Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

5 חבר'ה צעירים בגיל ובנפש, מחפשים בילוי של צעירים ברומניה בחודש אוגוסט\ספטמבר 7 או 6 לילות. (גילאים 24-27).

המטרה של הטיול היא נטו בטן גב, קזינו ומועדונים.. איזה מלון לסגור? דרך איזה אתר מומלץ?

כל מידע יעזור.

 

לקחנו לפני שנתיים טיסה דומה לבורגס, לצערינו לקחנו דירות להשכרה ללא ארוחות וכו, מסתבר יכלנו להוסיף 200 שקל ולקבל מלון לא רע בכלל כולל פנסיון מלא.

 

מה דעתכם?

תודה :)

פורסם

טס ביוני לשבוע מסיבת רווקים + חתונה כככה שגם אני בעצמי בברורים.

לגבי לינה שווה לבדוק אופציות של air B&B, אם עיקר הטיול הוא בטן גב - ממליץ לבדוק את עיר החוף מאמאיה, נחשבת כמיני איביזה מלא מועדונים בתי קזינו וכמובן חופים, מה שכן למיטב הבנתי נחשב לאזור יחסית יקר וכנראה לצאת בזול משם לא תצאו.

פורסם

חזרתי משם לפני שבועיים.

בטן גב אין שם, אבל חיי לילה יש בלי סוף!

לדעתי עדיף לכם לקחת דירה דרך AirBNB. לא חסר שם וילות במחירים מעולים ויהיה לכם הרבה יותר כיף מסתם מלון.

תעשו קנייה מרוכזת בסופר בשביל ארוחת בוקר וכל שאר הארוחות אתם יכולים לאכול בחוץ.

יש הרבה שואו במועדונים שם ואנשים באים לבושים בהתאם, אז קחו את זה בחשבון.

המוניות שם זה להיט! רוב המוניות עולות 1.40 lei לקילומטר (המטבע המקומי הוא בדיוק כמו שקל עם השער המרה, חוסך את כל החישובים המעצבנים). לוקחים מונית לאן שרוצים וזה עולה גרושים. מונית ממרכז העיר לשדה תעופה (משהו כמו חצי שעה נסיעה) עלתה לנו 30 ש"ח כולל טיפ!

 

לגבי קזינו - לא עניין אותי אז לא הלכתי ולא בדקתי, אבל לא חסר שם.

 

אם יש לך שאלות ספציפיות תשאל בכיף, הכל עדיין טרי בראש.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב הנושא עלה שוב, איך עובד הAIRBNB הזה? צריך להזמין טיסה בנפרד או שזה כולל?

במידה ונחליט איזה מלון טוב עם חצי פנסיון, איפה כדאי לחפש ומאיפה להזמין? תודה

פורסם

אני לא נוסע לחו"ל בשביל קזינו, אבל מרומניה חזרתי לפני שבועיים וחצי,

יכול לתת רק אזהרה אחת מנהגי המוניות, זה להזמין ממקום מסודר ולא סתם לעצור ברחוב.

קח בחשבון שהמוניות על הפרצוף, הנהגים בחלקם לא משהו, מוניות שבורות זה עניין שבשגרה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
טוב הנושא עלה שוב, איך עובד הAIRBNB הזה? צריך להזמין טיסה בנפרד או שזה כולל?

במידה ונחליט איזה מלון טוב עם חצי פנסיון, איפה כדאי לחפש ומאיפה להזמין? תודה

אין לי ניסיון עם AirBNB, אבל מדובר בשכירת דירות פרטיות דרך האתר המתווך. לא בדילים מסודרים.

עקרונית ארגנתי אי אילו טיולים באופן עצמאי עם הזמנות נפרדות של טיסות, מלונות ורכב או דילים שכללו חלק והצריכו השלמות, או דילים שהוכנסו בהפ שינויים משמעותיים (הארכת השהיה, הוספת מקומות לינה וכו'). למעשה התחלתי בכך כבר ב-1999 כאשר משהו שהיה אמור להיות דיל לפריס התברר כטיסות בלבד, ואז ארגנתי את המלון ואת תוכנית הטיול באופן עצמאי, לקבוצה של 18 איש (8 מבוגרים ו-10 ילדים). מאז היו לי נסיעות בודדות בהן לקחתי את הדיל כמות שהוא, כמעט תמיד או שהדיל היה חלקי או שהכנסתי בו שינויים משמעותיים.

כבחור צעיר שמתמצא בנבכי האינטרנט אתה צרייך להיות מסוגל להסתדר באופן עצמאי. אבל בפעמים הראשונות כדאי להתייעץ עם בעל ניסיון. כיון שלא ביקרתי ברומניה אני אולי יכול לתת עצות כלליות, אבל לא ספציפיות ליעד זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טיסה - WizzAir

חברת לואו קוסט רומנית שמציע מחירים ממש טובים במטוסים חדשים לגמריי,

אם אתם רוצים להתפנק המושבים בשורה הראשונה/יציאת חירום הם אחלה בשבילכם.

 

מלון - Z Hotel

אחלה מלון, מטר מהמטרו ומהעיר העתיקה.

 

עוד דבר שכדאי לשקול - ספא ליום שלם, סוג של בטן גב עם 14 סוגי מסאז שונים.

----

פורסם
אני לא נוסע לחו"ל בשביל קזינו, אבל מרומניה חזרתי לפני שבועיים וחצי,

יכול לתת רק אזהרה אחת מנהגי המוניות, זה להזמין ממקום מסודר ולא סתם לעצור ברחוב.

קח בחשבון שהמוניות על הפרצוף, הנהגים בחלקם לא משהו, מוניות שבורות זה עניין שבשגרה.

 

במשך כמעט שבוע שלם לקחתי שם ה-מ-ו-ן מוניות, ולא הייתה לי אף בעיה איתם. תמיד עצרתי אותם ברחוב. לא מדברים איתם על מחירים, פשוט אומרים להם לאן להגיע והם מפעילים מונה. רק לשים לב שעולים על מוניות שהתעריף רשום על המונית, ושרשום 1.4 lei ולא יותר.

נכון שרוב המוניות זה דאצ'יות שבורות, אבל מדובר על נסיעות קצרות בד"כ ובמחיר מצחיק. לא רואה הצדקה להשתמש בתחבורה ציבורית אחרת שם.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

לא כולם מסכימים לקחת מהרחוב. יצאתי מהקניון של לבייב (אפי פאלאס), עמדו מספר מוניות ולא הסכימו לקחת לפי מונה ובמחיר סביר. זרקו מחירים דומים לאלו הנגבים ע"י נהגי מוניות בישראל.

רצוי להזמין ממקום מסודר (עמדה עם טאצ' סקרין), כשמזמינים ממקום מסודר המונית מגיעה וגובה לפי מחיר ידוע מראש והכל בסדר.

 

לא כל נהגי המוניות יודעים לתקשר באנגלית וזה כולל מספרים וסכומי כסף. אני אישית קלטתי זריז את המספרים וזה הקל בתקשורת מול החלק שלא דובר אנגלית כלל, ממליץ לשקול זה לא מסובך.

פורסם (נערך)

מסכים, הייתי שם בעבודה ובחופשים, אין שום בעיה עם מוניות. זול ויעיל (כשאתה לא נוסע בבוקר לעבודה בפקקים, בשעות האלה המטרו מצויין).

 

לפני שנכנסים לבקש מהנהג please put meter וזהו, כמו שציינה המדוזה, לקחת את המוניות המוסדרות עם המדבקה של התעריף לקילומטר על המונית.

 

דא, כשאתם נוחתים בשדה התעופה, מיד ביציאה לאולם מקבלי הפנים הקטן יש בצד שמאל מכונה צהובה להזמנת מוניות, פשוט לוחצים על החברה שממנה רוצים להזמין מונית ומקבלים פתק עם מספר המונית. תגיע בדכ תוך מספר דקות לכביש שקרוב ליציאה.

 

אני תמיד נסעתי עם Chris Taxi ללא שום בעיות.

 

מי שלא מסכים מהרחוב, בסדר, מחכים לבא בתור. לנסיעות ארוכות מישהו יסכים, לנסיעה של קמ שניים בלילה כנראה שאף אחד לא יסכים לזוז מהעמדה שלו כי זה לא משתלם לו, worst case סוגרים מחיר. איך שלא תסתכלו על זה זה יהיה כלום לעומת המחיר בארץ.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

רק הערה כללית לפות"ש (ולאחרים בגילו וברצונות החופשה שלהם): רומניה היא אומנם לא אנגליה, צרפת או גרמניה, אבל המקומיים, בעיקר בקאזינואים ובמקומות המכובדים, לוקחים את עצמם מאוד ברצינות ונוטים להיות חסרי חוש הומור לצעירים שבאים להשתכר, להמר, ולעשות בלאגן - אנשי "טיסת השוקולד" היו מועפים בבעיטה מכל קזינו נורמאלי ברומניה, ואולי אפילו מוצאים את עצמם בתחנת משטרה מול שוטרים שלא יודעים אפילו חצי מילה באנגלית.

 

אז תהנו, תנקו את הראש, אבל שימו לב שאתם לא עוברים את הגבול.

פורסם

במידה ואתם לא נעולים על המקום, פירסמתי פה רשימה של יעדים יותר מומלצים לגילכם

 

הייתי בבוקרשט וחבר טוב שלי עובד קבוע בקו הזה, ביקרתי שם מס' פעמים ואני אישית לא נהנה שם. אני נגד הימורים ולכן לא יצא לי לדגום את כל בתי הקזינו, אבל מבחינת בילויים ומסיבות - הישראלים דאגו לעשות לנו שם רע והרסו לכל השאר.

מה גם, אם אתה כותב בפורום אני מתאר לעצמי שאינך חובב תופעת ישראל ישראלי, ומהמטוס אתה פשוט פוגש חבורות ניאדרטלים בלתי נגמרות. בין מעשיהם אפשר למצוא - הצקה לדיילות, מוזיקה, קריוקי במטוס, יאללה בית"ר, לקלל בעברית כל רומני בפנים, הימורים במריוט, זונות בסיטונאות, השתנה בציבור ומה לא בעצם.

 

ואם בכל זאת החלטתם לנסוע,

אתם תלמדו את מילות השיר כבר במטוס,

בין אם תרצו ובין אם לא,

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
טיסה - WizzAir

חברת לואו קוסט רומנית

 

הונגרית, אבל טסים להרבה יעדים במזרח אירופה ורומניה בפרט.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...