Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון sytlance 2013 - סטייג׳ 2 - התייעצות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

 

אני חדש בפורום, הבנתי שזה מקום מומלץ להתייעץ אז אני מנסה...

 

אני מתלבט אם לרכוש רכב - סיאט לאון 2013 - דגם הבסיסי (DSG מנוע 1.8TSI) - משופר סטייג׳ 2:

תוכנה לניהול מחשב רכב וגיר + דאון פייפ + קפיצי הנמכה + קיט יניקה +צמיגי מישלין וג׳נטים 18.

 

בעיה: מסתמן שלרכב הוחלף לפני שנה גיר וקלאצים (יש 5 שנים אחריות נוספות על הגיר)

 

- למרות שהגיר חדש. האם לאחר שידרוג תוכנה הוא באחריות? אני יודע שתמיד אפשר לחזור לסטוק אבל סתם כאב ראש..

- המוכר רוצה מעל למחירון. האם הייתם הולכים על זה?

- תקציב באזור 80K. האם אפשר לעשות משהו יותר טוב בסכום הזה?

 

מצורף בקובץ צילום של הטיפול ״הבעייתי״ בצ׳מפיון

 

 

תודה על העזרה!

Screen Shot 2016-09-24 at 17.34.23.jpg

עריכה אחרונה על ידי elayos
פורסם (נערך)

למה טיפול בעייתי ? זה טיפול שיגרתי ל dsg7 . האם בנסיעת מבחן הרגשת רעידות בגיר ? החלפת המצמד לא קשורה לשדרוג. זה היה קורה בכל מקרה והיבואן בדרך כלל סופג את העלות . לגבי המחיר : שיקול שלך אם לתת מעל מחירון. אתה קובע כמה רכב כזה שווה לך בהתאם לשיפורים והמצב הייחודי.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
למה טיפול בעייתי ? זה טיפול שיגרתי ל dsg7 . האם בנסיעת מבחן הרגשת רעידות בגיר ? החלפת המצמד לא קשורה לשדרוג. זה היה קורה בכל מקרה והיבואן בדרך כלל סופג את העלות . לגבי המחיר : שיקול שלך אם לתת מעל מחירון. אתה קובע כמה רכב כזה שווה לך בהתאם לשיפורים והמצב הייחודי.

 

-החלפת גיר זה טיפול שגרתי? או שלא הבנתי נכון את מה שנעשה בטיפול...

-הנסיעת מבחן דווקא הייתה די חלקה (גם מראשון לשני).

-לא אמרתי שהחלפת המצמד קשורה לשדרוג =/

 

הבעיות הללו חוזרות על עצמן? הרכב כבר אינו באחריות (במיוחד לאחר שדרוג תוכנה).

פורסם (נערך)

הבעיות של הגיר הזה מעולם לא נפתרו ומוחלפים אלפי מצמדים. בהתאם לתוואי הנהיגה סביר להניח שתצטרך להחליף בעתיד שוב, עוד כמה עשרות אלפי קמ . המצמדים לא עמידים במיוחד. יום במוסך והם מחליפים. אם מחוץ לאחריות אז זה עלול לעלות ₪6000 למצמדים. אבל היבואן מודע לבעיה ובדרך כלל משתתף בעלות המצמדים. תקרא פה בפורום ותבין לבד שהמצמדים הללו נגמרים דיי מהר ולכן זה טיפול שיגרתי.

עריכה אחרונה על ידי save
חן
פורסם

ה-DSG7 DQ200 מוגבל במומנט ל-250 ניוטיון מטר (25 וחצי קג"מ). הרכב מגיע בסטוק עם 25.5 קג"מ ב-1500 סל"ד, הסטייג' 2 מעלה את המומנט באופן ניכר, הגיר לא תוכנן לעומס כזה, האחריות לא תקפה, נראה כמו כאב ראש גדול עם כל הכיף שמקבלים עם רכב משופר. אם כבר אז הייתי מעדיף תיבה ידנית עם אותו מנוע.

פורסם (נערך)

כמובן שאם תקרע את המנוע הגיר יקרע אותך חזרה אבל זו סכנה שקיימת בכל staging בטח כזה שיוצא מגבולות המעטפת של סדרות מסחריות.

יש דגמים שעם שדרוג תוכנת ניהול פשוט שידרגת לדגם הבכיר יותר בלי להסתכן . קח לדוגמא פורד מונדיאו טרנד לעומת טיטניום.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
בעיה: מסתמן שלרכב הוחלף לפני שנה גיר וקלאצים (יש 5 שנים אחריות נוספות על הגיר)

 

זו לא בעיה. זו היתה בעיה אם לא היה מוחלף, כי לכל המכוניות שיש להם 5 שנים אחריות היה גיר דפוק מהייצור.

 

למרות שהגיר חדש. האם לאחר שידרוג תוכנה הוא באחריות?

 

יש ספק.

יכול להיות שייתנערו מהחלפה נוספת, אם תהיה בעיה בגיר.

 

- המוכר רוצה מעל למחירון. האם הייתם הולכים על זה?

- תקציב באזור 80K. האם אפשר לעשות משהו יותר טוב בסכום הזה?

 

לא הייתי משלם מעל מחירון.

אם יש יותר טוב..?!

לא תקבל ביצועים כאלה במחיר הזה לאותו שנתון. הרכב באמת יוצא דופן מבחינה זו.

אבל יש סיכון, אז תמחר אותו ותראה אם שווה לך.

 

להרגיע אותך שיהיה בסדר, אף אחד לא יכול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...