Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - מאזדה 3


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2564 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

במילים אחרות זו מערכת נעילת דפרנציאל אלקטרונית שקיימת אצל ייצרניות אחרות כבר כמעט עשור
חושב שאתה טועה ואין כאן קשר בכלל לדיפרנציאל. תקן אותי אם אני טועה כי לא הכי התעמקתי אבל ממה שקראתי לא מוזכרת המילה דיפרנציאל כלל במאמרים על ה-GVC.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזדה עולה על הגולף בכמעט כל פרמטר מלבד המומנט והרגשת הכוח הזמין וצריכת הדלק (חבר עם גולף 150 מגיע לצריכות דלק הזויות). למי ששני הפרמטרים האחרונים עומדים בראש סדר העדיפויות, תפאדל. לטעמי, המזדה מנצחת hands down.

הימים הקשים חלפו :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה שאתם אומרים.

 

165 כ"ס ו-6 הילוכים בהחלט אמור להביא מספיק כוח.

 

האם התיבה סופר סרבנית בהורדת הילוכים?(טרנד כזה שנהיה בשביל לחסוך בדלק)

האם ההילוכים ממש ארוכים?

מצב ספורט לא עוזר בנידון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת מערכת שמתיימרת לא פחות ולא יותר להפחית כוחות G בסיבוב ע"י הורדת המומנט בחישוב אלרוריטם מסובך של מהירות והפניית ההגה.

 

מאחר ולא כוחות האימפריה ולא סטאר-פליט אקדמי עדיין לא חשפו את סודות הוורפ-דרייב ניתן ברמה הטאורטית לפטור את המערכת בפפפפפ מזלזל.

 

אחרי שאתה רואה את סרטון הכוס מים או הבחורה שזזה במושב בסיבוב, שמדגים את המערכת אתה מבין שזו ממש כנראה בדיחה

 

 

[video=youtube;qD7F8O-_dZ0]

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה שאתם אומרים.

 

165 כ"ס ו-6 הילוכים בהחלט אמור להביא מספיק כוח.

 

האם התיבה סופר סרבנית בהורדת הילוכים?(טרנד כזה שנהיה בשביל לחסוך בדלק)

האם ההילוכים ממש ארוכים?

מצב ספורט לא עוזר בנידון?

כשאתה יודע להיות בהילוך הנכון אתה לא צריך מצב ספורט ולא מצב טיל. במצב אוטומטי התיבה לא ששה להוריד הילוכים, אבל לנהיגה הספורטיבית זה לא משנה.

עלו כאן 2 טענות בגדול: חלק טוענים למחסור בכוח וחלק למחסור בתחושה של כוח, שלזה דואגת היעדרותו של הטורבו.

 

למשל, חן פרחי כתב

בעוד שאת המאזדה צריך "לקרוע" כדי להציא ממנה ביצועים

. זה המחסור במומנט.

אני דווקא רואה בזה יתרון. אני לא נהג גדול וכשאני מתגרזן אני אוהב להרגיש שאני עובד. לא סובל נהיגה ספורטיבית בלי מאמץ. אבל, אני מיעוט.

מאידך אור ציין שהרכב כל כך חלש שזה מוריד לו גם איכויות השלדה שלו, שזו טענה שקצת יותר מוכרת לי, כי לי יש את הדור הראשון. בשלב מסוים איכויות כמו הגה ושלדה טובים מאבדים משמעות והמחסור בכוח פשוט מנצח.

 

נעלם לי כפתור התודה, אז תודה לכל מי שכתב אחרי באגירה (אור ורומן).

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזדה עולה על הגולף בכמעט כל פרמטר מלבד המומנט והרגשת הכוח הזמין וצריכת הדלק (חבר עם גולף 150 מגיע לצריכות דלק הזויות). למי ששני הפרמטרים האחרונים עומדים בראש סדר העדיפויות, תפאדל. לטעמי, המזדה מנצחת hands down.

 

 

אני די בטוח שהגולף גם מרווחת יותר, ויש לה תא מטען מכובד מאוד לקבוצה בהשוואה לזה שבמאזדה (האצ׳בק) שקטן משמעותית. אז תוסיף את המנוע העדיף, צריכת הדלק העדיפה משמעותית וממש לא הייתי אומר שהמאזדה מנצחת Hands down.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה שאתם אומרים.

 

165 כ"ס ו-6 הילוכים בהחלט אמור להביא מספיק כוח.

 

האם התיבה סופר סרבנית בהורדת הילוכים?(טרנד כזה שנהיה בשביל לחסוך בדלק)

האם ההילוכים ממש ארוכים?

מצב ספורט לא עוזר בנידון?

לדידי "מצב ספורט" במזדה הזו עובד בדיוק כמו הנתון המספרי הנ"ל וכמו בגדי המלך החדשים - לא מוחשי במיוחד...

שיחקנו עם המצב הזה במהלך הנסיעה, לא הרגשנו הבדל ששווה אזכור. הוא 'מחזיק' את ההילוכים (פחות שש להעלות אותם), וזהו בגדול - עד כמה שאני הצלחתי לזהות.

לא השפיע על ההגה / מצערת.

 

אני החזקתי את הרכב לא מעט בסל"ד גבוה, וגם שם לא הרגשתי את ה"165 סוסים". אולי מדובר ב165 ponies...? :lol:

 

בגלל שהרכב באמת מאוד מוצלח מלבד הנק' הזו, אני חושב שהמתלבטים למיניהם חייבים לעצמם לבצע נסיעת מבחן ולהחליט האם זה כן/לא דיל ברייקר מבחינתם.

מבחינתי - כל עוד יש לי חיבה מסוימת להגה (ואני לא מה"לחצנים הדגולים") - בהחלט דיל ברייקר.

אבל אני מאמין שלרוב הלקוחות הפוטנציאלים זה לא יפריע בכלל, ואפילו יהווה יתרון (והסברתי מדוע בסקירונת שלי).

 

עריכה: רוברט, אני כלל לא בטוח שהגולף עדיפה מבחינת צריכת הדלק. אברר עם חבר 'רגוע' מה הנתון שהוא מקבל ואעדכן.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה יודע להיות בהילוך הנכון אתה לא צריך מצב ספורט ולא מצב טיל.

 

השאלה היא עד כמה זה רלוונטי בתיבה אוטומטית, שם זה פחות נתון לשליטתך.

עד לא מזמן (I'll be back!) רכבתי על אופנוע - אטמוספרי, מן הסתם - קטנטן וחלש, עם מומנט אפסי שמתקבל אי שם ב6,500 סל"ד. וכשיצאתי מפניה, פתחתי מצערת וקיבלתי כלום ושום דבר - ידעתי שזו טעות שלי כרוכב. ומנגד, כשהשכלתי לצאת מפניה בדיוק בהילוך ובסל"ד הנכון נהניתי כפליים.

בתיבה אוטומטית השליטה הזו מוגבלת מאוד. גם במצב 'ידני' במרכאות, השליטה על תזמון החלפת ההילוך רחוקה מלהיות מוחלטת.

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די בטוח שהגולף גם מרווחת יותר, ויש לה תא מטען מכובד מאוד לקבוצה בהשוואה לזה שבמאזדה (האצ׳בק) שקטן משמעותית. אז תוסיף את המנוע העדיף, צריכת הדלק העדיפה משמעותית וממש לא הייתי אומר שהמאזדה מנצחת Hands down.

בכל מבחני הדרכים שנערכו בין המאזדה 3 עם מנוע 2.0 לגולף 150, הגולף יצאה כשידה על העליונה.

וזה לא רק המומנט, זו גם התיבה שאין בה אובדני כוח.

בנוסף, למאזדה חישוקי 18' (!) עם צמיגים בחתך 55, שמתאימים אולי לשברולט קורבט, לא למשפחתית.

הם גוזלים כח ופוגעים בנוחות הנסיעה העירונית.

ובניגוד למנועי ה TSI בנפח 1.2, ה 1.4 מטפס היטב בסל"ד ואינו נחנק בסל"ד גבוה.

ומי שרוצה להרגיש מה עושה מומנט למכונית, שיקח סיבוב בוולוו V40 T3.

היכן שצריך לקרוע את המאזדה, המומנט במנוע המוגדש עושה את שלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא עד כמה זה רלוונטי בתיבה אוטומטית, שם זה פחות נתון לשליטתך.

עד לא מזמן (I'll be back!) רכבתי על אופנוע - אטמוספרי, מן הסתם - קטנטן וחלש, עם מומנט אפסי שמתקבל אי שם ב6,500 סל"ד. וכשיצאתי מפניה, פתחתי מצערת וקיבלתי כלום ושום דבר - ידעתי שזו טעות שלי כרוכב. ומנגד, כשהשכלתי לצאת מפניה בדיוק בהילוך ובסל"ד הנכון נהניתי כפליים.

בתיבה אוטומטית השליטה הזו מוגבלת מאוד. גם במצב 'ידני' במרכאות, השליטה על תזמון החלפת ההילוך רחוקה מלהיות מוחלטת.

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

זה מאוד רלוונטי ולא הייתי קורא לשליטה "מוגבלת מאוד" מסיבה פשוטה, אבל לפני שאני מסביר אותה אציין עובדה, שאני מאמין שהיא לא סוד: ה-DSG עובד יותר מהיר מהגיר של מאזדה וברמה מורגשת. אבל, גם זה לא מאוד משנה ליציאה מפניה בסל"ד נכון. למה? כי יש לך שליטה ידנית על ההילוך בכל רגע נתון וליציאה שלך מפניה אין קשר למהירות העברת הילוך (כי עשית דאון שיפט עוד לפני הפניה). מתי זה כן משנה? כשאתה נוהג במצב אוטומטי ואז הגיר מחליט מתי ואיך להוריד הילוך.

אז, ברגע שיש לך שליטה ידנית על ההילוך (ויש כמעט בכל רכב אוטומטי מודרני), אתה רק צריך להתאים את ההילוך לפניה מראש כדי לצאת בסל"ד שבו אתה רוצה. קצת תרגול וכל אחד יכול.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2564 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...