Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעסק טנדר מוסו שמשמש למשלוחים.

 

בגלל אופי השימוש בו, ביום חמישי בצהרים הוא מחנה בחניית הבית ולא זז עד יום ראשון בבוקר, זה הנוהל כבר שנים רבות.

 

יום ראשון אחד לפני כמה חודשים קם בבוקר, בא להתניע והופ, אין מצבר כמעט בכלל, המנוע נותן איזה 2 סיבובים סמליים.

 

מחבר כבלים משכן, מתניע (בקלות מאוד), מתניד לעבודה 30 ק"מ (מה שמספיק כנראה להטעין את המצבר) ואז הוא כבר מתניע כל יום, כל היום (אמרנו משלוחים, משהוא כמו 20-30 התנעות ביום) בלי שום סימני עייפות.

 

ככה נסע כל השבוע, בחמישי נעמד מול הבית (בנוהל), בראשון בא להתניע, יוק, אין מצבר!

שוב, אותו נוהל, התנעה מהשכן והמצבר לא מראה שום סימני עייפות במשך השבוע.

 

סחבק מבין שצריך לשים בצד איזה 800-900 ש"ח למצבר חדש.

 

הרכב הוחנה שוב בחמישי, שכחתי בסופ"ש מהעניין והפתעה הפתעה, בראשון הרכב לא מניע.

שוב טלפון לשכן שכבר חשב לשים על הסונומה שלו שלט שגריר ולעשות כמה ג'ובות עליי :lol:

 

שוב התנעה, שוב המצבר מתמודד בגבורה שבוע שלם.

 

זה קרה 3 פעמים בימי ראשון כל פעם לאחר עמידה של יומיים וחצי והפעם האחרונה הייתה לפני חודשיים.

 

מאז, המצבר מתניע כמו פנתר בימי ראשון בבוקר, ואפילו בפסח, אחרי שעמד 5 ימים.

 

מאחר ואני מאמין קטן מאוד בתקלות שמתקנות את עצמן, מה בעצם קורה פה?

 

המצבר השתגע? סתימה בצינור אספקת זרם החשמל שנפתחה לבד?:lol:

 

הערה נוספת, לרכב אין כלל שום זליגת זרם ובמהלך התקופה המתוארת, לא בוצע בו שום תיקון או כל כניסה למוסך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מניח שההבדל הוא במזג האויר.

לפני חודשיים היה קר ובבוקר היה קר מאוד אפילו.

ההתנגדות הפנימית של מצברי חומצה עולה בטמפרטורות קרות (יכולת אספקת הזרם יורדת) ואם המצבר עייף זה יכול להביא לחוסר יכולת הנעה.

בטמפרטורות הנוחות ששוררות מאז כניראה הוא מצליח להתמודד.

יום טוב גם לך

פורסם

המצבר אכן זקן, תאריך ייצור 4/13.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בתור התחלה הייתי רוכש jump starter בשביל לא להטריד את השכן כל פעם.

 

גם ככה זה תמיד טוב שיש, בבוא השעה כשהמצבר כבר לא יניע בכלל - תרכוש חדש.

פורסם

מה, אלא מאי ביי ב 29$ שנראים כמו פלאפון עם שני חוטים?

 

זה יתניע מצבר של טנדר טורבו דיזל?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה, אלא מאי ביי ב 29$ שנראים כמו פלאפון עם שני חוטים?

 

זה יתניע מצבר של טנדר טורבו דיזל?

 

 

אני לא הייתי רץ לקנות מ eBay כיוון שהמבחר שם גדול מדי והנתונים של הבטריות לא בהכרח אמיתיים, פה יש מכל הסוגים ובמחירים סבירים לדעתי.

פורסם

כמו כן כדאי לבדוק זליגה / צרכן קטן (כמו תאורה בתא כפפות שלא כבה עם סגירת התא, רדיו דיסק לא תקין, ממסר שנשאר תפוס, וכו') שמרוקן את המצבר רק בסופ"ש ארוך.

:turn-l:
פורסם
אני מניח שההבדל הוא במזג האויר.

לפני חודשיים היה קר ובבוקר היה קר מאוד אפילו.

ההתנגדות הפנימית של מצברי חומצה עולה בטמפרטורות קרות (יכולת אספקת הזרם יורדת) ואם המצבר עייף זה יכול להביא לחוסר יכולת הנעה.

בטמפרטורות הנוחות ששוררות מאז כניראה הוא מצליח להתמודד.

 

אני חושב שהתיאוריה שלך צריכה לבוא יחד עם זליגת זרם. לאור העובדה שגם באותה תקופה קרה, הרכב כן הצליח להניע כאשר שמר על רצף הנעות ונסיעות יומי.

בעצם ההבדל הוא שלאחר כמה ימים עם מצבר פרוק ברמה כלשהי, לפני שלושה שבועות לא הצליח להניע והיום כן.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

מזג האוויר משפיע על תפוקת המצבר.

 

פשוט יותר לרכוש מצבר חדש מאשר את ה- jump starter. ובא לציון גואל.

הרי גם ככה תוחלת חיים של מצבר בד"כ סביב ה 4-5 שנים במקרים חיוביים קיצוניים.

מצבר עולה סביבות 850 ש"ח תחלק ל4 שנים יוצא כ- 215 ש"ח לשנת שימוש.

לא שווה להיתקע בזמן ובמקום, שאתה תהיה הכי צריך את הרכב, בשביל 215 ש"ח שאולי תחסוך לשנה שאולי נשארה למצבר הנוכחי.

פורסם

אכן, ללא ספק, בקרוב מאוד יורכב מצבר חדש.

 

רק הפתיעה אותי התופעה ש"פתאום" נעלמה.

 

כמו שציינתי בהודעת הפתיחה, בוודאות, אין ברכב שום זליגת זרם ולראיה, ברגע שהבעיה "הסתדרה", הרכב עומד אפילו 4 ימים ואח"כ מתניע כמו פנטר.

 

יאללה, מצבר חדש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם תביא את הרכב לחשמלאי רכב והוא יבצע בדיקת מצב חיי המצבר עם מכשיר שבודק מוליכות זרם חילופין, קרוב לוודאי שתלמד שכושר ההתנעה במצב קר CCA ירד משמעותית מתחת לציטוט היצרן. הגיע הזמן להחליף מצבר ומוטב מוקדם מאשר להיתקע.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

ביום שישי, בגלל שהיינו אחרי פגרה של יומיים ולפני פגרה של יומיים, היו כמויות מגונות של משלוחים.

 

האוטו התניע ונסע אולי 50 פעמים בכמה שעות בודדות ולא הראה שום סימני עייפות בהתנעה.

 

ב 13:45 הועמד מול העסק.

 

ב 14:00 סגרתי את הבסטה, בא לנהוג הבייתה והמצבר מת. לחלוטין. מפוגר, אפילו לא מדליק אורות דרך.

 

בקיצור, התחדשתי במצבר חדש:-)

 

על הדרך, גם ההתנעות התקצרו משמעותית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מאחר ואני מאמין קטן מאוד בתקלות שמתקנות את עצמן, מה בעצם קורה פה?

לא הייתה לך סובארו DL/מיצובישי לנסר? זה רכב שמתקן את עצמו.

בלילה פותחים מכסה מנוע וזורקים פנימה רצועת טיימינג.

למחרת בבוקר מתחת לאגזוז שוכבת הרצועה הישנה והרכב נוסע פיקס.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...