Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים,

 

רבות נעזרתי בפורום וצריך את עזרתכם בגיבוש דרך התנהלות תאונה מזדה 3 2010.

 

הים בבוקר רכב לפני בלם בפתאומיות בעקבות רמזור ירוק מהבהב. בלמתי את רכבי אך קצת הפגוש הימני קדמי שפשף קלות את הפינה השמאלית אחורית של הרכב.

 

הנזק לצד ג': שפשוף כולל קילופי צבע וחיישני רוורס ( כמובן שהפגוש יצא בכמה מילימטרים ממקומו)

אצלי: שפשופים יחסית שטחיים, פגוש שיצא ממקומו כמה מילימטרים, שפשוף בפנס .

 

מאחורי נסע אופנוע שלא הספיק לבלום, פגע בפינה הימנית אחורית שלי וגם פה הפגוש יצא ממקומו בקצה , נראה שקליפס האחרון שתופס את הפגוש נקרע, מחזיר אור תחתון נשבר וכן על הפגוש שפשופים שטחיים.

 

אני מניח שצד ג' יתקן את הנזק שלו ויתבע את הביטוח שלי כך שתירשם לחובתי תביעה.

 

1. האם נכון עבורי לתקן את שני הפגושים ( תביעה כבר נרשמה) מאשר לתקן רק את הקדמי ולנסות לתבוע את הביטוח של רוכב האופנוע על האחורי.

 

3.מוסך משה דיין בבני ברק ומוסך עד-צו ברעננה/כ"ס ומוסך איציק ודיצר נחשבים מוסכים שבהסדר, האם יש בעיה לפנות אליהם או שעדיף מוסך מאזדה שאיננו בהסדר. ( האסטרטגיה לפנות למוסך מאזדה היא הגדלת הסיכוי לשימוש בחלקים מקוריים פחח שמכיר כל בורג ברכב וכו' מדובר בתיקון פלסטיקה לדעתי ללא פחחות )

 

4. האם יש סיכוי לדרוש חלפים מקורים? האם עדיף לנסות לבקש שיתקנו את הפגוש שלי מאשר שירכיבו חליפי?

 

5.מעל נזק של 3000 ש"ח אין לי השתתפות עצמית. האם לדעתכם הנזק עובר את ה 3000 ש"ח?

 

תודה,

פורסם

1. אתה מתקן מה שתרצה לתקן. את הכסף עבור תיקון פגוש אחורי תדרוש מנהג האופנוע ו/או חברת הביטוח שלו. את הכסף שנגרם לרכב לפניך ולחלקו הקדמי של רכבך תשלם אתה או חברת הביטוח שלך או שניכם יחד. תלוי בגובה הנזק והכדאיות.

3. מוסך הסדר פשוט אומר שהשתתפות קטנה יותר במקרה ואתה תובע את פוליסת הביטוח של עצמך. לעוד מידע על כך, בצע חיפוש בפורום המשפטי. הנושא מפורט לעומק.

4. לדרוש אפשר מה שתרצה, לקבל חלפים מקוריים לא סביר שיקרה.

5. אין לנו שום יכולת לדעת מה הנזק ללא תמונות וגם אז לא בטוח שהערכה תהיה מדויקת. יכול לומר שסביר מאוד להניח שעבודה איכותית על החלפת טמבון - במידת הצורך - תעלה מעל לסף ההשתתפות העצמית שציינת.

 

בהצלחה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תודה קודם כל

אני אחדד. האם לאור הנזק המתואר ( חלקי פלסטיקה ) נכון יהיה לפנות למוסכים שציינתי ( בהסדר על מנת לחסוך השתתפות עצמית) או לפנות למוסך אחר של דלק מוטורוס/ כל מוסך אחר לתיקון .

 

אני יוצא מנקודת מוצא שאני אתבע על צד ג' ותירשם לחובתי תביעה ( אחרת לא בטוח שהייתי מתקן)

פורסם

אם תתבע ע"י צד ג' לא בהכרח תירשם לשמך תביעת ביטוח. תוכל לשלם לצד ג' את מלוא סכום התיקון ובכך לא לתבוע את הפוליסה שלך [והביטוח שלך לא יתייקר]. זה תלוי בנזק הכלכלי שנגרם לצד ג'. אם נמוך או קרוב מאוד לסכום ההשתפות העצמית שלך, עדיף לשלם ישירות נפגע. אם גבוה, עדיף "להפעיל" ביטוח.

מוסך הסדר יהיה זול יותר במידה ותצטרך להפעיל מקיף שלך [הקטנוען יסרב לשלם למשל]. מאידך, אין לך שליטה על טיב העבודה כפי דתהיה לך בבחירת מוסך משלך.

בכל מקרה שהוא מומלץ לבחור בשמאי מטעמך שיעריך את הנזקים המגיעים לך כולל ירידת ערך במידה ותהיינה כזו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...