Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

לאחרונה שמתי לב שהמראה הימנית בקשקאי שלי קצת "רוקדת".

אלו מראות שנפתחות וניסגרות חשמלית והמנגנון עובד בסדר גמור (גם כיוון המראה עובד טוב).

חיפשתי איך אני מחזק את המראה, אבל לא מצאתי שום דרך לעשות את זה. מצאתי רק מדריכים להחלפת כל המראה (מה שדורש פירוק כל הדלת).

מישהו יכול לעזור ולתת לי כיוון?

 

תודה.

פורסם

כל המכלול.

התושבת שמחוברת לרכב יציבה לחלוטין, החלק שרוקד הוא מכלול המראה עצמו (החלק שמתקפל)

פורסם

יכול להיות שאיזה שכן קיפל לך את המראה "בעדינות"?

או שקיבלה מכה בנסיעה?

 

כנראה שתושבת המנגנון או הציר נפגעו קצת, לדעתי אין הרבה מנוס מלפרק בזהירות ולהבין מה גורם לרעידות.

פורסם

אין דרך אחרת אלא לחזק את שלושת הברגים שמחזיקים את המראה.

בקשקאי צריך לפרק את הדיפון דלת כדי להגיע אליהם, לא מסובך לפרק את הדיפון, 4-5 ברגים בצידי הדיפון(יש גם ברגים נסתרים מאחורי הידית הגדולה).

תצטרך בוקסה 10 לברגי המראה ואם אני זוכר נכון ברגי הדיפון הם מסוג טורקס.

×
×
  • תוכן חדש...