Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

חג שמח קודם כל:)

 

רציתי לדעת מה דעתכם על המבצע הנ"ל:http://carsales.shlomo.co.il/minisite/astra/?utm_source=facebook&utm_content=astra&utm_channel=post&location=149

 

שיש באופל עכשיו,משלמים כל חודש 750 שקלים למשך 48 חודשים(סה"כ 36000) אחרי 48 חודשים או שקונים את הרכב בתוספת של 20 אלף שקלים או ש"מוכרים" אותו חזרה לשלמה סיקסט ב20 אלף שקלים(כלומר יוצא שבמהלך התקופה הזו "מפסידים" 16 אלף שקל..שזו בעצם הירידת ערך של הרכב לפי דעתי).

 

דעתכם?

 

תודה,

זיו.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

רשום למטה מחיר הרכב 56

שילמת 36

עברו 4 שנים, רוצה תשלם עוד 20 והרכב שלך

לא רוצה לשלם, תחזיר לשלמה והם משלמים לגוף המממן את ה20 שאתה עדיין חייב להם ואתה נשאר עם חוב 0

 

סה"כ שילמת 750שח לחודש ירידת ערך/השכרה איך שלא תקרא לזה

 

חג שמח

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לא חושב שאתה צודק,

רשום באותיות גדולות "אנחנו נקנה את הרכב מכם" כלומר לאחר זה שאני משלם להם 36 אלף שקל לאחר 4 שנים הם קונים ממני את הרכב ב20 אלף שקל,ואז יוצא שאני מפסיד 16 אלף שקל

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

תעשה חיפוש על 'שלמה' כאן באתר, ותסיק את המסקנות שלך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לפני כמה חודשים התעניינתי באופלים של שלמה (בעיקר 2011).

לצערי כל, אבל כל הרכבים שראיתי היו פצועים.

ונראו כמו רכבי **** של חברות קבלן.

ממליץ לך לראות כל רכב בעיניים (פעמים רבות אפילו תמונות מספיקות בשביל להבין).

 

לבסוף ירדתי מהעניין, והמשכת בחיפושי.

פורסם

16 אלף ש"ח לרכב ל 3 שנים? כלומר סוג של השכרת רכב ב 440 ש" לחודש? אשרי המאמין.

נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, וזה כנראה לא אמיתי.

הם אומרים שהם "קונים ממך את הרכב", כלומר אתה מחזיר את הרכב והם משלמים לעצמם או לגוף הממן, שכביכול שילם מלכתחילה את כל שווי הרכב. לא לך.

 

לא חושב שאתה צודק,

רשום באותיות גדולות "אנחנו נקנה את הרכב מכם" כלומר לאחר זה שאני משלם להם 36 אלף שקל לאחר 4 שנים הם קונים ממני את הרכב ב20 אלף שקל,ואז יוצא שאני מפסיד 16 אלף שקל

פורסם
לא חושב שאתה צודק,

רשום באותיות גדולות "אנחנו נקנה את הרכב מכם" כלומר לאחר זה שאני משלם להם 36 אלף שקל לאחר 4 שנים הם קונים ממני את הרכב ב20 אלף שקל,ואז יוצא שאני מפסיד 16 אלף שקל

הציעו לי את הדיל הזה לפני כשלושה שבועות, בסוף התקופה או שאני משלם 20K והרכב נשאר אצלי או שהם לוקחים את הרכב ללא תמורה ונפרדים כידידים.

פורסם

ננסה לעשות סדר:

 

מדובר על רכישה של הרכב ב-56000 ש"ח בהלוואה בצורת התשלום הבאה:

 

750x48 + הלוואת בלון ללא ריבית של 20000 ש"ח.

 

אחרי 48 חודשים מחליטים אם משלמים עוד 20000 ש"ח או מוכריםאת הרכב לשלמה סיקסט במחיר שייקבע בהתאם למצב הרכב ולרצונם הטוב

בשורה התחתונה מדובר על עסקה סטנדרטית לרכישת רכב משומש מליסינג ב-100% אשראי ללא ריבית והצמדה עם הלוואת בלון של 20000 ש"ח והבטחה מעורפלת לרכישת בסוף התקופה.

 

להסיר ספק לא מדובר על שכירות אלא על רכישה

 

אם לקחת בחשבון את שוק המשומשות - הרכב יהיה שווה קצת יותר מ-20000 ש"ח אם הוא יהיה במצב ממוצע לגילו. אם הרכב יהיה במצב ירוד הם יסכימו לרכוש אותו במחיר נמוך יותר ואז ללקוח תשאר יתרה לתשלום.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בלי קשר לאופל\שלמה\חייזרים

 

איזה רכב ייראה בדיוק אותו הדבר אחרי 4 שנים על הכביש?

מספיק נסיעה אקראית לסופר כדי לחטוף עגלה בדלת או איזה סתומ\ה עם ווצאפ בפקק והנה כבר יש תאונה קלה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תרגיעו. כל מה שאני אומר מסתכם בכך שהם אומרים שיהיו מוכנים לרכוש את הרכב אחרי 48 חודשים, אך לא מציינים/מתחייבים למחיר כלשהו. למרות שמהפירסומת אפשר לחשוב שלסכום הקניה יש קשר ל-20K בלון שצריך לשלם בסוף, אז זהו - שלא.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...