Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה

אני התיאשתי לחפש קופה ידנית ,והחלתטי ללכת על אוטומט כי נמאס לי להיות בלי רכב. ואין סיכוי למצוא ידני!!!:evil:

 

יש לי מספר שאלות לגביי האוטו

האם לדגם הזה יש בעיות מיוחדות???

משהו שכדאי לשים לב?

 

ועוד דבר על האוטו יש ג'אנט של איביזה טורבו,נדמה לי שזה 17 אינץ' נכון?

הצמיגים שלו גמורים .כמה תעלה לי רבעיית צמיגים חדשים?(הצמיגים הם חתך נמוך ורחבים מאוד)

 

דבר עיקרי זה הטסט ... אך אני יעבור טסט חוקי בלי קומבינות וחברים? לבעלים אין את הג'נטים המקוריים .הוא טען שזה כמה שעות במשרד התחבורה או משהו ...תשלום של 60 שקל

וזה מאושר וחוקי ???

משום מה לא נראה לי אבל אם כן אז בכיף:lol:

 

ביטוח מה מומלץ מקיף או צד ג הכולל גניבות? אני נהג צעיר בלי תביעות במשך 4 שנים.

 

ובכללי תשפכו קצת אור על האוטו עלות חלקים טיפולים צריכת ואחזקה בכללי

אשמח לחוות דעת וטיפים על האוטו מבעלים של הקופה?

כי רוב הסכויים שאני יקנה אותה

פורסם

רכב יפה

 

אמין אם לא עבר התעללות

אין מצב שאישרו בחוק גאנט 17 לדגם זה

4 צמיגים של חברה טובה יעלו בסביבות 2500

אחזקה וביטוח די יקרים

תעשה מקיף שהוא כולל גם ג

ג לא מכסה גניבה או טוטאל לוסט שבאשמתך מקיף כן = תעשה את החשבון לבד

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

בבקשה משהו ,מחר יום ראשון וקבעתי עם הבעלים לעשות בדיקה.

?אני חייב לדעת מה עושים עם הג'אנטים

אך אפשר לאשר אותם ולעבור טסט? ואך הג'אנט משפיע על הביצועים של האוטו?(דלק סחיבה וסטייה בסקאלה)

דרך אגב הבעלים מוכן לשים צמיגים חדשים או להוריד 2000 שקל אם אני קונה!!!

פורסם
בבקשה משהו ,מחר יום ראשון וקבעתי עם הבעלים לעשות בדיקה.

?אני חייב לדעת מה עושים עם הג'אנטים

אך אפשר לאשר אותם ולעבור טסט? ואך הג'אנט משפיע על הביצועים של האוטו?(דלק סחיבה וסטייה בסקאלה)

דרך אגב הבעלים מוכן לשים צמיגים חדשים או להוריד 2000 שקל אם אני קונה!!!

לך תבצע את הדיקה ותשאל שם אם המידה של הגלגלים מאושר בחוק לגבי הרכב הזה.

ואם החלטתה שהוא יקנה צמיגים חדשים תבדוק לפני שהוא מתקין אותם על הגאנטים

שהצמיג איכותי שלא תיתקע עם זבלה.

והדבר הכי חשוב בבדיקה זה ספר טיפולים ומצב מכאני של הרכב.

 

טיפים:

האחזקה הכללית של הרכב יקרה אבל אל תדאג כי הוא לא יבקר לך במוסך לעיתים קרובות.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...