Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קניתי אחרי הרבה זמן:

מגבר רוקפורד 4020

ו4 רמקולים לייטנינג אודיו

 

עלה לי 1700 בקשרים.. מה אתם אומרים?

אני חייב להגיד ששומעים מצוין!!!

עכשיו רק צריך למצוא איזה מערכת משו ליגה ;)

פורסם

מגבר אמין וטוב UNDERRATED אמיתי מוציא פי שלוש ממה שרשום עליו

יוצר בעשור הקודם וטוב יותר ממגברי העשור הבא.

תתחדש אך תנסה להוציא גם סאב באותה החבילה לפחות 10 אינצ שיהיה...

פורסם

כתשמע את המגבר תבין וההספק שלו יגדל בצורה כזאת רק כשתעמיס אותו !

ותאמין לי ששמעתי הרבה מגברים בחיים שלי

ההספקים של המגבר נמדדו ב-12.6 וולט ולא 14.4 וולט

אני ישלח בהודעה הבאה השוואה של המגברים החדשים לעומת הישנים מבחינת הספק

את ההשוואה רוקפורד עשו

פורסם

רק שתראה שאני לא מדבר באוויר

ב LINK הבא תמצא השוואה של מגבר מאותה סדרה אך 2 ערוצים

יהיה נתון הערך RATED המוצהר והנמדד:

המגבר הוא PUNCH 100X2 בעומס מירבי של 4 אוהם מי שמכיר את המגברים הללו יודע כי ניתן להעמים אותם בגישור גם ל 2 אוהם ואז ההספק יגדל !

ההשוואה הזו נעשתה מכיוון שלקוחות טענו כי מגבר העבר באותם הספקים מוצהרים טובים יותר מההווה ורוקפורד מנסים עד היום להוכיח אחרת !

 

http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/fattach_get.php?p_sid=ZGNbEBxh&p_tbl=9&p_id=418&p_created=1095371345

פורסם

בגישור ל2 אום ההספק יקטן מגישור של 4 אום........

למה? תחשוב טוב, אם לא תצליח להגיע לתשובה, אני יענה לך על זה,

ואני יתן לך כמה קישורים לאתרים שתראה ההספק נעשה קטן יותר בגישור של 1 אום מאשר 4 אום.

 

תמיר

פורסם

אתה רוצה להראות שאתה לא מדבר באוויר ?

רשמת את זה

מגבר אמין וטוב UNDERRATED אמיתי מוציא פי שלוש ממה שרשום עליו

אני רוצה בדיקת מעבדה שמראה שהוא מוציא פי 3 הספק מהמוצהר ( כמובן שבאותה התנגדות )

ורצוי שלא תיתן לי אתרים של רוקפורד...

אז אז בשבילי זה רק דיבור באוויר

אולי אתה צודק ואם כן אז אין בעיה פשוט לי זה נראה מוזר

פורסם

כשאני אתפרנס מבדיקות מעבדה אני אודיע לך.

אם אתה באמת רוצה להתרשם תקפוץ לבחור ותראה איך שומעים באמת 20 וואט RMS לערוץ .

אני לא אומר שהמגבר שלו חזק או מדהים רק שהוא טוב יותר בהרבה ממה שמוצהר עליו

אני אף אמרתי לו באופן פרטי שינסה להוציא גם סאב כדי שהעסקה תהיה משתלמת !

פורסם

פעם הבאה שאתה זורק משפטים כמו

מגבר אמין וטוב UNDERRATED אמיתי מוציא פי שלוש ממה שרשום עליו
אז חוות דעת שלך לא מספיקה

שלא תבין אני לא מזלזל במגבר ( אני גם לא ממש מכיר אותו)

פורסם

131/50= 2.62 למען הדיוק ידידי המומחה שמביא הוכחות תמיד לדבריו!

ותאמין לי שניתן להעמיס אותו גם ב 2 אוהם גם כשאני מביא הוכחות זה לא מספיק לך,אה

עכשיו תטען שרוקפורד מרמים נכון ,וסתם במקרה הם שמים הרבה חברות בכיס הקטן

ראה תחרויות של סטריאו לרכב ב: WWW.GOOGLE.COM

פורסם

smash1, אומנם הכוונה שלך היתה תמימה, אך אתה מטעה אנשים .... אם אין לך הרבה ידע מבוסס לגבי הטיעון אני חושב שעדיף שתכתוב אותו בגדר השערה, ולא מעבר לכך ...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...