Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב אז אשמח אם תוכלו להמליץ לי על רכב באיזור 30000-35000 ש"ח.

משהו שישרת אותנו בערך 3 שנים (זוג צעיר + ילד או שניים)

צריכת דלק טובה ואמינות.

עדיפות לרכב לא ישן 2008 ומעלה

תודה

 

 

רצוי אפילו עד 30000. תודה ויום טוב

פורסם

אל תשכח שהמחיר שמבקשים לא תמיד קרוב למחיר שמקבלים בפועל לכן כדאי ומומלץ להתמקח על המחיר.

מצאתי מודעה מעניינת שאם אני הייתי במצבך הייתי בודק אותה (אם כי לא הייתי שולל פורד פוקוס ואפילו מעדיף אותה על פני המיצובישי):

9999.png

 

יש עוד מודעה מעניינת:

 

9999.png

פורסם
אל תשכח שהמחיר שמבקשים לא תמיד קרוב למחיר שמקבלים בפועל לכן כדאי ומומלץ להתמקח על המחיר.

מצאתי מודעה מעניינת שאם אני הייתי במצבך הייתי בודק אותה (אם כי לא הייתי שולל פורד פוקוס ואפילו מעדיף אותה על פני המיצובישי):

[ATTACH=CONFIG]457560[/ATTACH]

 

יש עוד מודעה מעניינת:

 

[ATTACH=CONFIG]457561[/ATTACH]

 

 

ממש תודה רבה על העזרה. הבעיה בפוקוס זה הצריכת דלק. לגבי המודעה השניה - האם שווה לקנות רכב שהיה ליסינג יד1? לא תהיה בעייה אחרי זה למכור אותו?

פורסם

צריכת הדלק דיי דומה ברוב הרכבים בסגמנט הזה מהשנים הללו.

ברובם צריכת הדלק נעה בין 1-9/10 בעירוני, 1/12 בבין עירוני.

פורסם
ממש תודה רבה על העזרה. הבעיה בפוקוס זה הצריכת דלק. לגבי המודעה השניה - האם שווה לקנות רכב שהיה ליסינג יד1? לא תהיה בעייה אחרי זה למכור אותו?

 

אלו סטיגמות שמתאימות לשנות ה 90'. היום רוב הרכבים הם מליסינג והיום בגלל שהשוק מוצף אין רכב שקל למכור אותו.

אם הרכב עבר טיפולים במוסך מסודר עם קבלות מסודרות, הק"מ סביר, המצב הקוסמטי והמכאני טובים - הסיכויים למכירה עתידית יהיו טובים יותר מרכב שלא שמרו עליו ולא טיפלו בו.

בנוגע לצריכת הדלק כפי שכתב קודמי - בסגמנט שאתה מחפש צריכת הדלק תהיה דומה בין הרכבים (אולי בקורולה הרובוטית פחות אבל כפי שאתה כתבת מדובר ברכב יד 4 עם המון ק"מ ככה שה"חסכון" בדלק יתקזז לך במוסך ובמכירה עתידית).

לפעמים החסכון בדלק הוא קטן לעומת החסכון בתיקונים במוסך...במיוחד בתקציב שלך.

פורסם
אלו סטיגמות שמתאימות לשנות ה 90'. היום רוב הרכבים הם מליסינג והיום בגלל שהשוק מוצף אין רכב שקל למכור אותו.

אם הרכב עבר טיפולים במוסך מסודר עם קבלות מסודרות, הק"מ סביר, המצב הקוסמטי והמכאני טובים - הסיכויים למכירה עתידית יהיו טובים יותר מרכב שלא שמרו עליו ולא טיפלו בו.

בנוגע לצריכת הדלק כפי שכתב קודמי - בסגמנט שאתה מחפש צריכת הדלק תהיה דומה בין הרכבים (אולי בקורולה הרובוטית פחות אבל כפי שאתה כתבת מדובר ברכב יד 4 עם המון ק"מ ככה שה"חסכון" בדלק יתקזז לך במוסך ובמכירה עתידית).

לפעמים החסכון בדלק הוא קטן לעומת החסכון בתיקונים במוסך...במיוחד בתקציב שלך.

 

 

בגלל זה אני מתלבט האם לא כדאי לקחת רכב קצת יותר קטן אבל יותר חסכוני בדלק מאשר הרכבים האלה?

פורסם

אין צורך לצוטט תגובה מעליך.

 

בסופו של יום השאלה היא על מה אתה מוכן להתפשר ועל מה לא.

ההבדל בחיסכון בדלק לחלק מהאנשים לא ישחק תפקיד כמו מרחב פנים (רלוונטי מאוד כשזה נוגע להסעת תינוקות) ותא מטען גדול.

 

אישית הייתי ממליץ על סוזוקי SX4 שמלבד תא מטען גדול מאוד, מרחב הפנים מספק מאוד (עם שני כיסאות מותקנים), אחזקה זולה יחסית

וצריכת דלק שפויה (בין עירוני 1/14, עיר 1/10-11). מושב הנהג יחסית נוח. לא כל כך שקטה ובמהירות שיוט יש רעשי רוח מורגשים.

פורסם (נערך)
בגלל זה אני מתלבט האם לא כדאי לקחת רכב קצת יותר קטן אבל יותר חסכוני בדלק מאשר הרכבים האלה?

ברגע שאתה משתמש בגיר אוטומטי - צריכת הדלק תעלה.

אם היית מדבר על סופר מיני ידנית - זה כבר היה סיפור אחר (פולו ידנית למשל שיש לנו במשפחה מגיעה בקלות ל 1:12 בעיר ו 1:20 מחוץ לעיר). השאלה היא כמה ק"מ אתה נוסע בשנה? יכול להיות שאתה לא נוסע הרבה ק"מ וההבדל בין סופר מיני אוטומטית לבין משפחתית יהיה זעיר עבורך באופן יחסי.

כיום אני בעלים של יונדאי I20 שנת 2009 שמתקרבת ל 180000 ק"מנוסעים כ 20000 ק"מ בשנה ואפילו יותר, מבחינת צריכת דלק בערך 1:9-1:10 בעיר ו 1:15-1:16 מחוץ לעיר, רוב הנסיעות שלנו מחוץ לעיר ככה שהממוצע שלנו עומד על 1:13-1:14.

לפני כן הייתה בבעלותי הונדה סיויק 2006 מהצורה החדשה מנוע 1.8 גיר אוטומטי 5 הילוכים שהייתה שמורה ומלוקקת. ההבדל מבחינת דלק היה 200 שקל בחודש למרות שאנחנו נוסעים המון. עקב אילוצים הייתי חייב למכור את אחד הרכבים והראשון שנמכר היה הסיויק, ועד היום אני דיי קצת מצטער על זה כי אמנם אפשר להסתדר עם I20 והיא מכונית לא רעה באופן כללי אבל הסיויק מרווחת יותר, שקטה יותר ונעימה הרבה יותר מה I20.

הסיויק יחסית חסכונית לעומת משפחתיות אחרות עם גיר אוטומטי 4 הילוכים אז בוא נגיד שאם אתה משווה I20 למאזדה 3 למשל שיש לה גיר אוטומטי 4 הילוכים ההבדל יהיה הרבה יותר מ 200 ש"ח לחודש עם נסועה כמו שלי.

השאלה היא מה באמת אתה צריך וכמה הנסועה השנתית שלך? כי אם היא לא גבוהה - צריכת הדלק לא תהיה משמעותית נמוכה עבורך בגלל שמדובר ברכבים עם גיר אוטומטי.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

נסיעה שנתית מתחת לממוצע. בערך 10000 ק"מ בשנה

אהבתי את ההמלצה על סוזוקי SX4 . נראה לי שאני אנסה בגרסא סדאן שנת 2008-2009.

נראה לך שכדאי?

תודה

פורסם

פחות מ 10K בשנה אתה לא תרגיש כ"כ הבדל בצריכת הדלק שיהיה ממש משמעותי לדעתי.

את הסוזוקי אני לא מכיר, הייתי נוסע עליה ובודק אם היא מתאימה לי מבחינת מרווח, בטיחות וכו'.

פורסם

הסוזוקי נמכרה בשנים שציינת עם המנוע של הליאנה שהוא יחסית עצל (ואולי אף פחות חסכני בדלק, איני יודע).

ב-2010 הוחלף המנוע.

הניסיון שלי (הרכב מהעבודה, 2010, נוסע עליו 3000 ק"מ בחודש) הוא עם המנוע החדש יותר. לא חסר כוח.

פורסם

לגבי הסיד - הוא אומר שהרכב ללא תאונות, הוא עשה טיפולים אבל מהיד הראשונה אין לו את כל ההיסטורית טיפולים רק 2 אחרונים.

מוכר כי הוא רוצה להתקדם בשנים.

הוא אומר שהמחיר סופי אני לא יודע עד כמה אפשר להתגמש.

האם זה שווה את המחיר? כי זה טיפה יקר בשבילי.

תודה

×
×
  • תוכן חדש...