Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחשבי lenovo


amatzya13
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אז ככה, אני הולך להיות סטודנט למחקר רפואה ובשאיפה אחר כך להמשיך למסלול ה 4 שנתי ברפואה (מה שאומר כמה שנים טובות באוניברסיטה). מעבר לכך המחשב ישמש ביחד עם עוד מחשב נייד להתנהלות בבית כמו סרטים, גלישה בקארזפורום וכו'.

מחפש מחשב נייד שישרת אותי בשנים האלו נאמנה.

כרגע שמתי עין על שני מחשבים לנובו עם מפרטים כמעט זהים אך מסדרות שונות ואשמח לשמוע המלצות לכאן או לכאן ממי שמכיר.

המחשבים הם 510s או 710s

המפרטים:

13.3"

I5

8 ram

256/512 ssd (ה 710s הוא עם הזכרון הגדול יותר)

פאנל מסך ips ואנטי גלייר

מקלדת מוארת

ה 710s קל יותר, כל הגוף מתכת (ה 510s חלקו פלסטיק וחלקו מתכת) עם רמקולים איכותיים יותר (jbl) וסוללת 4 תאים במקום 2 ב 510s

המחיר של ה 510s הוא 2,800 לעומת 3,900 ל 710s, לדעתכם, הפרש המחירים אכן שווה את התמורה הנוספת? אני נוטה ל 710s אך ממש אשמח לשמוע את דעתכם.

תודה רבה!

פורסם

אתן לחברים האחרים להגיב לגבי טיב המחשבים עצמם - אבל קח בחשבון שהשירות של לנובו שניתן על ידי מעבדות סי.פי.אם הוא באמת מתחת לכל ביקורות - מצד שני לחלק המחשבים של לנובו יש אחריות של איי.בי.אם שלפי השמועות בהרבה יותר איכותית מסי.פי.אם.

No worries 8)

פורסם

מצד אחד שני לפטופים עסקיים של דל מתוך שני לפטופים של דל שיש לי היו צריכים החלפת לוח אם (באחד 7440 הלך כרטיס מסך ובשני 7470 הלך מודול TPM ) ולפטופים של לנובו שעברו תחתי מעולם לא נפתחו, אז הניצחון המוחץ ללנובו (אבל אני משתמש בודד ואולי זו מקריות) מצד שני השירות לעסקיים של דל פתרו לי את הבעיה פה במשרד ודי מהר אז השירות לפחות היה סבבה.

אני חושב ששווה להשקיע על ה 710, נשמע עמיד יותר ועם סוללה טובה יותר, שני דברים חשובים בגלל שנשמע שהוא הולך להיות די נייד.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

עכשיו אני מבין למה לדל יש שירות כל כך טוב :-)

 

גם אני במפלגה של לנובו. T61 בן 9 שעובד פיקס + X220 בן 6, עובד פיקס להוציא החלפת מאוורר. בקרוב כנראה יירכש T470p. אם עולים לסדרה X או T, מצויין, הבעיה היא שלהבנתי ללנובו אין כרגע מתחרה ראוי לסדרות החצי-עסקיות של דל ברמת מחירי הביניים, סדרה E זה פח (גם כזה יש לי בבית, ללא תקלות, אבל מחשב לא משהו עם רמת בניה נמוכה).

 

לגופו של עניין, 710s גם לי נשמע יותר מחשב.

חזיר דיזל

פורסם
אתן לחברים האחרים להגיב לגבי טיב המחשבים עצמם - אבל קח בחשבון שהשירות של לנובו שניתן על ידי מעבדות סי.פי.אם הוא באמת מתחת לכל ביקורות - מצד שני לחלק המחשבים של לנובו יש אחריות של איי.בי.אם שלפי השמועות בהרבה יותר איכותית מסי.פי.אם.
לי דווקא לא הייתה לי בעיה איתם.

החליפו לי מסך קומפלט (IPS 4K UHD עם פאנל מגע - 250 דולר לפני משלוח והתקנה מאוד מסובכת) במחשב נייד לאחר שהמגע החליט לקום לחיים משל עצמו, יומיים לפני תום האחריות. בלי שאלות וויכוחים, עם שליח עד הבית במסירה ובהחזרה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

לי יש ניסיון חיובי עם ה-510 שציינת. אצלי הנתונים (i3' 256ssd' 8gbram) ועלה לי 2500 בערך לפני הרחבת אחריות ל3 שנים. הוא בערך שנה אצלי, אבל רץ כמו חדש.

לאחותי יש לנובו פלקס 3 שנים. עובד מאוד קשה.

 

אתן לחברים האחרים להגיב לגבי טיב המחשבים עצמם - אבל קח בחשבון שהשירות של לנובו שניתן על ידי מעבדות סי.פי.אם הוא באמת מתחת לכל ביקורות - מצד שני לחלק המחשבים של לנובו יש אחריות של איי.בי.אם שלפי השמועות בהרבה יותר איכותית מסי.פי.אם.

הניסיון שלי חיובי בסך הכך, אבל לא מושלם.

המחשב של אחותי התקלקל חודש לפני תום אחריות.

התקשרה לתאם תיקון. אמרו שיחזרו ולא חזרו.

התקשרה למחרת ועשתה תיאום עם נציג אחר שטען שהנציגה הקודמת בכלל לא פתחה פנייה. למחרת הגיע שליח ולקח את המחשב.

כעבור שבוע המחשב הוחזר תקין.

אז סה"כ היה בסדר חוץ מהנציגה הראשונה שפשוט הייתה אהבלה.

לא משהו שקרוב להיות דיל ברייקר עבורי, אז אני ממליץ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...