Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרצה לרכב חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה טועה.

 

לא מבצעים הרצה על קו היצור.

אם היו מבצעים הרצה, היה כתוב בספרי רכב לעשות הרצה?

ואיך בדיוק "מריצים" את התמסורת? מה שחבר שלך ראה במקרה

הטוב מכסה חלק קטן ממה שהרצה מכסה.

 

http://www.netcar.co.il/magazin/faq.asp#3001

 

ועוד קצת - אמנם היום חלקים שמיוצרים בקו יצור בעלי רמת דיוק הרבה יותר גבוהה, אבל

עדיין יש רמת חוסר התאמה מסוימת, גימור מחוספס בין חלקים שאמורים להתחכך אחד בשני

ללא הפסקה. ההרצה מאפשרת להם לעשות זאת בעדינות, לאט לאט עד שהגימור בשני

הצדדים נהיה חלק, ובמקום לקרוע את השמן - השמן מחליק מעל, וההתאמה מדויקת.

אז נניח שיש שני משטחים, בעלי clearance מסוים, מהיצור. עם במכה אחת אתה פתאום

מושיב את האוטו על 150 קמ"ש, יכול להיות שהרווח הזה יסגר בבום (ולא, העובדה שעברת

בדרך ל-150 קמ"ש בעוד כמה מהירויות לא ממש תעזור אם עשית את זה מהר), ושני

החלקים יוטחו אחד בשני - יוצרים את אותו גימור מחוספס. במקום זאת, חיכוך הדרגתי

ועדיין יתן להם אפשרות להתאמה.

 

אני דיברתי על הרצה למנוע לא לשאר חלקי הרכב שזאת הפעם הראשונה שאני שומע

שצריך לעשות הרצה לשאר החלקים... :shock:

ואחרי הכל אני היצטרפתי לפורום הזה הכי הרבה בשביל ללמוד דברים חדשים...

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בחברה גם אמרו לי שלא צריך לעשות הרצה. הקילומטרז' ברכב היה 2 ק"מ בלבד. אבל אני לא מקשיב להם ( הם לא יודעים אפילו מה זה פילטר פתוח )

מה זה קשור בכלל שבחברה לא יודעים מה זה פילטר פתוח :?:

תתפלא לשמוע, אבל בשרודר יש כמה אנשים שיש להם "קצת" יותר ידע ממך,

כן...גם בשיפורים :splat:

 

ולגבי ההרצה, הסיבה היחידה שהיום היצרנים לא אומרים לעשות הרצה היא שהטנולוגיה

בפס היצור כל כך התקדמה, הכל נחתך ונגזר ומרותך וכו' במירב הדיוק, ואין צורך כיום

לעשות הרצה.

אני יכול לומר, שאצלנו ב-206CC ז"ל בהחלט עשינו הרצה למרות שאין צורך,

רק בשביל "לישון טוב יותר בלילה".

אבל ברמת העיקרון אין כלל צורך להרצה.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום

יש ברשותי טויוטה קורולה שנת 2004 ...

כמו שידוע לי וכמו שרבים אמרו לי וכך גם בספר רכב רשום שאומנם לא צריך לבצע הרצה מלאה אך אסור לעבור את ה-4,000 סל"ד

לעומת זאת המוסך המורשה אמר לי שאין כל צורך לעשות הרצה

 

צריך לעשות הרצה ?

אם אני לא יעשה הרצה זה יפגע בביצועי המנוע ?

 

דרך אגב רציתי להזכיר שכן כבר לחצתי דוושה מלאה עם הרכב עד 200 קמ"ש ...

מה קרה בעקבות זה ?

172 סוסים כבר לא מספיקים אז קנינו הונדה מצוננת

פורסם

לא קרה שום דבר לרכב, אתה יכול להיות רגוע.

 

בכל אופן זה נכון שרכב חדש לא זקוק להרצה ראויה כיוון שמנועים עוברים הרצה קלה עוד במפעל לבדיקת תקינות לפני השידוך לרכב.

 

מה שכן- מומלץ בדרך-כלל לעשות הרצה למנוע בתחילת העלייה של הרכב החדש על הכביש ע"מ להכניס את המנוע לעבודה בצורה הדרגתית.

פורסם

שמר, באמת. אם יאריס 1.3 אוטומטית עושה 195 בירידה, קורולה יכולה יותר :D

 

וטוב שבעל הרכב נזכר אחרי שהוא נסע 200 קמ"ש לעשות הרצה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
...

וטוב שבעל הרכב נזכר אחרי שהוא נסע 200 קמ"ש לעשות הרצה...

 

רגע "כמה היא סוגרת" זה לא הבדיקה הראשונה שעושים כשיוצאים עם הרכב החדש מהמסירה ? זה מה שאני תמיד עשיתי .. :roll: בשביל מה קניתי אוטו חדש ?

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
שלום

יש ברשותי טויוטה קורולה שנת 2004 ...

כמו שידוע לי וכמו שרבים אמרו לי וכך גם בספר רכב רשום שאומנם לא צריך לבצע הרצה מלאה אך אסור לעבור את ה-4,000 סל"ד

לעומת זאת המוסך המורשה אמר לי שאין כל צורך לעשות הרצה

 

צריך לעשות הרצה ?

אם אני לא יעשה הרצה זה יפגע בביצועי המנוע ?

 

דרך אגב רציתי להזכיר שכן כבר לחצתי דוושה מלאה עם הרכב עד 200 קמ"ש ...

מה קרה בעקבות זה ?

 

אתה ואולי 3 ידיים אחריך לא ירגישו בהרבה הבדל אך נגרם נזק לטווח ארוך. יכולת לבצע הרצה אם היתה אוהב את הרכב ושומר עליו, גם אם אמרו לך שלא צריך לבצע הרצה. גם לי אמרו לא לבצע הרצה, ובכל זאת במשך 1000ק"מ הראשונים האוטו ביצע הרצה תקינה.

 

וחבל שנתת לה בראש עד 200 קמ"ש... :roll: רק תזכור דבר אחד: אתה מז**ן את האוטו, האוטו יז**ן אותך בחזרה!

פורסם

לא איכפת לי שיהיו לרכב תקלות מכיוון שזה רכב ליסיניג ....אך אני רוצה שהביצועים שלו יהיו מירביים .......

ודרך אגב הייתה לי לפני בלאנו ידנית שעשתה 200 כשי הנתון יצרן הוא 170 !!!

מה הקשר בכלל לנתונים ....תעזוב אותם בצד

172 סוסים כבר לא מספיקים אז קנינו הונדה מצוננת

פורסם
לא איכפת לי שיהיו לרכב תקלות מכיוון שזה רכב ליסיניג ....אך אני רוצה שהביצועים שלו יהיו מירביים .......

ודרך אגב הייתה לי לפני בלאנו ידנית שעשתה 200 כשי הנתון יצרן הוא 170 !!!

מה הקשר בכלל לנתונים ....תעזוב אותם בצד

 

אהההההה.... ליסינג? :lol: אתה מוזמן לז**ן את האוטו !!!!

פורסם
ודרך אגב הייתה לי לפני בלאנו ידנית שעשתה 200 כשי הנתון יצרן הוא 170 !!!

מה הקשר בכלל לנתונים ....תעזוב אותם בצד

 

וואלה , היצרנים המטומטמים האלה, מה הם מבינים . לא יודעים לתת בגז , סתם כותבים מהירות מסכנה. רק אצלנו יודעים להוציא מהאוטו את מה שהוא יכול , ואפילו יותר :?

 

השרשור ננעל

 

עמית


×
×
  • תוכן חדש...