Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תור לאףאוזןגרון - בעוד חודש וחצי.

תור לאורטופד - בועד חודשיים.

תור לרופא עור - חודש וחצי.

תור למכון חיצוני - חודשיים וחצי.

 

נמאס לי. אני משלם פאקינג 120שקל דמי שקר כלשהם למאוחדת, אבל כשאני צריך רופא, כבר יותר זול למות.

 

עכשיו נשאלת השאלה, איך אני עובר קופת חולים ולאן? האם המצב גרוע גם במכבי וכללית?

 

אשמח לדעות ועצות.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מניח שזמינות תורים זה עניין גאוגרפי.

 

במקום מגוריי זה לא נדיר לקבל תור לרופא משפחה לשבוע קדימה במאוחדת וכללית.

זכורים לי המון מקרים שאבי וסבתי הבריאו לפני שראו רופא, הזוי

 

אני עברתי למכבי (נורא פשוט, דרך האתר של הביטוח הלאומי) ושם הכל הרבה יותר נגיש, כל פעם בשנתיים האחרונות שהייתי צריך רופא היה לי תור זמין מהיום-להיום או למחר. אני מבסוט.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

גם במאוחדת וגם במכבי, פשוט תזמין תורים באינטרנט, אני לא מבין למה זה קורה, אבל הנציגים קובעים לך תורים רחוקים ואילו בשירות העצמי יש לך תורים פנויים כל הזמן דרך האינטרנט

פורסם

קופ"ח לאומית.

רציתי תור לרופא מקצועי.

באפליקציה אין תורים זמינים בכלל, למרות שהרחבתי את איזור החיפוש לכל איזור הדרום (גר ברחובות).

במוקד הטלפוני, תור לעוד חודשיים וחצי.

נתנו טלפונים של רופאים פרטיים, לנסות לראות אם יש תורים.

אשתי הצליחה לשכנע את המזכירה של אחד מהם, לקבל אותי תוך שבוע, וזה דרש ממני נסיעה לבת ים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אני כבר שנה וחצי בכללית ומרוצה עד הגג,

הסתכסכתי עם הנהלת הקופ''ח הקודמת משום שסרבו לאשר

לי MRI למרות שסבלתי כאבים אחרי ת''ד והיתה המלצה דחופה של

אורטופד מומחה,בכללית קיבלתי מייד את הבדיקה.

תיכנס עם שם משתמש וסיסמא לאתר של הביטוח הלאומי,וזה

חינם,אפילו אני שדי חלש במחשבים הצלחתי על נקלה,אם לא

תוכל לשלם בדואר אגרה של 16 ש''ח נדמה לי לא בטוח.

שים לב שאם אתה בעל ביטוח משלים אינך מאבד זכויות כי

הן עוברות יחד איתך,תוודא את זה,

המעבר אינו מיידי אלא רבעוני דוגמא אם היום חתמת על מעבר

תיכנס רק ב1 ליולי לקופה החדשה.

 

עוד פרטים תמצא כאן:

http://www.civilsociety.co.il/%D7%9E%D7%A2%D7%91%D7%A8-%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%AA-%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D/

 

בהצלחה

פורסם
קופ"ח לאומית.

רציתי תור לרופא מקצועי.

באפליקציה אין תורים זמינים בכלל, למרות שהרחבתי את איזור החיפוש לכל איזור הדרום (גר ברחובות).

במוקד הטלפוני, תור לעוד חודשיים וחצי.

נתנו טלפונים של רופאים פרטיים, לנסות לראות אם יש תורים.

אשתי הצליחה לשכנע את המזכירה של אחד מהם, לקבל אותי תוך שבוע, וזה דרש ממני נסיעה לבת ים.

אני פעם אחרונה שנכנסתי לבת ים, לא נתנו לי לצאת ועד היום אני שם...

 

כל קופות החולים אותו דבר, כאשר חלקן יותר מהירות בתחום אחד אך איטיות בשני, היה לא ממזמן כתבה בעיתון שמשווה בן קופות החולים השונות, לא הייתה אף קופה שזכתה בנוקאאוט.

אחי חבר במכבי ואני בכללית, מתיאוריו לא התרשמתי שכדאי לרוץ ולעבור למכבי, אך לחילופין אינני יכול להמליץ לו לעבור לכללית.

הדבר החשוב ביותר הוא הרופאים שאתה ו/או משפחתך נפגשים איתם לעיתים קרובות כגון רופא משפחה וילדים, זה לדעתי השיקול העיקרי.

פורסם (נערך)

טרונצ'ו,

להתייחס להודעתי הקודמת אני מסכים איך סה''כ קופת חולים

אחת יש יתרונות וחסרונות אבל אני מעודד מעבר מקופה לקופה

כי יתכן שהיתרונות של החדשה יתאימו לו יותר וגם שיש מצב מאד

נח וקל לעבור קופה להבדיל מפעם,

גם אני הייתי ''שבוי'' של קופה א' שכל פעם הייתי מוצא את עצמי מתווכח

וכותב מכתבים לפניות הציבור ללא הצלחה,

אגב אשתי והילדים עדיין בקופה א' שאמנם נותנת מענה דיי טוב לבעיה

הרפואית הלא פשוטה של הבן.

אישית לגבי החברות שלי

אני מצטער שלא עשיתי את העזיבה מזמן,

גם אם לא מתאים ניתן שוב לעבור לקופה ג' או ד'

זה קל ואפילו בחינם.

אין מה לחשוש.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

מדובר בעניין מקומי מאד. לכל קופה יתרונות וחסרונות בהתאם למקום מגוריך, לכן עליך לברר את יתרונות וחסרונות הסניפ(ים) המקומיים.

לפעמים יש הבדל בשירות בין שני סניפים סמוכים של אותה קופה.

הבעיה עם תורים היא שתמיד יש קבוצת רופאים מבוקשים - ואליהם קשה להשיג תור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני במכבי באיזור גוש דן, בלי קושי יצא לי לקבוע בשנים האחרונות תור לרופא אוזניים, עיניים, אורטופד, וניורולוג (וואו, זה נשמע כאילו הגוף מתפרק....)

היחיד שהצריך המתנה של כחודשיים היה גסטרו.

 

לא שלא יצא לי לשמוע קיטורים על מכבי, אבל ב-90% מהמקרים שיוצא לי לשמוע מישהו מקטר על קופ"ח זה כללית

 

חסרון אחד משמעותי בכללית: הם לא עובדים עם הרבה מסניפי בתי המרקחת של הרשתות, וככה אם יש לך סניף סופרפארם מתחת לבית/עבודה זה לא עוזר ואתה צריך לנוסע במיוחד.

פורסם

אני במכבי

 

יש רופאים מהיום להיום יש רופאים מקצועיים שצריכים לחכות.

 

עד אז הבראת והכל בסבבה.

 

מפעם לפעם הולך לפרופסור משלם 800 ש"ח מקבל החזר 500 אבל מתקבל מהיום לאתמול ובחיוך גדול.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לגבי בתי מרקחת בכללית, נכון שלא עובדים עם סופרפארם, אך עובדים עם רוב הניו פארמים.

מנגד יש בעיר מגורי סניף אחד של מכבי מול חמישה סניפים של כללית עם בתי מרקחת בפנים.

פורסם

הייתי בחיי בכללית, מאוחדת ומכבי

המסקנה שהגעתי אליה לאחר 20 שנות חברות, קופ"ח טובה היא כזאת שכמות החברים בה היא נמוכה לאזור...

לא מעניין אותי פסיליטי יותר מושקע כמו שיש לי היום במכבי אם התור הכי קרוב מתחת לבית זה לעוד שבוע כאשר אני צריך רופא משפחה.


×
×
  • תוכן חדש...