Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ofekwac11 - קח בחשבון שהמקציף שמצויין בציטוט הוא דיי בזבזן של סבון ויש צורך יחס סבון גבוה במיכל.

אך עושה עבודה טובה.

הכל עניין של לחץ המים בצינור .ברגע שהלחץ גבוה כמות צריכת הסבון יורדת .

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם
הכל יהיה בזבוז כסף בסופו של דבר ועדיף צינור רגיל עם ראש משתנה.

היה לי כזה בדיוק, עבד נחמד ליומיים ואז איפשהו הפלסטיקה באיזור הידית נפתחה והאקדח התחיל לנזול ללא הפסקה בזמן שהצינור היה סגור. גרוע מאוד.

 

מכונה זה גם סוג של מותרות, צינור זה אחלה פתרון יש כאלה כמוני שלא גרים אצל ההורים ומשתמשים ב ONR בלי מים או בקושי דלי וחצי שזה סיוט.

אבל כמו שאמר איליה מעלי מכונות של בוש או לאבור (לי יש כזו) עולות 400+- ועושות את העבודה.

http://www.ebay.com/itm/Portable-Auto-Car-High-Pressure-Spray-Foam-Water-Gun-Cleaning-Washer-Water-Gun-/252389229922?hash=item3ac3920562:g:esYAAOSwQNRXLFZ6

עכשו אני עם השני.

כן, טיפה נוזל (אפשר לחזק את ההברגה ואז לא)

כן הפלאסטיק מתפרק (שים מקסנטייפ)

 

עובד!

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?563078-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%9D-%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%98%D7%99-%D7%A7%D7%95%D7%98-2-0-%D7%A0%D7%A0%D7%95-%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%9E%D7%99-9H-%D7%94%D7%99%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%91%D7%99-%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A2-%D7%95%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%93&p=5171239&viewfull=1#post5171239

 

בראשון הלך לי לאיבוד הגומי אטימה של הכוסית. עלה לי חודש המתנה ו30 ש"ח לחדש.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...