Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי נסע על הרכב אתמול בלילה, זאת אומרת הוא התניעה אותו התחיל ניסעה ופתאום בבת אחת הרכב נכבה( המנוע)

ועכשיו כשמנסים להתניע זה נראה כאילו המנוע מנסה לפעול בסיבוב מתח אבל לא מגיע כאילו הדלק או משהו כזה

 

השאלה שלי כי אני לא כלכך מבין ברכבים ובבעיות כאלו, מה יכול להיות שקרה , מה כדאי לעשות ?

הרכב לא מניע גם בדחיפה.*

פורסם

כרגע יש סטרטר והרכב לא מניע? או שגם סטרטר אין? ואיך בדקת את רצועת התיזמון? יש עליה מיכסה אז לא ניתן להביט בה בקלות ואולי מה שראית זו רצועת האביזרים!

פורסם
כרגע יש סטרטר והרכב לא מניע? או שגם סטרטר אין? ואיך בדקת את רצועת התיזמון? יש עליה מיכסה אז לא ניתן להביט בה בקלות ואולי מה שראית זו רצועת האביזרים!

 

סטרטר הכוונה לזה שיש רעש של ניסיון הנעה? כי אם כן אז כן זה נשמע ככה.

רצועת התזמון אם אני לא טועה היא נמצאת בצד והיא גלויה(ושלמה)

פורסם

פתח מכסה מילוי שמן, שים ניוטרל, ברקס, בקש ממישהו לתת סטרטר לכמה שניות.

 

תוך כדי שהוא נותן סטרטר תסתכל לתוך פתח מילוי שמן, אתה מזהה משהו מסתובב?

 

 

פורסם
פתח מכסה מילוי שמן, שים ניוטרל, ברקס, בקש ממישהו לתת סטרטר לכמה שניות.

 

תוך כדי שהוא נותן סטרטר תסתכל לתוך פתח מילוי שמן, אתה מזהה משהו מסתובב?

 

כןכן מסתובב, הסתכלתי עם אבא שלי.

×
×
  • תוכן חדש...