילה)

לשאלתך איתות על המראה יכול להכשיל בטסט לי אישית נכשל רכב פאר על איתות במראה

בהצלחה

פורסם

1. לא צריך מוסך בשביל זה, אפשר לתקן לבד עם אפוקסי שקוף.

2. אם זו רק החתיכה החסרה שרואים בתמונה, אין חלקים רופפים ומאותת המראה עובד, אפשר לעבור טסט

(תלוי גם במצבו הנפשי של הבוחן ומידת הלחץ, עברתי גם עם מראה מקובעת באיזולירבנד).

3. אין סכנת התחשמלות

 

בבבקשה ובהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...