Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי פולישר של DEWALT.

הגיע איתו פד פרווה.

ביום שישי נסעתי לאוטוסטור קניתי פוליש מינזרנה (או משהו כזה)

1000 ו 3500 ופד ספוג שחור לפיניש ולוואקס

 

היום ניסיתי את כל העסק הזה על המכסה המנוע הקצת דהויי שלי.

ונתקלתי בכמה בעיות...

 

שמתי משחה על הפד פרווה, ומרחתי אותו קצת על המכסה מנוע (חצי ממנו)

והלחתי לעבוד. לאחר זמן מה. לא נישאר זכר לסימני מריחה של הפוליש, אלה פשוט גושים יבשים, גם על הפד וגם על המכסה מנוע.

האם אפשר לתת כמה שפריצים של מים על כל הדבר הזה? :?

 

אחרי זה ניסיתי עם הפד ספוג השחור ועם הפוליש העדין.. והמצב היה קצת הרבה יותר טוב.

 

האם זה אני אשם במצב הזה? או שזה מצב תקין?

או שאולי הפד פרווה לא ממש מתאים לנושא?

 

ועוד שאלה, ראיתי באייבאי פדים דומים לשלי במחירים של כמה עשרות שקלים.

השאלה היא האם הם שווים משהו? כי הבנתי מאוטוסטור שהפדים מספוג מחזיקים לא ממש הרבה...

ובגלל שאני 2 ידיים שמאליות בתחום הזה. אין לי ממש חשק לשלם 100 שקל לפד :|

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

פד מפרווה הוא לבאפינג ולא לפוליש אצמו זאת אומרת לסיום לאחר פוליש לפי לדעתי.

 

עכשיו רשמתה שקניתה פולישר של dewalt זאת אומר שהוא מסוג רוטר אם זה ככה לא היתי נוגע בו אם שני ידיים שמאליות בתחום אתה בכיף יכול לעשות נזק

 

לדעתי גושים נוצרו משימוש לא נכון בפד ויותר מידי חומר מקווה לעזרתי חג שמח

פורסם

פד פרווה נועד לפוליש גס.

שמים כמה נקודות קטנות של פוליש (יותר קטנות מגודל של שקל) על הפד,מורחים את החומר על הפד ואז מורחים עם הפד על המכסה מנוע ועובדים במהירות נמוכה בינונית.

לא לעבוד במקום חם,לא לעבוד בשמש ישירה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

פד פרווה נועד לפוליש גם , במכונה רוטרית יכול להיווצר לך מצב כפי שציינת תנסה לעבוד בסלד נמוך יותר ..

ולא יודע למה בחרתה דווקא מנזרנה 1000 לפוליש גס ...

במכונת da העבודה עם פד פרווה הרבה יותר נוחה ופשוט להסיר יותר את החומר .

נסה לעבוד עם פד ספוג אגרסיבי.

הפדים מאיבי חסרי חיתוך הם יכולים לשמש נטו למריחה בפוליש גס לא מתאימים .

פורסם
פד מפרווה הוא לבאפינג ולא לפוליש אצמו זאת אומרת לסיום לאחר פוליש לפי לדעתי.

 

עכשיו רשמתה שקניתה פולישר של dewalt זאת אומר שהוא מסוג רוטר אם זה ככה לא היתי נוגע בו אם שני ידיים שמאליות בתחום אתה בכיף יכול לעשות נזק

 

לדעתי גושים נוצרו משימוש לא נכון בפד ויותר מידי חומר מקווה לעזרתי חג שמח

תשמע, צריך ללמוד על משהו לא? מעבר לזה שכבר קניתי צבע ומרססים לצבוע.

מעבר לזה שהצבע כבר דהויי והלכה גם. ככה שאין הרבה מה להרוס.

התוצאה הסופית יצא לא רעה בכלל בכלל לעומת מה שהיה.

מי שלא טועה, לא עושה.

 

פד פרווה נועד לפוליש גס.

שמים כמה נקודות קטנות של פוליש (יותר קטנות מגודל של שקל) על הפד,מורחים את החומר על הפד ואז מורחים עם הפד על המכסה מנוע ועובדים במהירות נמוכה בינונית.

לא לעבוד במקום חם,לא לעבוד בשמש ישירה.

 

כניראה שזאת הייתה הטעות שלי, המכסה מנוע היה חם מהנסיעה, וגם הרכב עמד כמה דקות בשמש.

וגם שמתי לא מעט מהפוליש (זאת הסיבה למה קניתי בחבילות של ליטר את הפוליש)

 

בכל מקרה, זאת התוצאה, יש כמה דפקטים בלכה עצמה כתמים לבנים, וזה כבר לא יורד בשום מצב,

 

14489591_10208631670524072_1416706373_o.jpg14489787_10208631671004084_346293048_o.jpg14522103_10208631670484071_744974138_o.jpg

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
פד פרווה נועד לפוליש גם , במכונה רוטרית יכול להיווצר לך מצב כפי שציינת תנסה לעבוד בסלד נמוך יותר ..

ולא יודע למה בחרתה דווקא מנזרנה 1000 לפוליש גס ...

במכונת da העבודה עם פד פרווה הרבה יותר נוחה ופשוט להסיר יותר את החומר .

נסה לעבוד עם פד ספוג אגרסיבי.

הפדים מאיבי חסרי חיתוך הם יכולים לשמש נטו למריחה בפוליש גס לא מתאימים .

 

הסיבה שבחרתי ב 1000, כי פספסתי את ה 400 אחרת הייתי קונה גם אותו.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

×
×
  • תוכן חדש...