Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה

אנחנו זוג חדש (ללא ילדים) מחפשים רכב שישמש אותנו בערך 3 שנים.

מה שחשוב לנו שהרכב ישרת אותנו גם עם שני ילדים (קטנים) בצורה סבירה. מבחינת מרווח (גם תא מטען סביר)

חשוב גם בנוסף זה אמינות וצריכת דלק.

אנחנו בעיקר נוסעים נסיעות עירוניות ומדי פעם נסיעות מחוץ לעיר.

 

היתרון בקורולה שהוא רכב יותר גדול וכנראה יהיה יותר נוח איתו. השאלה האם אפשר להסתדר גם עם הפאביה (בעיקר מבחינת עגלות בתא המטען).

אני יודע שהיתרון של הפאביה שהוא יותר חדש, ק"מ יותר נמוך, אבל האם מבחינת אמינות האם זה רכב טוב?

 

כיוון שהמחיר של שני הרכבים הוא די דומה השאלה על מה כדאי ללכת?

 

תודה

פורסם

אתה בטוח שיש קורולה שנת 2007 ב 30K שהיא לא שחוטה בק"מ/אחרי תאונה קשה/ליסינג בשירות דעא"ש?.

אני הייתי הולך לכיוון של פורד פוקוס/מיצובישי לנסר מעל שנת 2009 עם עדיפות לפוקוס.

פורסם
אתה בטוח שיש קורולה שנת 2007 ב 30K שהיא לא שחוטה בק"מ/אחרי תאונה קשה/ליסינג בשירות דעא"ש?.

אני הייתי הולך לכיוון של פורד פוקוס/מיצובישי לנסר מעל שנת 2009 עם עדיפות לפוקוס.

 

 

לא כל כך אוהב פורד. הטויוטה קורולה מסתבר שזה יד 4 אז לא כך כך משתלם לי.

מה אתה חושב על הפאביה זה יכול להיות כדאי?

פורסם

יכול להיות שכן, השאלה איזו פאביה? איזה מנוע? גיר? איזה מרכב? (האצ'בק? סטיישן?).

בתקציב של 30K לקנות רכב יד רביעית שאוטוטו יהיה 10 שנים על הכביש בזמן שאתה יכול לרכוש באותו הסכום רכב קצת יותר צעיר...לדעתי לא דבר הכי טוב ולכן לא הייתי שולל את הפוקוס או את המיצובישי שנמכרות במחיר יחסית נמוך לשנתון לעומת הקורולה.

אפשרות אחרת - להתאמץ טיפה ולנסות לקנות קיה פורטה/סיד או יונדאי I30 שנת 2009-2010.

 

כעיקרון אפשר להסתדר עם סופר מיני ועגלת תינוק זה לא הכי נוח אבל זה אפשרי (כמובן תלוי איזו עגלה ואיזו סופר מיני).

פורסם
יכול להיות שכן, השאלה איזו פאביה? איזה מנוע? גיר? איזה מרכב? (האצ'בק? סטיישן?).

בתקציב של 30K לקנות רכב יד רביעית שאוטוטו יהיה 10 שנים על הכביש בזמן שאתה יכול לרכוש באותו הסכום רכב קצת יותר צעיר...לדעתי לא דבר הכי טוב ולכן לא הייתי שולל את הפוקוס או את המיצובישי שנמכרות במחיר יחסית נמוך לשנתון לעומת הקורולה.

אפשרות אחרת - להתאמץ טיפה ולנסות לקנות קיה פורטה/סיד או יונדאי I30 שנת 2009-2010.

 

כעיקרון אפשר להסתדר עם סופר מיני ועגלת תינוק זה לא הכי נוח אבל זה אפשרי (כמובן תלוי איזו עגלה ואיזו סופר מיני).

 

 

הפאביה שנת 2010 מנוע 1.6 אוטומט, מרכב האצ'בק. יד שניה, 93000 ק"מ. מחיר 36000

פורסם

הנתונים נשמעים בסדר גמור לרכב בן 6.

האם מכוניות ידניות באות בחשבון במסגרת התקציב?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
הנתונים נשמעים בסדר גמור לרכב בן 6.

האם מכוניות ידניות באות בחשבון במסגרת התקציב?

 

לא. לאשתי אין רשיון על ידני... :)

לגבי היונדאי זה רכב טוב אבל קצת קשה לגרד עוד כסף

פורסם

אז אפשר את היונדאי משנתון 2008, לא חייב 2009-2010.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אז אפשר את היונדאי משנתון 2008, לא חייב 2009-2010.

 

יהיה עדיף על הפאביה?

מה מבחינת אמינות וצריכת דלק של הפאביה לעומת i30?

פורסם

מאמין שלפאביה יש יתרון בצריכת דלק בזכות גיר אוטומטי בעל 6 יחסי העברה ומשקל נמוך יותר.

מבחינת אמינות שתיהן אמורות להיות בסדר, כאשר ליונדאי יש יתרון בדמות תחזוקה זולה יותר ובטיחות עדיפה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אנחנו מסתדרים סבבה עם שני ילדים בפאביה.

העגלה שלנו באמת די קטנה, אבל גם גדולה נכנסה, אבל תפסה את כל תא המטען.

לפאביה תא מטען מהגדולים בקטגוריית סופר מיני

 

אגב, המחיר לא מעט יקר?

פורסם

יש כל כך הרבה מכוניות מצויינות שאפשר לקנות בסכום כזה... לדעתי חבל על הכסף.

 

אמנם הפאביה מכונית מצויינת וחסכונית, אבל 36,000 ש"ח?

 

לא להיבהל ממה שאני הולך להגיד (חברי הפורום יודעים כבר בעל פה) - אבל בפחות מ- 20,000 ש"ח אפשר לקנות צרפתיה מצויינת מ 2008-9... רק צריך להקפיד לחפש רכב שמור מאוד מאוד שמתאים למה שאתם צריכים.

 

מגאן כבר אמרתי? לא זוכר...:wink:

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
יש כל כך הרבה מכוניות מצויינות שאפשר לקנות בסכום כזה... לדעתי חבל על הכסף.

 

אמנם הפאביה מכונית מצויינת וחסכונית, אבל 36,000 ש"ח?

 

לא להיבהל ממה שאני הולך להגיד (חברי הפורום יודעים כבר בעל פה) - אבל בפחות מ- 20,000 ש"ח אפשר לקנות צרפתיה מצויינת מ 2008-9... רק צריך להקפיד לחפש רכב שמור מאוד מאוד שמתאים למה שאתם צריכים.

 

מגאן כבר אמרתי? לא זוכר...:wink:

 

טוב אז אשמח אם תוכלו להמליץ לי על רכב באיזור 30000-35000 ש"ח.

משהו שישרת אותנו בערך 3 שנים (זוג צעיר + ילד או שניים)

צריכת דלק טובה ואמינות.

עדיפות לרכב לא ישן 2008 ומעלה

תודה

×
×
  • תוכן חדש...