Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני 3 שנים נסעתי עם חבר לאילת ברכב שלו שהוא קבריולט שני מושבים ... את השלט של הנהג חדש הוא תלה על השמשה האחורית אבל ברגע שאתה נוסע עם גג פתוח אין איפה לתלות את זה ולכן זה מתקפל עם הגג שוטר עצר אותנו בדרך ולאחר שראה ברישיון שחבר שלי נהג חדש שאל על פשר היעדרות השלט... חבר שלי הסביר לו שמכיוון שהגג פתוח אין לו איפה לתלות את השלט השוטר ביקש שחבר שלי יסגור את הגג בשביל לראות אם באמת תלוי שלט (שהיה תלוי) ואמר לו שהוא נוסע עם הגג פתוח אז שהשלט יהיה תלוי על הקשתות התהפכות ולאחר מכן נסע.... תלינו את השלט ולאחר לא יותר מ 10 שניות של נסיעה השלט התעופף לו מהאוטו לכן עצרנו אספנו את השלט והחזרנו אותו למקום המקורי שהוא היה בו וקיווינו שלא ניפגוש את השוטר עד תום הנסיעה.

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

יש שלטים ממתכת, כמו אלו של המשאיות הצבאיות.

 

פשוט מבריגים עם בורג לפגוש הפלסטיק שבג'יפ.

או עם קליפסים כאלו.

ולא לשכוח להוריד שההורים או האח הגדול נוהגים, זה גם קנס.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

גם אצלי (וכנראה אצל כל מי שיש לו רמקולי 6X9 אחוריים) שלט הנהג חדש נופל כאשר אני קצת מגביה את הווליום, עצר אותי פעם שוטר על זה והסברתי לו, החזרתי לשמשה ויצאתי ללא קנס. אחרי 2 ד' זה שוב נפל.

 

התחלתי לשים את זה בוילון האחורי, זה בסדר? חוקי? כי לפי החוק היבש השלט אמור להיות מודבק על השמשה לא?

 

תמונה אחת שווה אלף מילים....

http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=4030916&alid=171157&uid=FA7A0E271B9F4906AD70172E07C6CFF2

 

מול(תמונה יותר ישנה)

 

http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=3713771&alid=171157&uid=FA7A0E271B9F4906AD70172E07C6CFF2

 

מה עדיף? אני אישית מעדיף על הוילון כי שם זה בכלל לא זז, אבל מה בקשר לחוק? זה תקין?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לחברי יש ג'יפ שאי אפשר לראות את הנהג חדש עם שמים אותו כרגיל כמו במכוניות הרגילות לכן מה שהוא עשה זה לקח את השלט נהג חדש ותלה אותו על הגלגל הרזרבי שכיבכול הוא בתחת של האוטו

 

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

×
×
  • תוכן חדש...