Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברי!

יש לי רצון מאז הילדות להיות הבעלים של מרצדת E קלאס ספציפית לדגם של שנות ה-2002-2000.

ישנן כמה בלוחות אך רובן בעלות 200K פלוס בקילומטראג'. נכון מדובר בדגמים שרובן דיזל כך שהמנוע אמור לשרוד בלי בעיה עד חצי מיליון. עכשיו השאלה שלי היא עד כמה אפשר לטפל במכוניות האלו בארץ מבחינת זמינות חלקים?

והאם אתם יודעים על מחלות מסויימות שאלי לבדוק בעת רכישת רכב שכזה? ( אני יודע משהו על מסרק ההגה)

הכיוון הוא דגם בעל מנוע ה-2.7 ויש אפילו אחת למכירה שהיא יד ראשונה אך עשתה 380 אלף.

8)
פורסם (נערך)

הרבה דגמים כאלה שימשו כמוניות והן בעלות קילומטרג' אסטרונומי ועברו חיים לא קלים.

 

כדאי לבדוק גם חלק מהדגמים לא עברו החלפה של מנוע/גיר.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)
הרבה דגמים כאלה שימשו כמוניות והן בעלות קילומטרג' אסטרונומי ועברו חיים לא קלים.

 

כדאי לבדוק גם חלק מהדגמים לא עברו החלפה של מנוע/גיר.

 

אני אשאל את המוכרים. כמה ק"מ צפוי לעבור גיר/מנוע עד לדרישה של החלפה?

עריכה אחרונה על ידי Uzi4u2
8)
פורסם
מנוע אם טופל נכון יכול גם להגיע ל 600,000 ק"מ ++ ,לגבי הגיר,לא ניתן לדעת.

עד כמה שאני זוכר גם כאשר אני לוקח את המכונית למכון בדיקה הם לא נותנים אחריות על גיר נכון?

8)
×
×
  • תוכן חדש...