Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קניתי את האוטו(סיאט איביזה 94) לפני שבוע ורציתי לדעת מה התוצאות אומרות לגביי

איזה טיפולים צריך וכמה יעלה לי כל העסק במוסך מורשה

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=24719&stc=1

 

 

 

 

 

מה הדף הזה אומר???

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=24720&stc=1

scan0001.jpg

1111.JPG

פורסם

את הכל לא תוכל לתקן. רוב הסעיפים מריחים כמו כסת"חים...

 

לדעתי יש להתמקד בארבעת הצמיגים ולהחליף אם הם אכן פגומים. לאחר מכן, יש לבצע כיוון פרונט. הבדיקה מציינת שיש בעיות בפרונט, ולאחר כיוון פרונט תוכל לדעת טוב יותר מה דורש החלפה.

 

בנוסף, נראה לי שכדאי לחבר את הרכב לדיאגנוזה, כדי לברר מה פשר הסעיף "ניהול מנוע לא תקין". יכול להיות שזה כלום, יכול להיות שזה חיישן שגמר את חייו...

 

אם אין לך קבלות על החלפת רצועת טיימינג וטיפול 10000 אחרון - להכניס את הרכב למוסך ולבצע את שניהם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
את הכל לא תוכל לתקן. רוב הסעיפים מריחים כמו כסת"חים...

 

לדעתי יש להתמקד בארבעת הצמיגים ולהחליף אם הם אכן פגומים. לאחר מכן, יש לבצע כיוון פרונט. הבדיקה מציינת שיש בעיות בפרונט, ולאחר כיוון פרונט תוכל לדעת טוב יותר מה דורש החלפה.

 

בנוסף, נראה לי שכדאי לחבר את הרכב לדיאגנוזה, כדי לברר מה פשר הסעיף "ניהול מנוע לא תקין". יכול להיות שזה כלום, יכול להיות שזה חיישן שגמר את חייו...

 

אם אין לך קבלות על החלפת רצועת טיימינג וטיפול 10000 אחרון - להכניס את הרכב למוסך ולבצע את שניהם.

מה פירוש כסת"חים???

 

לא נראה לי שצריך כיוון פרונט היה פשוט פנצר ותיקנתי אותו היום

 

טיימינג ו 10000 אני יעשה...(כמה עולה רצועת טיימינג וכמה 10000???)

פורסם

האם הסטוריית הטיפולים ידועה לך ואתה יכול לסמוך עליה?

אם כן, עבור עליה ובדוק מתי הוחלפה רצועת הטיימינג ובוצעו הטיפולים האחרונים.

אם לא, הכן את כיסך ליישור קו מקיף שיכלול הכל:

החלפת רצועת הטיימינג, פלאגים, שמנים, פילטרים, (בדיקת) בלמים, צמיגים ועוד. כמובן שעליך גם לחבר את הרכב לבדיקת אבחון מע' ההזרקה ולתקן בעיותיה.

(איני רוצה להטעותך בנוגע למחירים ולכן לא אציין)

 

בנוגע לצמיג - אם אכן מצב הצמיגים לוקה בחסר, החלפם. כיוון פרונט יבוא כהליך שגרתי לאחר החלפת הצמיגים.

 

כסת"חים (כיסוי תחת) - ליקויים לא אקוטיים ונורמליים בעליל שהמכון מציין ע"מ להמנע מתביעות, אשר סביר להניח שיצוינו גם במכונית חדשה שיצאה כמה רגעים לפני הבדיקה מהסוכנות.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
האם הסטוריית הטיפולים ידועה לך ואתה יכול לסמוך עליה?

לא

אם לא, הכן את כיסך ליישור קו מקיף שיכלול הכל:

החלפת רצועת הטיימינג, פלאגים, שמנים, פילטרים, (בדיקת) בלמים, צמיגים ועוד. כמובן שעליך גם לחבר את הרכב לבדיקת אבחון מע' ההזרקה ולתקן בעיותיה.

(איני רוצה להטעותך בנוגע למחירים ולכן לא אציין)

בערך... לא חייב שתהייה צודק עד השקל האחרון

מחיר ממוצע

בנוגע לצמיג - אם אכן מצב הצמיגים לוקה בחסר, החלפם. כיוון פרונט יבוא כהליך שגרתי לאחר החלפת הצמיגים.

אני יבדוק אותם.... החלפתי את אחד הגלגלים היום

כסת"חים (כיסוי תחת) - ליקויים לא אקוטיים ונורמליים בעליל שהמכון מציין ע"מ להמנע מתביעות, אשר סביר להניח שיצוינו גם במכונית חדשה שיצאה כמה רגעים לפני הבדיקה מהסוכנות.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

חחחח
פורסם

אם ברצונך אומדן לא מבוסס, בבקשה:

פו"ה רצועת הטיימינג - 1000-1500 ש"ח;

פלאגים, שמנים ומסננים - 500 ש"ח;

בלמים (אם ישנן בעיות כלשהן) - 1000 ש"ח;

צמיגים - 1000 ש"ח;

בדיקת האבחון - 200-300 ש"ח;

החלפה של רכיב כלשהו במע' ההזרקה - במקרה הטוב כמה מאות ובמקרה הגרוע כמה אלפיות.

 

אל תשכח שזוהי הערכה גסה וכלל לא מדויקת!

רוב הסיכויים שגם הרוב לא נכון, אבל עניתי כבקשתך.

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

אני יבדוק אותם.... החלפתי את אחד הגלגלים היום

לא מחליפים צמיג אחד.

לכל הפחות, זוג צמיגים על אותו הסרן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לא מחליפים צמיג אחד.

לכל הפחות, זוג צמיגים על אותו הסרן.

התכוונתי לפנצר שהיה...

יכול להיות שבגללו הבעייה

פורסם

החלפה של רכיב כלשהו במע' ההזרקה - במקרה הטוב כמה מאות ובמקרה הגרוע כמה אלפיות.

 

שחף בן צבי.

יום לפני שקניתי את הרכב הבנאדם החליף את כל האינגקשן מפירוקיה(היאנג'קשן שעשכשיו מורכב לי באוטו זה של איביזה 98) ב 950 שקל אז את זה לא צריך

 

אבל תודה רבה על התשובות המהירות

כנראה יום שלישי במוסך:wink:

×
×
  • תוכן חדש...