Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא ג׳ולייטה - סיפור הרכישה וקצת רשמים


MMi
שימו לב! השרשור הזה בן 2423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש ותהנה! זה, לדעתי, אחד הצבעים המיוחדים ביותר, שיחקת אותה!

 

לגבי מצב D - בנהיגה טכנית, תזכור שיש לך 100% פתיחת מצערת ב-50% דוושה, כלומר כשאתה ב-D פשוט תמנן את תנועות רגל ימין, אין לך ממילא צורך ללחוץ יותר מחצי גז.

קודם כל תודה רבה לכל המברכים, כיף לקרוא :)

 

חידשת לי לגבי המצערת במצב D. עד כה הייתי בטוח שהתגובות היותר חדות וההרגשה שיש יותר כח ביחס למצב N נובעת בעיקר מהעובדה שבמצב N המומנט הוא 23 ומשהו קג"מ וכשמעבירים ל D המומנט עולה ל 25.5 קג"מ.

 

מעניין אם הטריק עם ה 50٪ קיים גם ביצרנים אחרים שיש להם מצבי נהיגה כאלה כמו למשל ב.מ.וו

תתחדש ותהנה! לטעמי המערכת מספקת, אבל זה עניין של טעם :-)

לחלוטין עניין של טעם. אמנם הדגם שלי זה כבר הדגם שאחרי מתיחת הפנים כלומר כולל את מערכת ה-UConnect המשודרגת ביחס למערכת הביזיונית שהתקינו לפני מתיחת הפנים אבל עדיין הרמקולים הם בסיסיים.

במיוחד כאשר הרפרנס הוא המערכת שהייתה מותקנת בהונדה (מבוססת DLS) שאליה התרגלתי.

 

ההחלטה נפלה להעביר את המערכת מההונדה לג'ולייטה ולאחר המלצות רבות החלטתי לבצע את ההתקנה בעילית אודיו של יוסי אלפיין.

הגעתי ליוסי על מנת שיפרק את המערכת הקיימת בהונדה ויעביר לאלפא.

יוסי התגלה כבן אדם נחמד מאוד, סבלני להסביר על יתרונות וחסרונות וכמובן מעל לכל - סופר מקצועי, רואים את זה גם בתוצאה הסופית, ה- attention to details, הדרך בה הכבלים מועברים וכו'.

 

בהונדה לא היה מקום יעודי להתקין את הטוויטרים ולכן הם היו על הדאשבורד כלומר היו בשמש במשך שנים.

מהסיבה הזאת בעיקר הוחלט להתקין קומפוננט קדמי חדש במקום הקומפוננט של DLS.

הקומפוננט שנבחר הוא Morel Virtus 602. המגבר והסאב עברו מההונדה וכיוון שה-HU נשאר מקורי אז יש צורך להוסיף מנחת על מנת להתחבר למגבר.

אז הסטאפ הוא כזה:

 

* Original HU

* Audison Connection SLI4 adapter

* Morel Virtus 602 Component

* Solid Audio F-45 amp

 

התוצאה הסופית מעולה יחסית להשקעה הכספית (ולא רק). מקבלים סאונד שהוא עשיר ולא הסאונד השטוח (או איך שלא קוראים לזה) מהרמקולים הסטנדרטיים.

 

עכשיו נותר רק להחליט מתי שומעים את המנוע ומתי את המוסיקה :) אבל שאלה יהיו הבעיות..

 

וכמובן מצרף קצת תמונות מההתקנה והתוצאה הסופית.

.uploadfromtaptalk1471067397212.jpguploadfromtaptalk1471067403255.jpguploadfromtaptalk1471067407172.jpguploadfromtaptalk1471067410918.jpguploadfromtaptalk1471067414161.jpg

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן, לשאול תמיד אפשר אבל תשובה בפרטי :-)

 

חתיכת סאב יש לך שם בבגאז'. ואין אפשרות למצוא לו מקום אחר שיגביל פחות את נפח ובמיוחד צורת תא המטען ?

 

כן, הסאב הוא באמת גדול, זה 12׳ ובכיף הייתי מסתפק ב-8׳ אבל הסאב כבר היה קיים ובשלב זה החלטתי שלא להחליף אותו במשהו אחר בגלל שאני די מבסוט ממנו.

מה שכן, בגלל שהדופן האחורית שלו היא באותה זווית כמו של המושבים אז הוא נכנס יפה ותופס פחות מקום יחסית לאלטרנטיבה אם היה מרובע לגמרי.

השימוש שלי בתא מטען גם ככה קטן ככה שהגודל פחות משנה לי בשלב הזה.

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! בתור אחד שהחזיק כבר פעמיים סיוויק ידנית ועבר לפני כמעט שנתיים לגולייטה תלתן ידנית, ללא ספק שדרגת כמעט בכל פרמטר אפשרי.

 

הנקודות היחידות שאני מוצא לטובת הסיוויק הן

1) אמינות - הסיוויק התייצבה פעם בשנה לטיפול ולא ראתה מוסך מעבר לזה. באלפא המוסכניק שלך מזהה את המספר כשאתה מצלצל :-). אני עדיין חייב להודות שהאלפא יחסית אמינה וממש לא בעייתית כפי שהמלעיזים הפחידו אותי לפני שקניתי אותה. עדיין, לא אמינות של הונדה.

2) מקומות אחסון - האלפא מחרידה בזה. אין מקום לאחסן כלום. במשענת יד יש מקום למשקפיום ועוד משהו. בהונדה, היה אפשר לאחסן שם אוסף דיסקים and then some.

 

לגבי המערכת, החלפת גם את ה-HU, או שהשארת את המקורי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנושא האמינות באמת אין מה לדבר על הסיוויק, פשוט מדהים שייצרו משהו שפשוט לא מתקלקל.

אם כבר מדברים על טיפולים ומוסכניקים, אני מתכוון לבצע טיפולים כל 10k ק״מ (הבעלים הקודמים עשה טיפול ב-12k ק״מ וזה מעולה). כרגע ההתלבטות היא בין אוטו איטליה לבין מיכאל אלפא שעל שניהם שמעתי המלצות.

אשמח לקבל המלצה שתכריע לאן ללכת :-)

 

לגבי ה-HU אז כן הוא מקורי.

בינתיים החלטתי להישאר איתו למרות שזה הצריך את המנחת שגם מוריד מהאיכות השמע הסופית ביחס למערכת בלי מנחת אבל אין ברירה.

אני אוהב את הפיצ׳רים במערכת ה-UConnect כמו גם השליטה מההגה על הפונקציות.

דבר מעניין שנזכרתי בו עכשיו הוא שאחרי ההתקנת המערכת אצל יוסי אלפיין, הוא סיפר לי שבעבר התקין בג׳ולייטה מערכת 2DIN של פיוניר והיא התממשקה כל כך טוב לפונקציות של הרכב שאפילו הראתה תצוגה גרפית של החיישנית על המסך! (מה שרואים על המסך האדום בלוח שעונים בברירת מחדל).

אולי בעתיד אשדרג את ה-HU, אבל לא כרגע...

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאז הקניה מטפל בקביעות באוטו איטליה ומאד מרוצה.

אני דיי בטוח שראיתי את הרכב שיוסי עשה עליו את ההתקנה (גולייטה תלתן אדומה?), והעלות הפחידה אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש,

נראית נהדר!

אקזמפלר שמור זה תענוג, וכשמטפלים כמו שצריך אין סיבה שהמוסכניק יכיר את הפרטים שלך... (;

 

אם אתה מגיע לצפון מתישהו ורוצה להפגש, אשמח לשמוע את המע' אצלך בתור רפרנס.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

היי, תתחדש!

נראית מאוד יפה ושמורה.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש היא יפיפייה.

לבן ירח לא לבן ירח- הרכב כסוף ונראה טוב.

לי מפריע רק המתקן לנייד.

 

תהנה וסע בדרכים טובות,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!

 

דווקא המתקן לנייד הזה הוא בדיוק מה שאני צריך.

אני מסכים איתך שהוא נראה אולי מגושם כשאין עליו טלפון אבל אני רגיל לשים את הטלפון במתקן בכל נסיעה (גם ככה אין איפה לשים אותו בג'ולייטה :lol: ) ואז יוצא שהטלפון מסתיר אותו.

יש למתקן הזה 2 יתרונות: הראשון שהוא פשוט לא נופל (היה לי כמעט שנתיים על ההונדה ולא נפל) והשני זה שהוא רועד משמעותית פחות מלמשל iOttie Easy Touch 3 שגם איתו היה לי נסיון.

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...