Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יאלהה חבר קח את הריזיקה. זה או לנסות לתקן או לזרוק את הרכב (אמרת שעלות מוסך לא באה בחשבון). הרבה מקרים במנועים מסוג זה גם הבלוג מתעוות ואז צריך גם שטח לבלוק.. כך קרה לי עם סוזוקי בלנו.

התעקשתי לעשות ראש כאשר כל הקולגות צעקו עלי שזה לא מחזיק מיים ולהביא מנוע מפירוקייה. כמובן שלא הקשבתי עם פירוקיות כמו של הארץ, העדפתי לבצע שיפוץ ראש פעם ראשונה לא הצליח ורק אחרי פירוק בלוק ושטח שם זה הצליח.

ים של זמן המון עבודה לא כלכלי למוסך ואני מבין למה.המון שעות והמון שילוחים לבעלי מקצוע כמה כבר אפשר לתמחר אש מנוע לבאלנו.

אבל הצלתי רכב והוא נוסע בכיף זה מה שהכי חשוב.בהצלחה.

פורסם

תודה חברים על התגובות!

החלטתי שאני מוותר כאן ולא מסתבך עם הפירוק של הראש. החלפת מנוע במוסך תעלה לי קרוב ל5000 שקלים, בערך חצי מערך האוטו, מה גם שאף אחד לא מבטיח לי שקט מוחלט לאחר פירוק ראש או החלפת המנוע, תמיד יכולים להיות עוד סיבוכים והוצאות נוספות. הפריצה כרגע קטנה מאוד, כך שאיבוד המים לא גדול- יש צורך לשים לב להתחממות פוטנציאלית ובדיקת מים לאחר כל נסיעה.

כנראה שאשקול החלפת רכב בקרוב, נראה לי עדיף.

פורסם

עזוב אותך חצי ממחיר הרכב תחשוב נטו כלכלי!!!

האם יש לך כסף אקסטרה לאחר שהרכב יגמר לקנות אחר? אז ברור שאתה צודק אבל אם כאשר כבר יהיה מאוחר מדי , ולא יהיה לך תקציב אז נשארת בלי רכב השיקול של לא לתקן רכב כי הוא זול זה לא שיקול נכון.זה הכול יחסי.

לאותו כיס של אותו אדם בראיה לרחוק.

יש אופנועים לדוגמא שטיפול גדול עולה שליש אופנוע ולהם אין ברירה ומשלמים( tmax 500 טיפול גדול כולל צמיגים ברקסי מגיע ל5 שח בקלות והאופנוע שווה אזור ה15), לך על הצד הכלכלי ושקול טוב טוב . אחרי הכול זה רק ראש. בהצלחה.

פורסם

אם הרכב לא התחמם (לדבריך) אז לעשות ראש מנוע זו אופציה ריאלית, המנוע כמעט זהה לM13A של הג׳ימני ששם לא מעט רכבים עשו ראש ועדיין נוסעים..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אני גם לא רואה בעיה לעשות ראש מנוע בחשש שלא יצליח. לא תמיד צריך לאכול את הלוקשים המלווים באינטרסים כלכליים של להחליף למנוע שלם בגלל ההמצאה שלא מחליפים ראש וזה לא יצליח. ברגע שתחליט למכור את הרכב במצבו תעדכן כמה אתה רוצה...אולי אקח אותו למישהו מהמישפחה נעשה לו את הראש מנוע.

פורסם

אני אישית לא מאמין בחומר אוטם אבל יש לי חבר עם פונטו שהזמין חומר שכזה מחול ואצלו קיימת פריצה באטם ראש ונזילה בין הבלוק לראש. שם את החומר ומאז הפסיקה לו הנזילה. עכשיו השאלה כמה זה יחזיק לו.

פורסם

חברים, אני מודה לכם על התגובות בשירשור. הגעתי למסקנה שלא אוכל לטפל ברכב בעצמי בשל המורכבות של פירוק שרשרת טיימינג וכו'. אעדכן על המשך צעדיי בקרוב :wink:

×
×
  • תוכן חדש...