Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי שברולט קרוז סוף 2012 עם ק"מ נמוך, הדגם הפשוט LS 1600.

מה החסרונות של הרכב? מחיר מאוד אטרקטיבי.

ראיתי שUMI עושים סוג של Recall על התיבות הילוכים, אך רק אם יש בעיה בגיר.

בגלל שהרכב עם ק"מ די נמוך, לא יודע אם אני אנצל את האופציה הזאת.

האם שווה בדיקה וקניה או לוותר? אני בודק ספיציפית את האופציה הזאת.

 

תודה!

פורסם

אם אתה יכול להביא את הדגם האמריקאי שUMI הביאה ב2012 עם מנוע 1.4 טורבו שמפיק 140 כוחות סוס עדיף יותר על ה1600. שמעתי שה1.4 ממש מוצלחת ויעידו חברי פורום שיש להם אותה ואני מכיר 2 לפחות :)

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

אני מניח שאתה מתעניין בדגם בגלל מחירו הזול.

 

ובכן, הקרוז מרווחת מאד, לא חסכונית בדלק, זולה לטיפול, וסובלת מעודף היצע עצום בשוק שגורם לה להיסחר במחירים מצחיקים יחסית לתמורה.

 

אם אתה צריך מכונית משפחתית מרווחת, ואתה מתכוון להחזיק ברכב מס' שנים - מדובר בעסקה סבירה לגמרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חסרונות:

דלק

רכב כבד מאוד, מאיץ לאט

לא רלוונטי לך ואפילו יתרון בשבילך - נפילת מחיר מפלצתית (משהו כמו 80 אלף שקל ב5 שנים) אבל מהמחיר שהוא עכשיו אין כבר לאן ליפול, השאלה אם תצליח למכור מתישהו אחרי שתקנה :-D

 

בקיצור אתה קונה אחלה רכב במחיר של פח

יש לנו את הרכב 5 שנים עם 120 אלף ק"מ ולא ידוע לי על בעיה בגיר. אבל כמו שאמרת אם משהו צץ אז אמורים לטפל בזה ללא עלות נדמה לי

 

לדעתי רכישה שווה אם הרכב במצב טוב ואתה לא "ממהר" על הכביש

פורסם (נערך)

חבר משפחה מוכר את הרכב הנ"ל עם פחות מ30 אלף ק"מ ב36 אלף שקל.

הרכב היה ליסינג לפני זה(כמה מפתיע..), ועבר עוד יד במשפחה.

זה למה אני שואל. אני מנסה להבין אם זאת מציאה או לא.

בלוחות יש לא מעט רכבים כאלה עם ק"מ נמוך יחסית.

מחירון המשוכלל הוא בסביבות ה40 אלף שקל.

הקרוז אמור להיות המחליף של פוקוס שנת 2007.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

פורסם

אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב תקופה ארוכה - זו בהחלט עסקה מעניינת.

 

יש לרכב ביצועים טובים מהפוקוס - צריכת הדלק דומה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני נסעתי ברכב כזה פעם אחת לצפון...

כל הדרך קיטרתי שהרכב לא מאיץ וסוחב מלא דלק ציפיתי ממנו כנראה ליותר. אבל הוא מרווח מאוד ויחסית מאובזר

פורסם

אכן צריך להבדיל בין הדגמים השונים של הקרוז, מ-2011 עם המנוע 1.6 המשודרג הרכב בסדר גמור.

הביצועים סבירים בהחלט לקטגוריה (ממוצעים) וגם הצריכת דלק סטנדרטית למשפחתית 1.6.

הרכב לא כבד ולא נעליים, שוקל 1.3 טון בערך כמו כל משפחתית אחרת, הדגם עם המנוע הישן היה בעל ביצועים אנמים יחסית בגלל שילוב לא מוצלח של מנוע גיר.

 

עוד לזכותה של הקרוז, ציוני בטיחות טובים מאוד וגם איבזור לא רע בכלל. סך הכל במחיר הנכון זאת קניה לא רעה.

פורסם

המנוע הישן של שברולט קרוז (2009-2010) היה מפיק 112 כוח סוס בעוד המנוע של 2011 אחרי השינוי מפיק 124 כוח סוס כמו שרשמתם

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

×
×
  • תוכן חדש...