Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"מבצע": טיפו 1.4 ידנית ב-86000 שקל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השכר הממוצע הוא נתון כמעט לא רלוונטי. החציון נותן אומדן טוב הרבה יותר ליכולת הכלכלית של האנשים בקבוצת הביקורת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
סתם תהייה.. מי שמקבל 10 נקי בחודש.. באיזה רכב הוא אמור לנסוע?

קורולה 1.6 אוטומטית סאן לבנה.

 

ההודעה ערוכה, כדי שאנשים בטעות לא יגלו שאני חושב שקורולה עדיפה על הטיפו/קקטוס/בראבו/פאביה/דאצ'יה סנדרו.

 

בבקשה אל תחסמו אותי

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

עם תנאי מימון נוחים אדם שמקבל 10 אלף נקי יכול להחזיק רכב שעלות קרובה ל130K ש"ח בנוסף אם אנחנו לוקחים זוג שכל אחד מהם מקבל 10 אלף נקי כאן כבר מדובר ברכבים אוליי קצת יקרים יותר.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

זה ויכוח מורכב מדי בשביל דיון שנסב על תכנית הגריטה הרומנית, בסופו של יום.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תכנית הגריטה הרומנית לשנת 2016 PSIPAN מזכה את מוסר הרכב בעד 6500 LEI שהם 6500 ש"ח או כ-1400 יורו. הנחה של 1500 ש"ח נוספים ניתנת למי שרוכש רכב שרמת הזיהום שלו נמוכה מ-100 מ"ג CO לקילומטר.

המודעות מדברות "החל מ-" ומעבר לתוכנית הגריטה, מוצעת הטיפו גם ברמות אבזור נמוכות וזולות יותר מאשר אצלנו.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

יוסי. תוכל לשפוך לנו קורטוב של אלפות, לאנצ'יות ופיאטים שהיו לך? על קצה המזלג. בקטנה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

מרק, עד כמה שהדבר נשמע הזוי, אינני מצליח להקליד ישירות בפורום (אותיות נעלמות או נתקעות) ולכן אני כותב בתוכנת כתבן ומקטין לגודל 9 כי בגודל 10 כבר זכיתי ל"התראה" מהמנהלים.. (כרגע ובאופן חריג הקלדתי בגודל 10 בכתבן..).

 

אח"כ גוזר ומדביק בתגובה שבפורום. התקלה הזו מאז שהפורום שינה פורמט.

 

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
יוסי. תוכל לשפוך לנו קורטוב של אלפות, לאנצ'יות ופיאטים שהיו לך? על קצה המזלג. בקטנה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

זה היה די מזמן.

לנציה בטה 1600, לנציה דלתה, אלפה סוד 1200, 1350, אלפטה, GTV-2000, פיאט אונו טורבו, פיאט 128 ספורט, פיאט בראבו, בערך...

רובם טופלו בזמנו, במוסך הכוכב בחיפה, אצל חיים ויעקב, דאז. וגם אני בעצמי הייתי מתעסק איתם לא מעט.

פורסם
תכנית הגריטה הרומנית לשנת 2016 PSIPAN מזכה את מוסר הרכב בעד 6500 LEI שהם 6500 ש"ח או כ-1400 יורו. הנחה של 1500 ש"ח נוספים ניתנת למי שרוכש רכב שרמת הזיהום שלו נמוכה מ-100 מ"ג CO לקילומטר.

המודעות מדברות "החל מ-" ומעבר לתוכנית הגריטה, מוצעת הטיפו גם ברמות אבזור נמוכות וזולות יותר מאשר אצלנו.

 

גם לפי החשבון שלך, הרכב יוצא "שם" כ-10000 יורו בסדר? גם בטורקיה. מה עלותו ליבואן? הובלה ומיסים על ייבוא מטורקיה? מע"ם? רווח יבואן? מה קבלת?

עדיין יקר מדי כאן. בשבילי בכל אופן. יש כאן לא מעט פילנטרופים, שזה מתאים להם, וחושבים שהמחיר זול אפילו.

מי שיחשוב שהוא שווה את זה ורוצה, שייקנה.

פתחתי נושא כדי לשתף דעה אישית ולא כדי להתנגח. גם זה אסור?

פורסם

מותר. זכותך. המטרה פחות מובנת וגם ההיטפלות לטיפו דווקא, כשהבעיה משותפת לכל המכוניות הנמכרות בארץ.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
גם לפי החשבון שלך, הרכב יוצא "שם" כ-10000 יורו בסדר? גם בטורקיה. מה עלותו ליבואן? הובלה ומיסים על ייבוא מטורקיה? מע"ם? רווח יבואן? מה קבלת?

עדיין יקר מדי כאן. בשבילי בכל אופן. יש כאן לא מעט פילנטרופים, שזה מתאים להם, וחושבים שהמחיר זול אפילו.

מי שיחשוב שהוא שווה את זה ורוצה, שייקנה.

פתחתי נושא כדי לשתף דעה אישית ולא כדי להתנגח. גם זה אסור?

 

פתחת שרשור על סמך נתונים מוטעים של שווי הרכב למכירה ברומניה, וכתבת דעה שגויה.

זה מותר, אבל אחרי שטועים צריך להודות שטעית.

במקום זה אתה יוצא כאן בכל מיני שאילתות לא ברורות על כמה היבואן מרוויח.

אין לנו דרך לדעת כמה הוא מרוויח על כל רכב.

אנחנו רק יודעים שהפער בין מחיר הטיפו בארץ לאירופה זהה, פחות או יותר, לפער המקובל במכוניות אחרות.

ככה שאין לך קייס והדעה שלך יכולה להיות אישית, אבל היא שגויה.

 

אז תודה שטעית, הבנת משהו לא נכון, ולא קרה כלום.

במקום זה אתה מתפתל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מרק, עד כמה שהדבר נשמע הזוי, אינני מצליח להקליד ישירות בפורום (אותיות נעלמות או נתקעות) ולכן אני כותב בתוכנת כתבן ומקטין לגודל 9 כי בגודל 10 כבר זכיתי ל"התראה" מהמנהלים.. (כרגע ובאופן חריג הקלדתי בגודל 10 בכתבן..).

 

אח"כ גוזר ומדביק בתגובה שבפורום. התקלה הזו מאז שהפורום שינה פורמט.

 

 

editor.png

 

עשה כמו בתמונה, אמור להסתדר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023


×
×
  • תוכן חדש...