שלום.
ביום שישי בשעות הצהריים איזה אידיוט ששיחק בפלאפון אני מניח על שברולט האבי דיוטי , החליט שהוא נכנס בי מאחורה ברמזור אדום.
לי יש סיאט איביזה שנת 99 צורה ישנה.
לקחתי וצילמתי את כל הפרטים המכה שלו ושלי, ללא ספק הוא אשם, לא היה שום רמזור ירוק אף אחד לא זז לנסוע פשוט ככה הוא נתקע בי.
התוצאה של המכה הטמבון האחורי נקרע הברזל קצת התעקם מאחורה הבגאז ננעל והתעקם.
השאלה שלי האם יתקנו נזק כזה ולא פשוט יגידו לי שהתיקון יעלה על המחיר מחירון של הרכב ויורידו אותו מהכביש.
הרכב הזה לא מיוחד או משהו הוא פשוט יקר ללבי(רכב ראשון שהוא רק שלי)
בנוסף איזה ביטוח אני בדיוק מפעיל, שלו או שלי?