Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GOODYEAR EfficientGrip Performance צמיג מומלץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צמיג מצויין.

חשוב מאוד לשים לב למדינת הייצור של הצמיג.

הצמיג שמיוצר בטורקיה פחות טוב מהצמיגים שמיוצרים באירופה - פולין, גרמניה, צרפת.

יגידו לך שזה הצמיג שמרכיבים הרכבה ראשונה במפעל של פיאט בטורקיה. תגיד בסדר, ותתעקש על אירופאי.

פורסם

התקנתי אצלי שבוע שעבר רביעייה ומאוד מרוצה, מידה אחרת 215/45/16

 

מסכים עם הבחור שמעליי, הדירוג של הטורקי פחות טוב, ד״א המידה שלי מיוצרת בסלובניה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

SEAT ATECA Style Plus

פורסם

אתה יכול להתקשר ל-itire ולשאול אותם ארץ ייצור של הצמיג במידה שלך ולעשות אצלם הזמנה, הם יתאמו איתך יום ומקום התקנה רצוי.

 

תכנס לאתר שלהם זה לא מסובך

SEAT ATECA Style Plus

פורסם
אתה יכול להתקשר ל-itire ולשאול אותם ארץ ייצור של הצמיג במידה שלך ולעשות אצלם הזמנה, הם יתאמו איתך יום ומקום התקנה רצוי.

 

תכנס לאתר שלהם זה לא מסובך

הם באים עם רכב נייד ועושים את זה אצלי בחניה??

כולל איזון והכל??

ובשר לארץ יצור, זה רשום על הצמיג?

פורסם
הם באים עם רכב נייד ועושים את זה אצלי בחניה??

כולל איזון והכל??

ובשר לארץ יצור, זה רשום על הצמיג?

 

1. לא, אתה בוחר את אחת הפנצ'ריות שאיתם הם עובדים. יש רשימה באתר.

2. כן, רשום על הצמיג.

×
×
  • תוכן חדש...