Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוא הא מי זה בא - הזום זום הבא - CX3!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה הייתי היום בסוכנות מאזדה בחיפה, הסוכן ידע לספר לי שכאמור הCX-3 בדרך וגם.. ה-CX-9 צפוי להגיע בעתיד הקרוב (קראתי ברשת ברבעון 3 של השנה הזו, לא יודע אם זה אמיתי).

מחיר עדיין לא ידוע.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
הזוי שהשוק הישראלי תא קיבל עדין הקצאות - להזכיר לכולם, זה היה פעם השוק האירופאי הראשון שקיבל את מאזדה 3.

באוגוסט האחרון ראיתי כבר את הכלי הזה בתאילנד, כנראה שהתאילנדים שוק יותר חשוב מהישראלי.

 

זה קשור לקו ייצור במפעל נוסף, רק בזכות זה כנראה מתחילים לייבא אותה ארצה. מצחיק שזה קורה רק עכשיו ועוד יותר יצחיק המחיר המופקע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
יותר צפוף מה3?,ה 3 אולי הרכב הקומפקטי הכי צפוף שנמכר כאן.

 

מאזדה בניגוד לקיה למשל שתיכננה את הנירו כך שתהיה מרווחת יחסית, הלכה על אותו בסיס גלגלים כמו של מאזדה 2. עכשיו זה לא מפתיע אותך ש CX-3 צפוף מה-3?

פורסם

לא לחינם מאזדה לא הזדרזה להביא לכאן את הCX3, הרכב לא בדיוק יכול להתחרות מול הרכבים שיש באיזור מחיר חיוג שלו. וכמו שכתבו כאן הרבה הוא מבוסס בכלל על המאזדה 2 וצפוף מאוד + חנוק מאחורה סטייל הטיוטה החדשה CHR בחלונות.

 

אני גם לא בדיוק מבין למה קוראים לרכב CX3 ולא CX2, הוא מבוסס עליו, ונראה בפנים ממש כמוהו כולל בעיצוב הפנימי מפתחי המזגן כמו של ה2 (העגולים) ועובר לשאר הפרטים.

פורסם
במקרה הייתי היום בסוכנות מאזדה בחיפה, הסוכן ידע לספר לי שכאמור הCX-3 בדרך וגם.. ה-CX-9 צפוי להגיע בעתיד הקרוב (קראתי ברשת ברבעון 3 של השנה הזו, לא יודע אם זה אמיתי).

מחיר עדיין לא ידוע.

ה-CX9 קיבל ציון עלוב במבחני הריסוק של ה-IIHS, הרבה פחות טוב מה-CX5 אגב (שזה דיי עלוב לדעתי).

אני אישית לא הייתי לוקח בחשבון רכישה של רכב חדש עם רמת בטיחות פחות ממצוינת, אבל זה רק אני כנראה..

פורסם

לא מבין מה אתם מתלוננים על הצפיפות...זה לא רכב למשפחה.

יש כאלה ש95 אחוזים מהזמן נווסעים לבד גם ככה,מקסימום עם

אדם אחד לידנו. מפה ושם הובלת ילדים לחוגים וסופר.

בסיס גלגלים קצר מאוד ועוד מרווח ומרחב???

יש פנסיונרים ונשים בוגרות או סתם נהגים שרוצים רכב מעוצב

שיראה מצוין ויקח אותי לעבודה ולבד,זה לא רכב למשפחה,צאו מהמחשבה

הזו.

אני רוב הזמן נוהג לבד ונדיר שאני מסיע יותר מ2 אנשים ברכב היומי שלי.

אם לא דלת חמישית וגלשן של 3 מ שאני רוצה שיכנס כולו...מתאים לי מאוד

רכב כזה או דומה.

פורסם
הזוי שהשוק הישראלי תא קיבל עדין הקצאות - להזכיר לכולם, זה היה פעם השוק האירופאי הראשון שקיבל את מאזדה 3.

באוגוסט האחרון ראיתי כבר את הכלי הזה בתאילנד, כנראה שהתאילנדים שוק יותר חשוב מהישראלי.

 

אתה ער לכך שמדובר במדינה של איזה 70 מיליון איש? גם אם מדובר במקום בו כח הקניה של האוכלוסיה פחות משמעותית לא מדובר באיזו מדינה זניחה.

פורסם
מאזדה בניגוד לקיה למשל שתיכננה את הנירו כך שתהיה מרווחת יחסית, הלכה על אותו בסיס גלגלים כמו של מאזדה 2. עכשיו זה לא מפתיע אותך ש CX-3 צפוף מה-3?

זה ברור למדי,פשוט כשניסיתי להיכנס ל3 כשהיא הגיעה לארץ חשבתי שהתבלבלתי ונכנסתי ל 2 במקום..

בהחלט נקודת תורפה רצינית של מאזדה וחבל כי הרכבים שלהם בהחלט לא רעים.

פורסם

האם יש סיכוי שנקבל עוד השנה את ה cx5 החדש?

יש עכשיו מבצע על הדגם הנוכחי, אולי זה למטרת חיסול מלאי?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...