Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - ב.מ.וו 125M


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

135 זה אותה מכלולים של 116 וגם 125 וגם 120....

 

...135 מדהימה אבל היא שונה משאר אחיות לפטפורמה.

 

זה מעניין.

הסבר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

http://ultimatedm.ru/pereproshivka-bmw.html

זו רק חברה אחת מכמה שיש שעוסקים בכל מה שקשור לצריבות תוכנה של גיר ומנוע ש במוו.

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי לא מסוגל להבין את שפת האתר.

 

השאלה אם יש פה מישהו שיקנה 125I ויוותר על האחריות?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הפורום מלא במשפרי VAG-יות למינהן, אבל כשהשאלה נוגעת ל 125 זה נראה לך הזוי?

דווקא יותר סביר שהלקוח של VAG יזדקק לאחריות על מכלול מהותי (גיר/מנוע) מאשר זה של ב.מ.וו.

 

ובלי קשר המציאות מוכיחה שהאחריות לא נשללת כל כך בקלות, לא למשפרי תוכנה ולא למחליפי טורבו ומערכות יניקה והזרקה.

 

 

אני אישית מעדיף לא להתעסק עם שיפורי תוכנה. קונה מראש את המנוע הכי חזק שיכול להרשות לעצמי.

ותבדיל בין שינוי תוכנת ניהול המנוע ובין קידוד פונקציה תפעולית קיימת (שבסך הכל אין לה שליטה ב GUI) ונמצאת על מצב on / off ואתה מעוניין להחליף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה שלך קצת מוזרה.

מצד אחד, אתה מתפלא על השאלה שלי, אך מצד שני אומר שאתה לא היית עושה זאת.

בנוסף, למרות שמשתמע מדבריך שאינך בעל נסיון כזה, אתה פוסק שזה לא עושה בעיות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לך וויכוח איתי ששיפור תוכנה והעלאת הספק מגדיל את הבלאי והסיכוי לתקלות.

(דווקא בזה היתה לי התנסות בVAG, ולכן לא מתעסק יותר בשיפורי תוכנת ניהול מנוע)

 

אבל מנגד, יש אלפים אחרים שלא מזיז להם.

ומכאן עלתה השאלה האם ניתן לקחת 120 ולהפוך אותה ל 125

 

לגבי קידוד הנוגע להפעלה/כיבוי פונקציות קיימות - סיפור אחר לגמרי.

אם הקידוד עבר בהצלחה ולא מחקת שום הגדרה במודול קריטי, אין שום סכנה.

עריכה אחרונה על ידי Gidimi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרי בהחלטת.השאלה אם יש מומחים לזה בארץ.בח''ל הקידוד תופס מאד חזק ולמעשה כל האופציות גיר שיש ל135 אפשר לפתוח גם ל116.116 עם צ'יפ חזקה עד 100 איך שהיא עוברת להילוך 4 האוטו סוס מת.ואין טעם להשוות ל135 בכלל וגם לא ל125.כי 3 הילוכים ראשנים בגיר הזה מאד קצרים וקרובים.125 עם תוכנה זה אוטו נהדר אין שום ספק.אבל יקררר.120 אולי עם אותו מנוע של 125 אבל אין לה קיט,הגה ומתלים של м.ובטח גם ברקסים יותר קטנים.כך ש 125 היא עסקה נהדרת

 

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

 

א. מקש הרווח הוא ידידך, אנא השתמש בו יותר, בבקשה. תודה.

 

ב. מה זה אופציות גיר? בכל הגרסאות של הZF8 יש אוטומט (D), אוטומט-ספורט (S) וידני (M). על איזה אופציות מדובר?

 

ג. אני צריך להבין משהו. שלושה הילוכים ראשונים מאוד קצרים וקרובים, ואיך שהגיר עובר להילוך רביעי הוא סוס מת. אז הגיר גרוע? או שההילוכים הקצרים זה טוב? אשמח להסבר.

 

ד. 125 עם תוכנה זה אוטו נהדר? האם אתה מתכוון לומר ש125 בלי תוכנה זה לא רכב טוב? אשמח אם תוכל להבהיר לי למה התכוונת.

אני עדיין מחכה לתשובה בנוגע לסעיף ב'. סקרנת אותי מאוד.

אשמח אם תוכל להשיב לי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הרכב הזה קונים בשביל לשבת קדימה בצד שמאל.

מי שצריך להסיע מבוגרים גבוהים מאחור זה אכן חסרון.

בתור מי שלא גבוה במיוחד הייתי חיי עם החסרון הזה בשלום אבל אין ספק שהספסל האחורי פחות טוב מהאלטרנטיבות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Bavarian - אנשים שגם הם מעריצים את המותג משום-מה לא מזדרזים לענות כמוך. המושב האחורי אכן חיסרון - הוא הכי פחות טוב בקטגוריה. החיסרון כמובן יחסי ובעיניי לפחות, חשיבותו קטנה ככל שהמספר שאחרי הספרה 1 בדגם עולה. ב-135 זה לא מעניין אותי, ב-118 זה ממש מינוס, כמו תא המטען הקטן יחסית.

 

את הרכב הזה קונים בשביל לשבת קדימה בצד שמאל.

 

לא רק, ממש לא רק. זאת לא מיאטה. לי אישית זה לא היה מפריע, כולם גמדים במשפחה, אבל אני מניח שלמשפחה גבוהה זה היה פחות מסתדר.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כנראה מפספס משהו.

הרכב לא משפחתית מפנקת, בוא לא נתבלבל

זה שאפשר לשבת 5 באוטו הזה אני רואה כבונוס.

לאילת לא הייתי יורד עם אנשים מאחורה בקיצור.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...