Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חחח מחליפים אוטו :-)

בצחוק

בכל זאת מחפשים מקום מאחורה לשים או ששמים כמה שיותר קרוב לאחורה ככה שנהגים שנוסעים מאחוריך יוכלו לראות את זה

או שאתה פשוט רושם איפה שהוא מאחורה עם איזה טייפקס או משהו שיבלוט

פורסם

מצטרף לשאלה,

מה קורה כשנהג חדש צריך לנהוג על רכב שהאחורה שלו "אטום". דוגמא: פיאט דוקאטו וחלק מדגמי הברלינגו (כמו של הדואר). איפה הוא שם את השלט?

פורסם

לדעתי אפשר לשים על החלק האחורי של של משענת הראש של המושב האחורי.... או שזה רק במכוניות של שני מושבים וגג נפתח? לא בטוח...



שאלה נוספת: באיזה חנויות קונים שלט כזה? קיבלתי מהמורה שלי (עם פרסומת כמובן.. אבל זה מגיע לו..) אבל אני צריך עוד אחד..

תודה.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

תלה אותו מתחת לאגזוז שהוא קשור אליו..[LOL]:-) כמו הערסים שקושרים נעל בית

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

למיטב ידיעתי רכבים מסחרים לא חייבים בשלט נהג חדש (אני יודע את זה כמעט בוודאות לגבי רכב משא בלתי אחוד, לגבי כל השאר - אני פשוט מניח).

פורסם

לפי זה:

http://www.police.gov.il/tnua/nahag_chadash/xx08_newdriver.asp

 

נהגים בעלי רשיון צבאי\משטרתי אינם נחשבים לנהגים חדשים מבחינת חובת מלווה. ייתכן וזה משליך גם על נושא השלט.

ולפני שכולם קופצים וחושבים שהם יציגו חוגר לשוטר שיעצור אותם, אז מדובר בבעלי רשיון צבאי הנוהגים במסגרת תפקידם ברכב צבאי ונמצאים תחת שיפוט משטרה צבאית. כשאתם נוהגים ביום שישי על האוטו של ההורים אתם תחת שיפוט המשטרה הרגילה והאמור אינו תופס לגביכם.

פורסם
למיטב ידיעתי רכבים מסחרים לא חייבים בשלט נהג חדש (אני יודע את זה כמעט בוודאות לגבי רכב משא בלתי אחוד, לגבי כל השאר - אני פשוט מניח).
רכבים מסחריים (ברלינגו, קנגו וכד') חייבים בשלט נהג חדש, בוודאות. שאלתי היא- מה עושים כשהרכב אטום?

צבי

פורסם
רכבים מסחריים (ברלינגו, קנגו וכד') חייבים בשלט נהג חדש, בוודאות. שאלתי היא- מה עושים כשהרכב אטום?

צבי

כמו שאמרתי - מדובר על רכב מסחרי בלתי אחוד - ברלינגו, קנגו וכד' הם רכב משא אחוד.

פורסם

יש לשים את השלט מבחוץ.

בין אם זה להדביק אותו בעזרת מגנטים לגוף הרכב מאחורה, או בעזרת סלוטייפ לברזנט.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...