Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

imgf.jpg

(כישורי צייר מרשימים :wink:)

הייתי אתמול בקניון הזהב בכניסה לחניון התת קרקעי, באתי מ"למטה" ורציתי לפנות ימינה. יש לי עצור וגם לרכב שיוצא מהחניון יש עצור, הוא ממשיך ישר ואני ימינה (בצורה כזו שאם נצא ביחד נתנגש)

כמובן שלרכב שבא מצד שמאל למעלה יש זכות לפני שנינו אבל נתעלם מזה כרגע, נניח ורק רכב שבא מלמטה ורכב שבא משמאל נמצאים ביחד.

יצא מצב שאני עומד ומחכה ופתאום שם לב שגם לו יש תמרור עצור והוא עומד ומחכה.

למי זכות הקדימה?

עריכה אחרונה על ידי iSystem

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה נמצא בצד הימין שלו, הוא היה צריך לתת לך זכות קדימה. הוא המתין עד שתעבור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אתה נמצא בצד הימין שלו, הוא היה צריך לתת לך זכות קדימה. הוא המתין עד שתעבור.

 

אז במקרה שלשנינו יש תמרור באותה "דרגה", בעצם מתקיים מצב שכאילו לשנינו אין תמרור ומתנהגים לפי צומת לא מתומרר?

איפה יש אזכור בחוק לגבי זה? (שואל כדי ללמוד)

פורסם

במקרה כזה, מי שיש לו הפרעה מצד ימין צריך לתת זכות קדימה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
במקרה כזה, מי שיש לו הפרעה מצד ימין צריך לתת זכות קדימה.

 

הייתה לי תחושה שזה המקרה, ובגלל זה נסעתי. יש סימוכין בחוק לנושא הזה?

במקרה של תאונה לדוגמה

פורסם

במקרה של סכנת תאונה צריך להיות חכם ולא צודק, כי זה מקרה קלאסי בו בסופו של המשפט תהיה "אשם תורם ", גם אם הנהג השני היה צריך לתת לך זכות קדימה.

 

בכל מקרה, זאת התקנה:

http://www.haliva-law.co.il/article.php?pid=281&page_id=174

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
במקרה של סכנת תאונה צריך להיות חכם ולא צודק, כי זה מקרה קלאסי בו בסופו של המשפט תהיה "אשם תורם ", גם אם הנהג השני היה צריך לתת לך זכות קדימה.

 

בכל מקרה, זאת התקנה:

http://www.haliva-law.co.il/article.php?pid=281&page_id=174

 

תודה.

אבל לא מצאתי פה מקרה שמדבר על שני צדדים מצטלבים שלשניהם יש תמרור ז"ק/עצור

פורסם

זה תמרור עצור. הראשון שעצר ממשיך.

 

אתה מגיע מימינו אבל אם הוא כבר עומד אז הוא כבר מילא את חובת העצירה ואתה לא אז אתה אמור קודם לעצור ורק אחר כך לתת זכות קדימה.

תימרור כזה מטרתו בשעת עומב שתצאו אחד מפה ואחד מפה לפי הסדר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

^

איזה שטות אמרת עכשיו, לא קיים בחיים בשום מקום שום חוק של מי שהגיע הקודם, הכי קרוב לזה זה מעגל תנועה שאז הזכות היא לרכבים שבתוך המעגל, אבל זה עדיין לא "הגיע קודם", מה אנחנו בקיוסק של בית ספר?

 

כמו שאמרו לך, זכות הקדימה היא קודם תמיד לרכב הבא מימין, אלא אם כן מוצב תמרור שמגדיר אחרת, במקרה הנ"ל לשניכם יש תמרור עצור ולכן זכות הקדימה היא לרכב הבא מימין.

פורסם

לפי החוק, אתה לא אמור להתעסק ולבדוק איזה תמרור יש לו. אתה צריך לתפקד לפי תמרורים שיש לך. אז אם עצרת והצומת לפניך פנויה (כיוון שהוא לא המשיך בתנוע ולא נכנס לצומת) אתה יכול להמשיך. אם הוא הולך להכנס לצומת לפניך (כי אתה בעצירה והוא כבר בתנועה) אז זכות קדימה שלו.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם

מדוע אתה חושב לתמרורים "עצור", "תן זכות קדימה" יש צורה מיוחדת ( משולש ומשושה )?

כדי שיהיה ברור גם מהצד השני של התמרור במה מדובר. כן מי שנכס לצומת צריך לבדוק את קיום התמרורים מכל הכיוונים.

 

במדינות אחרות (קנדה, ארה"ב ועוד ) קיימים צמתים בהם יש תמרור עצור מכל הכיוונים, ומי שמגיע קודם לצומת, עוצר וממשיך ראשון.

בישראל צומת מהסוג הזה מתכון לתאונה\חסימה כללית של תנועה, כי כולם יהיה ראשונים..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
^

איזה שטות אמרת עכשיו, לא קיים בחיים בשום מקום שום חוק של מי שהגיע הקודם, הכי קרוב לזה זה מעגל תנועה שאז הזכות היא לרכבים שבתוך המעגל, אבל זה עדיין לא "הגיע קודם", מה אנחנו בקיוסק של בית ספר?

 

כמו שאמרו לך, זכות הקדימה היא קודם תמיד לרכב הבא מימין, אלא אם כן מוצב תמרור שמגדיר אחרת, במקרה הנ"ל לשניכם יש תמרור עצור ולכן זכות הקדימה היא לרכב הבא מימין.

לך תעשה שוב תיאוריה.

 

אם אני מגיע לצומת ועוצר בעצור גם אם אני רואה אותך מגיע זכות הקדימה היא שלי כי התמרור שלך אומר לך קודם כל לעצור ואחר כך לתת זכות קדימה. עד שעצרת אני כבר עברתי.

 

כפי שכבר כתבו יותר למטה זה סידור שנהוג בחול לא מעט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שאלה בנושא, ביציאה מחניון שנראה כך לעבר כביש עירוני, לבאים ממול יש עצור ומצד ימין ושמאל נוסעות מכוניות.

כמובן שעלי לתת זכות קדימה לבאים משמאל וימין, האם אני אמור לתת זכות קדימה גם לבאים ממול?

פורסם

אם אתה פונה שמאלה והוא ממשיך ישר אז הוא נמצא מימין שלך וזכות הקדימה שלו ואם הוא פונה שמאלה ואתה ישר אז אתה נמצא מימינו וזכות הקדימה שלך. כל זה כמובן בתנאי ששניכם עומדים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...