Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

רכשתי לאחרונה קיה ספורטאג' GT שנת 2016, ברכב קיימת מערכת מולטימדיה אנדרואיד עם סאונד פשוט נורא.

אני מנסה למצוא את מקור הבעיה,

 

1. האם יש צורך להחליף את המערכת מולטימדיה? היא סך הכל עובדת מצויין אבל באקולייזר אין אפשרות אפילו לשחק עם הבאס\טראב. נציג מאדי מערכות טען שהoutput שלה 100w.

 

2. אני מבין שאני צריך להחליף את הרמקולים ולהוסיף מגבר וסאב, אני לא מחפש משהו משוגע, חשוב לי צליל נקי יחסית, אשמח להצעות. תקציב עד 3K.

 

באדי מערכות הציעו לי להחליף את הרמקולים הקדמיים והאחוריים לרמקולים קומפוננט של JBL, ללא הוספה של מגבר. זה הגיוני בכלל?

או תחלופה להוסיף סאב אקטיבי דגם הנ"ל:

http://www.jbl.com/BASSPRO+MICRO.html?dwvar_BASSPRO%20MICRO_color=Black#start=1

 

אני לא מבין גדול בנושא אבל על פניו משהו לא מסתדר לי בייעוץ שהם נתנו לי.

 

אשמח לתגובות והצעות.

פורסם

סאב אקטיבי לא יביא לך שום תפוקה .. זה נותן אפקט באס מה שנקרה עדיף לך ללכת על מגבר 4 ערוצים שיגביר לך גם קומפוננטים וגם סאב וופר אתה לא חייב להשתגע עם סאב וופר כל כך איכותי סאב מחברות JBL /PIONEER יתנו לך מענה מצוין .. ותוסיף קומפוננטים איכותיים לקדימה יהיה לך תוצאה ממש טובה .. השאלה היא מה התקציב אני יוכל לעזור לך לבחור את הציוד הטוב ביותר

פורסם
סאב אקטיבי לא יביא לך שום תפוקה .. זה נותן אפקט באס מה שנקרה עדיף לך ללכת על מגבר 4 ערוצים שיגביר לך גם קומפוננטים וגם סאב וופר אתה לא חייב להשתגע עם סאב וופר כל כך איכותי סאב מחברות JBL /PIONEER יתנו לך מענה מצוין .. ותוסיף קומפוננטים איכותיים לקדימה יהיה לך תוצאה ממש טובה .. השאלה היא מה התקציב אני יוכל לעזור לך לבחור את הציוד הטוב ביותר

 

תקציב סביב ה3K.

תודה רבה

פורסם

אוקי אז ככה

ממליץ לך על קומפוננט אודוסון APK165 פרימה

מגבר פיונר GM-D9604

סאב JBL S2-1024SS

 

התוצאה תהיה מאוד טובה ואיכותית

×
×
  • תוכן חדש...