Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה ג'אז 2016


EMPTY
שימו לב! השרשור הזה בן 2633 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הונדה ג'אז 2016 רמת איבזור קמפורט

 

20170203_133225_HDR.jpg

20170203_131606_HDR.jpg

גילוי נאות זאת חוות דעתי הבילתי מלומדת נטו של הנהג הישראלי הממוצע פלוס(ובעל דיסלקציה קלה אז תסלחו על השגיאות כתיב ).

אז הדגם הזה נקנה ביולי 2016 במחיר של 107 אלף, ברמת איבזור קמפורט.

גרסה מאובזת יחסית בעלת מסך מולטימדיה מגע, חיישני רוורס קידמים ואחורים ,מרימי שמשות , מוביל איי , חישני אור (אוט'-גבוה ונמוך) ועוד בקטנה ...

המטרה היתה להחליף את המיצובישי ספייס וואגון בציר 01

לרכב חדש,אמין,חיסכוני,וקטן יותר ועדין יחסית שימושי ואני חושב שזאת היתה אחלה בחירה.

מאז עברתי כמעט 10 אלף בקילומטרז .

מרחב פנים והנדסת אנוש

אז ככה, הג'אז רכב באמת קטן מבחוץ וגדול מבפנים באופן כזה שאפילו כאשר הייתי בסוכנות וישבתי בסיוויק הרגשתי טיפה קלאוסטרופוביה במיוחד במושב האחורי של הסיוויק.

זאת כנראה הנדסת האנוש הטובה של היפנים שעשו זווית לרגלים של הנוסעים (גם לנוסעים מאחורה וגם לנוסע הקידמי) בזווית מה שנראה לי כמו 45 מעלות ?_?

דבר שגורם למקום לרגלים ולתחושה של רכב גדול בהרבה.

אנחנו משפחה של 4 נפשות וכלב(בינוני) נכנסים לרכב בצורה נוחה.

20170203_120753_HDR.jpg

איכות הההרכבה בפנים מרגיש פלסטיקים מוצקים ואין תחושה של זול ,לא BMW /לקסוס אבל רחוק מי סוזוקי אלטו בכמה שנות אור ,אישית מאוד האהבתי את הקונסולה המרכזית שהיא צבעונית ולא רק בצבע אחד .

הלחצנים של המיזוג ושליטה על ווליום מההגה פשוט ונוח.

החלק המעצבן זה מסך המולטימדיה אשר האנדרויד שלו נתקע מידי פעם, מאמין שעדכון תוכנה יתקן את הבעיה המעצבנת הזו.

עכשיו משהו לשלילה בהנדסת אנוש בג'אז –קורה שמאלית ליד הנהג.

הקורה הזו ממש מסתירה לפעמים בעיקר בעיקולים שהולכים שמאלה , ולעיתים באופן כזה שאני מגיעה לכיכר והיא סוגרת רכב (!) שלם ואז אני צריך לבלום פתאום בחוזקה :shock:

משהו שלא שמתי לב אליו כלל בנסיעת מבחן בסוכנות...:x

אגב אני מטר 69 (לפעמים אחרי קקי אפילו מטר 70:lol:)

20170203_112018_HDR.jpg

בסופו של דבר מתרגלים ומתחילים להזיז את הראש בסיבובים וכאלה קצת מעצבן , ממליץ לשים לב לזה למי שזה מפריע , יכול אפילו לפסול קניה של רכב ...

תא מטען יחסית גדול יחסית– 354 ליטר

ומשמש למשפחה בעלת 4 נפשות –לקניות פעם בשבוע באופן מספק ונוח

וכמובן שהמושבים מתקפלים אם יש צורך למשהו גדול

20170203_111549.jpg20170203_111716.jpg

נוחות נסיעה אחיזה ובטיחות

המנוע בנסיעה רגועה בקושי נשמע ורק שומעים את הרכב חותך את האוויר(או שזה בכלל רעש חיכוך של הצמיגים) כמו רכב על שלט או במילים אחרות שקט למדי.

הרכב די קשיח ובולם מהמורות בצורה לא משהו בכלל,לפעמים אני חושב שאני נוסע על טיפ R ,

בכבישים סלולים בצורה טובה האיכות נסיעה באמת אחלה,שזה כמובן לא חוכמה גדולה.

אחיזה בכמה מילים שלא מבין גדול – הרכב נועל מהיצרן צמיגי מישלין אנרג'י –צמיגים ירוקים אלו אמורים לחסוך בדלק ואחיזה שלהם גרוע – שאפילו ב35 קמ''ש בכיכר אני מרגיש מאבד אחיזה והצורך להכנס לאט יותר \בעיקול\כיכר הבאה עולה ישר לראש.

מאמין שהחלפה לצמיגים אוחזים יותר תשפר את המצב פלאים.

כמה מילים על בטיחות-ידוע ש5 כוכבים בלה בלה ולמציאות -חבר של אבא שלי נסע עם המשפחה שלו והצליח להפוך את הג'אז שלו, וכולם נשארו שלמים ובראים ,ויום למחרת הוא הלך להזמין ג'אז חדשה D: מזל או לא אני מקווה שזאת היתה הבטיחות.

שתי מילים על המובילי איי – אני דווקא מסתדר מצוין עם המערכת ולדעתי זה אחלה שיפור לבטיחות לנהגים שלא בידיוק נולדו לנהוג כמוני X_X וכמו לאבא הסטלן שלי

מערכת הסטיה מי נתיב במיוחד לאבא שלי עוזרת כי הוא מתחיל לראות כוסיות שעוברות ברחוב ^_^

או לנופים יפים במזמן נהיגה X_X

וכמובן החישנים לאור גבוה שנדלקים אוט' ברגע שאין רכבים ממול וכבה אוט' זה אחלה ויכול למנוע סינוור מיותר ותאונות שיכולת לקרות עקב זה שנהגים מתעצלים להוצאי את היד מהתחת שלהם.

כוח ולנגד החיסכון

אז ככה מנוע 1.3 בעל 102 כ'ס באמת מרגיש חלש ואנוכי נהג סך הכול על מיצובישי ספייס וואגן (2.0 133 כ''ס )לשם ההשווה לא ברכב ספורט –כנראה באמת משחק של מומנטים ביחס למנועים 2 ליטר ו1.3 מורגש הבדל לא קטן.

הרכב סך הכול שומר על הקצב עם התנועה רק אין מה לצפות ליותר מיזה אחרת מצפה לכם אכזבה.

למרות שבערך לאחר 5K קילומטר התחיל המנוע לסחוב יותר טוב או שאני התרגלתי :roll:

די רועש ברגע שמתחילים ללחוץ כנהוג במנוע אטמוספרי.

לחיוב הגיר בעל ה7 הילוכים CVT עובד בצורה די חלקה ולא מטרידה ומעביר באמת אחלה.

הקטע של החיסכון בשבילי מאוד משמעותי הג'אז רכב באמת חיסכוני

נסיעה משולבת על טנק דלק מלא-40 ליטר(במציאות נדלקת נורה אדומה בערך שנשאר 3ליטר ואז כבר הולך לתדלק) 650 קילומטרים.

חישוב של מחשב הרכב מראה על 5.6 ממוצע ל100 קילומטרים.

סביבות 16.5-18 קילומטרים לליטר בנזין בנסיעות משולבות.

משהו שהרגיש לי בייחס למיצובישי הזקנה חיסכון כמעט פי 2 בדלק.

לצרוך האופן הנהיגה אנוכי נוהג עם רגל די כבדה ואבא שלי כמו אישה זקנה,משהו כמו 60% נוהג אני מהזמן ו40% אבא.

עד כאן חבר פורום חדש –אמפטי D:

 

 

 

.

HONDA JAZZ 2016

2017 סיטרואן קקטוס אדומה-נמכרה

2020 308 גיטי 😎

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סקירה מצוינת.

יש גירים רציפים שמדמים כאילו יש הילוכים גם בספארק יש כזה סגנון.

דווקא איכות החומרים פשוטה.

לגבי המרווח מאחור אכן צריך לשבת מאחור כדי להבין כמה מקום יש.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי המפרט ומבחני הדרך כן יש לה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במצב הידני

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה בדימוי הילוכים זה שהרכב במצב אוטומטי מדמה הילוכים במקום להתקע על הסלד המיטבי עד שהאוטו מגיע למהירות (למשל קורולה או i25 1.4.)

הג'אז לא מאלה והיא נתקעת על סלד קבוע , גם זו וגם הקודמת. לזה התכוונתי.

המצב ידני גם ככה לא ממש אפקטיבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני בעלים של ג'אז קומפורט 2016 ואני מסכים עם התובנות של הסקירה. כמה תוספות: מערכת הבטיחות היא מערכת ייעודית של הונדה ולא מובילאיי.

בקרת הסטיה מנתיב יעילה, וכנל גם חיישני הרברס והקדמיים. מערכת הבלימה האוטונומית לא ממש, היא בלמה אותי פעם ללא כל צורך , לא היה כלום לפני.

מערכת המולטימדיה לא טובה.נתקעת ומקרטעת כל הזמן.

לגבי האחיזה הגרועה , מסכים בהחלט. יהיה מעניין לבחון את הרכב עם צמיג אחר.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוביל איי

לא, זו מערכת מקורית עם בלימה אוטונומית עד 30 קמ"ש (שמנסיוני דווקא עובדת טוב ולא בולמת סתם), ולא מובילאיי

 

הלחצנים של המיזוג ושליטה על ווליום מההגה פשוט ונוח.

התקמצנו על בקרת אקלים שיש בהרבה רכבים ברמת המחיר הזו, ונשארו עם מזגן מכאני.

 

קורה שמאלית ליד הנהג.

הקורה הזו ממש מסתירה לפעמים בעיקר בעיקולים שהולכים שמאלה , ולעיתים באופן כזה שאני מגיעה לכיכר והיא סוגרת רכב (!) שלם ואז אני צריך לבלום פתאום בחוזקה. בסופו של דבר מתרגלים ומתחילים להזיז את הראש בסיבובים וכאלה קצת מעצבן

להזיז את הראש בסיבובים זה הרגל טוב בכל רכב, כיון שקורה A תמיד יוצרת שטח מת (גדול יותר או פחות), והזזת הראש מאפשרת לך להקטין את אי הוודאות.

 

אחיזה בכמה מילים שלא מבין גדול – הרכב נועל מהיצרן צמיגי מישלין אנרג'י –צמיגים ירוקים אלו אמורים לחסוך בדלק ואחיזה שלהם גרוע – שאפילו ב35 קמ''ש בכיכר אני מרגיש מאבד אחיזה והצורך להכנס לאט יותר \בעיקול\כיכר הבאה עולה ישר לראש.

אני לא מסכים - אני אומנם לא נוהג ספורטיבי בג'אז, אבל גם לא נוהג כמו סבתא, ולא נתקלתי בבעיות אחיזה מיוחדות, והצמיגים לדעתי סבירים בהחלט לשימוש.

 

 

 

מנסיוני (יש לנו את הג'אז מיוני 2016 ולפניה היתה ג'אז 2008 ), הג'אז הזו מוצלחת מאוד במרווח הפנימי יוצא הדופן ובאיכות הגימור, ציוד בטיחות טוב מאוד, לוקה בחוסר מעצבן של איבזור "מפנק" (הגה מעור, בקרת אקלים, גג שמש, הנעה בכפתור, וילון נגלל לתא המטען), והדבר שהכי מעצבן הוא המנוע ש"חלש" זו הגדרה עדינה לגביו (וכשמדרבנים אותו הוא גם רועש) - המנוע בג'אז הקודמת, על 86 סוסיה, הצליח להרגיש זריז יותר. בסה"כ קניה בהחלט ראויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות לכולם D:

 

לפי מה שהבנתי יש לרכב 7 יחסי עברה בגיר, שמדמה גיר הילוכים או לפחות זה מרגיש לי ככה :oops:

בקשר להתקמצנו על בקרת אקלים - יכול להיות שעקב מעבר מרכב שנת '01(שתוכנן עוד ב90') הרגיש לי סביר ונוח .

מסכים לגמרי -

לוקה בחוסר מעצבן של איבזור "מפנק" במחיר הזה.(

גג שמש, הנעה בכפתור, וילון נגלל לתא המטען ולא היה מזיק איזה מצלמת רוורס)



 

קורה שמאלית ליד הנהג-זה שטח מת הרבה מעבר לטעם הטוב ראה מה רשמתי^

ואחיזה גרוע אני עדין מרגיש ככה לאחר כמעט 10K...חושד בצמיגים הירוקים.

HONDA JAZZ 2016

2017 סיטרואן קקטוס אדומה-נמכרה

2020 308 גיטי 😎

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את אותם הצמיגים ב208, מידה זהה, רק חתך טיפה יותר גבוה (65) ו24k ק"מ , והאחיזה שלהם לא מצטיינת, אבל סבירה, לא יצא לי לאבד אחיזה בסיבוב ב35 קמ"ש.

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את אותם הצמיגים ב208, מידה זהה, רק חתך טיפה יותר גבוה (65) ו24k ק"מ , והאחיזה שלהם לא מצטיינת, אבל סבירה, לא יצא לי לאבד אחיזה בסיבוב ב35 קמ"ש.

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

נכון, אבל ב 60-70 קמ''ש כן יש איבוד אחיזה קל

עריכה אחרונה על ידי sidewinder
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2633 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...