Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם



מזמן כבר רציתי להתייחס לזה והזנחתי ואני מדבר על התופעה שבה אנשים שמים תמונה של המכונית שלהם בצורה זו או אחרת ומסתירים את המספר או חלק ממנו

ניסיתי להבין מה הם מסתירים והתשובה היא אחת פחד מגורמי החוק

אז בואו ואספר לכם משהו לאף אחד במשטרת ישראל בכלל ולאנשי התנועה בפרט לא אכפת מה המספר של הרכב ולו מסיבה פשוטה הם עסוקים בדברים אחרים שוליים מדי כמו תאונות דרכים במקום להיכנס לכאן ולבדוק מספרי רכבים

הרי באם כל כך היו רוצים את מספרי הרכבים של החברים בפורום הזה או כל מועדון רכב אחר זו ממש לא בעיה להגיע למפגש או בהרבה מקומות אחרים ותאמינו לי שהכל אפשרי וזה בדוק

 

דעתי היא שאנחנו ממש לא צריכים להתבייש בזה שאנחנו אוהבים מכוניות וספורט מוטורי ולא צריכים להסתיר כלום מאף אחד

פשוט במצב הנתון כיום לפעול רק במסגרת החוק

תסכימו איתי שכאשר אנשים מגיעים למפגש זה או אחר ומשתוללים אז זה מפריע לאזרחים פשוטים שאולי מכוניות זה לא בדיוק הכייף שלהם וטלפונים זורמים כמו בימי המפגשים ברחוב ש"י עגנון בת"א קצת לפני תקופת רידינג

 

אגב שלא תחשבו שאני סתם כותב , במקרה מקור הפרנסה שלי הוא משטרת ישראל , אני עובד במשטרת ישראל ולא אני לא שוטר תנועה וגם אותי תופסים על מהירות כי האלפא 145 שלי נוסעת מהר מדי לפעמים

אז חברים די עם הפחדים ותפסיקו עם ההסתרה זה נראה ממש מגוחך

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אני בספק עם האנשים מסתירים כי הם מפחדים מהמשטרה

 

הם מסתירים כי הם מפחדים מגניבות של חלקים מהמכוניות שלהם

כי זה לא ממש בעיה לברר איפה חונה אוטו שהמספר שלו XXXXX ובכך הם מונעים עוד פירצה קטנה לגנב...

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

אנחנו באמת בבעיה רצינית, בבעית גניבות רצינית, והאכיפה בעניין כמעט אינה קיימת. לכן אף אחד לא רוצה שכל מי שיראה משהו שמוצא חן בעיניו ברכבו יאתר את הרכב לפי המספר ויגיע להצטייד בחלקים חדשים.

פורסם

לפי מה שידוע לי, אחת הסיבות היותר גדולות להסתרת המספר הואהחשש לאיתור הרכב, דווקא ע"י גורמים פליליים, דבר היכול לבוא יותר לידי ביטוי בפורום אודיו למשל, בן אדם רוצה לפרסם מערכת גדולה ויפה ששם באוטו, ומצלם תמונת תא מטען כולל אזור הטמבון.

יהיה לאותו בחור לא ממש נחמד אם כמה ימים לאחר הפרסום, יפרצו לו חבורת חוליגנים לאוטו ויקחו את המערכת הלא מבוטחת, לאחר שאיתרו את המספר.. וכולכם יודעים שעם טיפה קשרים, ניתן לדעת לפי מספר רכב מי הבן אדם, ואיפה הוא גר...

פורסם

אני חושבת שכל אחד רוצה לעיתים לשמור על הפרטיות שלו.

ומה זה משנה אם רואים את המספר או שלא רואים

מסתכלים על הרכב ולא על לוחית הזיהוי שהיא פרט שולי עבור גולשי הפורום.

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מסתכלים על הרכב ולא על לוחית הזיהוי שהיא פרט שולי עבור גולשי הפורום.

שולי עבור מי?

יש אנשים שיכולים לעשות עם המידע הזה הרבה...לפחות בתאוריה.

במציאות, אני לא חושב שאנשים ינצלו את זה...

 

אדם.

פורסם

אז בואו ואני אוסיף קצת שמן למדורה



מניסיון אישי שלי של 15 שנה ברחובות ת"א וכאחד שעברו לו גנב או שניים בידיים הם לא משתמשים בשום מידע קודם בכדי לגנוב לכם חלק זה או אחר מהרכב בטח שלא מערכת שמע או איזה ספוליר נחמד של אימפרזה טורבו

הם פשוט יוצאים לסיבוב ובהרבה סבלנות מרוויחים את פרנסתם ומה שהכי כואב זה שמערכת שעלתה בכסף נכבד נמכרת בעשירית מהערך שלה

שלא לדבר על הספוילר

 

אגב , בזמנו פרסמתי פה הודעה לגבי ספוילרים גנובים ואף אחד לא פנה אליי

אז אני מזכיר זאת שוב

מי שראה או נתקל ברכב שיש עליו איזה ספוילר שלא מוצא חן בעיניים תספרו לי עליו אשתדל לטפל

רק דגש קטן - רק באיזור תל אביב

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
שולי עבור מי?

יש אנשים שיכולים לעשות עם המידע הזה הרבה...לפחות בתאוריה.

במציאות, אני לא חושב שאנשים ינצלו את זה...

 

אדם.

המציאות לא כל כך רחוקה ואנשים שיש לה ראש פלילי לא יהססו לאתר את הרכב ולקחת ממנו ציוד.

המחשבות שלך הם של אדם ישר ולא של קרימינל, לכן כשאתה רואה מספר של רכב זה לא משנה לך,

אבל כשאדם פלילי רואה מספר של רכב הרכב הופך להיות "פוטנציאל".

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עצם הסתרת מספר הרכב נובע מזכות הפרטיות. כל עוד פרסמת את מספר הרכב שלך, הרכב יכול להוות מטרה נוחה מאוד לפושעי הרכב (במידה ומסתובבים כמה כאלה בפורום.)

אין זה פחד מרשויות החוק, שיגיעו עליי בעקיפין כתוצאה מתמונה שראו באינטרנט ולכן זה מגוחך הטענה שמסתירים מספר כי פוחדים מהמשטרע.

 

כמוכן, סימני פיסוק לא יזיקו, בטח שלא נקודה בסוף משפט.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

מניסיון עדיף להסתיר את המספרים כך אני עושה תמיד ובעיקר ברכבים נדירים של מכרים..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
עצם הסתרת מספר הרכב נובע מזכות הפרטיות. כל עוד פרסמת את מספר הרכב שלך, הרכב יכול להוות מטרה נוחה מאוד לפושעי הרכב (במידה ומסתובבים כמה כאלה בפורום.)

אין זה פחד מרשויות החוק, שיגיעו עליי בעקיפין כתוצאה מתמונה שראו באינטרנט ולכן זה מגוחך הטענה שמסתירים מספר כי פוחדים מהמשטרע.

 

כמוכן, סימני פיסוק לא יזיקו, בטח שלא נקודה בסוף משפט.

בכלל לא מגוחך !!

 

דווקא לדעתי מרבית האנשים שמסתירים את המספר מסתירים בגלל החשש מגורמי חוק ולא מפחד של גניבה \ נזק.

 

כשאני מסתיר את המספר שלי אני מסתיר רק בגלל גורמי חוק.

 

דובי - כול הכבוד לך בקשר להירתמות לעניין הספוליירים.

 

נ.ב

נראה לי הוא ממשטרת התנועה והוא בא לעשות לנו הפוך על הפוך - לשכנע אותנו לא להסתיר ואז לנקנק אות כולנו ... :lol: בתחנה.

סתם צוחק...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
זאת הפעולה היחידה שאני יודע לעשות בפוטושופ וגם את זה אתה רוצה לקחת ממני?!

:-D:-o:-o

 

דובי היקר,

 

אני מזמין אותך לבוא לבקר בשכונה בה אני גר - שכונת "תל אביב הצעירה" או בשמה המקורי - " שכונת כפר שלם.

 

ספוילרים של אימרזות טורבו על אימפרזה LX או על לנסר צצים פה בכל סמטה.

לי ניסו לתלוש את הספוילר מהניסאן אך לא סיימו... כך שצידו האחד עכשיו לא מחובר כהלכה.

 

זאת נוסף לטייפ ששברו לאחר שלא הצליחו לפתוח את הברגי-פטנטים שלי

:-(

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

פורסם

אז בואו ואני אוסיף קצת שמן למדורה



 

מניסיון אישי שלי של 15 שנה ברחובות ת"א וכאחד שעברו לו גנב או שניים בידיים הם לא משתמשים בשום מידע קודם בכדי לגנוב לכם חלק זה או אחר מהרכב בטח שלא מערכת שמע או איזה ספוליר נחמד של אימפרזה טורבו

הם פשוט יוצאים לסיבוב ובהרבה סבלנות מרוויחים את פרנסתם ומה שהכי כואב זה שמערכת שעלתה בכסף נכבד נמכרת בעשירית מהערך שלה

שלא לדבר על הספוילר

 

אגב , בזמנו פרסמתי פה הודעה לגבי ספוילרים גנובים ואף אחד לא פנה אליי

אז אני מזכיר זאת שוב

מי שראה או נתקל ברכב שיש עליו איזה ספוילר שלא מוצא חן בעיניים תספרו לי עליו אשתדל לטפל

רק דגש קטן - רק באיזור תל אביב

 

דובי,

אתה מתייחס לגנבים המזדמנים. אלה שישברו לך חלון כדי להרים שטויות מהרכב , עבור מנת סם וכו'.

 

אלה בטח לא הגורם למחיקה.

 

הבעייה היא "ההזמנות".

 

אתה בטח מכיר.קרה לי ברכב של העבודה.

פתחו רק את הבגאז' , הוציאו את הציוד שהיה כדי להסתיר (שולחן קמפינג מגוחך שפשוט מנע אפשרות לראות את המגברים).

3 מגברים , צ'יינג'ר וסאב. כולם נעלמו. כבלים נחתכו בצורה נקייה עם קאטר.

לא טרחו לגעת ברכב ,למרות ה-HU היקר שהיה אז.

 

מישהו ידע מה יש ברכב ופרץ אותו במטרה לפרק את הציוד הנ"ל.

 

למה לי לתת למישהו את שביב הסיכוי לעלות על מה שיש לי באוטו (לא משנה אם מכנית או מערכת או פרוות ארנבים צבועה בוורוד) ?

אני מודע לסיכוי הנמוך שמישהו ישתמש במידע מהפורום , אבל כיוון שהוא קיים והגנבים משתכללים כל הזמן - אני חושב ששווה להשקיע את ה(מעט) זמן במחיקת מס. הרישוי.

×
×
  • תוכן חדש...