Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מליסינג חברה i35/skoda rapid/suzuki crossover/lancer sportback


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לשם הדיוק, אין דבר כזה יותר i35.

 

שאלה, מדוע בחורה צעירה זקוקה לרכב משפחתי משעמם?

אין לה אופציה לבחור איזו סופר מיני מעניינת וכך גם לחסוך כסף?

 

האמת שבמקביל לקחנו את מה שאמרת בחשבון והיא ביררה לגבי רכבי מיני זמינים

יש אפשרות לקחת הונדה ג'אז או i10 או פיקנטו, לפי מה שאני מבין רק הג'אז היא סופר מיני ולכן תהיה עדיפה(וגם יורד יותר מהברוטו)

אבל בכללי איך היא(הג'אז) לעומת שאר האלטרנטיבות ? (כולם - גם הרכבי מיני וגם המשפחתיות)

פורסם

מרווחת מבפנים , בטיחותית , נוחות נסיעה סבירה ביותר ולא בכיוון של חווית נהיגה אלא יותר בכיוון של יעילות שימוש.

פורסם (נערך)

אם היא רווקה ונוסעת לבד ולא נסיעות ארוכות לא הייתי טורח לקחת אחת מהבכירות יותר,

אחד הלקוחות שלי עובד גם בחברה הנ"ל והוא בחר ללא היסוס בI10 מכיוון שכל הנסיעות שלו הוא עושה לבד - הוא מחליף מלאנסר.

 

ג'אז לא הייתי לוקח כי השווי שימוש שלה גבוהה יחסית והמיסים יהיו בהתאם.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אם היא רווקה ונוסעת לבד ולא נסיעות ארוכות לא הייתי טורח לקחת אחת מהבכירות יותר,

אחד הלקוחות שלי עובד גם בחברה הנ"ל והוא בחר ללא היסוס בI10 מכיוון שכל הנסיעות שלו הוא עושה לבד - הוא מחליף מלאנסר.

 

ג'אז לא הייתי לוקח כי השווי שימוש שלה גבוהה יחסית והמיסים יהיו בהתאם.

 

ה i10 בכל מקרה עדיף מהפיקנטו?

אני אגיד לה מחר לברר תתי דגמים של הפיקנטו והיונדאי

פורסם

לא יצא לי לנהוג על I10 ויצא לי לנהוג מעט מאוד על הפיקנטו.

 

הייתי ממליץ לה לנסות לשבת בהן ולראות מי מהן יותר נוחה לה(או לראות אם לחברה קיימות מכוניות כאלה בציי ואם אפשרי לבדוק אותן) אם הן קטנות לה מידיי רק אז הייתי שוקל לעלות לקטגוריה של הראפיד\גאז'.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

למען האמת הייתי מחזיר את הקרוסאובר לרשימה רק בגלל שהיא קצת יותר גבוהה ואם התכנון הוא לטייל הרבה עם הרכב אז זה נוטן אקסטרה בשביל. רכבים בקטגוריה של I10 לא יהיו נוחים בנסיעות ארוכות...

האלנטרה תהיה ככל הנראה הכי מאובזרת ונוחה....

Live fast, die young - leave a better looking corpse

×
×
  • תוכן חדש...