Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הייתי שנה שעברה בפולין ופשוט ראיתי מלא את הרכב הזה נוסע שם ברחובות

השאלה שלי אם עדיין מייצרים אותו בפולין

כי המוכניות שם נראות כמו חדשות

ואף ראיתי מירוץ שהיה בפולין בו הפיאט הזו השתתפה

 

אודה מאוד למי שייתן לי מידע עליה!

10.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

זוהי פיאט 126P - הגרסה של פולסקי לפיאט 126. מצוייד במנוע 700 סמ"ק מקורר מיים.

 

המכונית יוצרה עד שנת 2000.

 

אני יודע על אחת, משנות השמונים, שהסתובבה ברעננה - הרצליה.

:turn-l:
פורסם

כמו שאני יודע מפעל שמייצר את הפנדה גם מייצר את הסיצ'יאנטו הקטנה

ושם עדין מייצרים את האסטרה סדאן דור קודם

וגם יש להם מכונית משלהם שנקראת פולונז (יש כמה טנדרים כאלה בארץ) והבעיה העיקרית בו חוץ מעיצוב שיש בו חלקים של פיאט משנות ה-50

ויש גם מסחרית של דייהו שנקרא דייהו לובלין שנראה לי הוא גם מיוצר במיוחד לפולין

 

וכמובן שאת כל המכוניות האלה ראיתי מלא כאלה נוסעות בפולין

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
כמו שאני יודע מפעל שמייצר את הפנדה גם מייצר את הסיצ'יאנטו הקטנה

ושם עדין מייצרים את האסטרה סדאן דור קודם

וגם יש להם מכונית משלהם שנקראת פולונז (יש כמה טנדרים כאלה בארץ) והבעיה העיקרית בו חוץ מעיצוב שיש בו חלקים של פיאט משנות ה-50

ויש גם מסחרית של דייהו שנקרא דייהו לובלין שנראה לי הוא גם מיוצר במיוחד לפולין

 

וכמובן שאת כל המכוניות האלה ראיתי מלא כאלה נוסעות בפולין

נתקלתי בדייהו לובלין בקוראטיה. אחרי שגמרתי לצחוק מהשם, שמתי לב שהיא נראת זהה לפיאט דוקאטו הישנה. יכול שדייהו פשוט קנו את פס הייצור כשהאיטלקים החליפו דגם.

×
×
  • תוכן חדש...