Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,

יש לי סובארו אימפרזה ניו אייג' 2004 1.6 . נדלקה לי נורה של מנוע , הרכב חובר למחשב והיה רשום שהתקלה היא חיישן חמצן .

הבחור שעזר לי איפס את התקלה ואמר שהכל בסדר ואפשר לסוע , לא אהבתי את העניין וחשבתי על זה רק אחרי שנסעתי .

השאלה שלי היא אם זה אפשרי לדעת מה הייתה התקלה או שברגע שהוא איפס אותה אין דרך חזרה ?

אני זוכר שהיה רשום O2 Sensor ויותר מזה לא זוכר .

תודה לעוזרים .

Honda Civic 2006 1.6

פורסם

ברגע שהתקלה אופסה - איני חושב שיישאר לה זכר כלשהו.

אם ויהיה ומדובר בתקלה שאיננה ספוראדית - והתקלה תחזור - אז כנראה לא יהיה מנוס מלהחליף את החיישן.

alfa 156 2.5.

פורסם
ברגע שהתקלה אופסה - איני חושב שיישאר לה זכר כלשהו.

אם ויהיה ומדובר בתקלה שאיננה ספוראדית - והתקלה תחזור - אז כנראה לא יהיה מנוס מלהחליף את החיישן.

 

ראשית, תודה על המענה המהיר בשעה הזאת!

וכרגע עד שלא תחזור התקלה אין מה להחליף את החיישן ?

Honda Civic 2006 1.6

פורסם
אני חושב שלא.

תן לעסק להנות מהספק פעם אחת (זה מה שהייתי עושה).

בסדר גמור , תודה רבה !

Honda Civic 2006 1.6

פורסם

מסכים עם העצה שקיבלת. רק אוסיף שיש לך שני חיישני חמצן וצריך לחכות לראות איזה מהם תקול. זו ״מחלה״ ידועה באימפריה ( לפחות ב-2000סמ״ק) וסביר להניח שנורת בדוק מנוע תידלק שוב. בינתיים סע כרגיל

פורסם
מסכים עם העצה שקיבלת. רק אוסיף שיש לך שני חיישני חמצן וצריך לחכות לראות איזה מהם תקול. זו ״מחלה״ ידועה באימפריה ( לפחות ב-2000סמ״ק) וסביר להניח שנורת בדוק מנוע תידלק שוב. בינתיים סע כרגיל

 

מעולה תודה ,

מה המחיר של החלק בערך ?

Honda Civic 2006 1.6

פורסם (נערך)

מקפיץ לטובת השאלה ..

מה מחיר החלק ? , יש אפשרות לבדוק איזה חיישן תקול ע"י בדיקה כל שהיא שהיא לא חיבור הרכב למחשב ?

בינתיים עוד לא נדלקה לי הנורה שוב אבל שמתי לב בבירור שצריכת הדלק עלתה

עריכה אחרונה על ידי Yakir-h

Honda Civic 2006 1.6

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מעדכן , חודש עבר והמנורה נדלקה היום

התקלה היא P0030 , מחייב החלפת חיישן ? ואם כן איזה חיישנים מומלץ להחליף?

תודה!

Honda Civic 2006 1.6

פורסם

שלום

ברשותי אימפרזה 2003 עברתי אותו דבר כמוך אין מנוס מלהחליף חיישן.

נסיתי למצוא מפירוק שילמתי על אחד 150 לא עזר.

מאיבייי לא ניתן למצוא כי תחליפי אין לאימפרזה.

שורה תחתונה החלפתי אחד בעלות של 1100 שח!!!

האוטו נוסע מרגיש וצורך דלק אחרת לגמרי.

אים תרצה עזרה פנה בפרטי

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

imprza new age

×
×
  • תוכן חדש...