Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה ברכב מסוג פולקסוואגן גולף 2.0 FSI שנת 2007

בעיה אשר לפעמים הנורת אור בלוח שעונים ברכב נדלקת.

אני יודע שזה לא משהו שהוא "חמור" אבל אני רוצה לתקן את זה ולהעיף את הנורה הזאת מהלוח שעונים.

מצורפות 2 תמונות של ההודעה מהלוח שעונים

71e23ae9-06d9-4933-931a-1e97c4908f8c.jpg6844c539-09ab-4bee-8f42-d49426fef656.jpg

 

* הבעיה התחילה כאשר החלפתי את הפנסים האחוריים המקוריים של הרכב בפנסים שייבאתי מחו"ל לגולף MK5 תוצרת SPYDER.

עברתי על הנורות וראיתי שכל הנורות עובדות מאחורה של האור ברקס ואיתות ורוורס. ככה שאין בעיה בנורות.

הנורה לא דולקת תמיד , היא מידי פעם נדלקת מידי פעם נדלקת אחרי 5 דקות נסיעה , וכו'..

פורסם

הבעיה נוצרת עקב "בדיקה" שהמערכת מבצעת בו היא בודקת את ההתנגדות של הנורות ולפי כך מחליטה מתי להתריע על נורה שרופה.

בפנסים האחוריים שייבאת מחו"ל ככל הנראה קיימות נורות לד ללא נגד מה שגורם להתנגדות שונה מהמקור ולכן נורת ההתראה נדלקת.

 

קראתי ב-VAGIT שניתן לבטל את ה"בדיקה" הזו לחלוטין דרך VAG COM.

לאחר מכן לא תוכל לקבל חיווי על נורה חיצונית שרופה.

פורסם (נערך)

יש לך כנראה מגע רופף בקונקטור של הפנס הימני , קרה לך שבזמן שהנורה דולקת בלוח השעונים, הפעלת איתות ימינה ושמעת תיקתוקים מהירים מהרגיל?

בכל מקרה אתה צריך לפרק את הפנס ולבדוק.

עריכה: גם מה שטורבו מן כתב נשמע הגיוני, תבדוק את הנתונים של הפנס שהתקנת.

עריכה אחרונה על ידי zivk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

החלפת נורות בלם אחורי יכולות לפתור את הבעיה ?

ולא קרה לי מצב שהפעלתי איתות ימינה או שמאלה ושמעתי תיתוקים מהירים , הם עבדו כרגיל גם כשהמנורה הזאת דולקת.

פורסם

לדברי פות"ש ביצע את כל הבדיקות והכל תקין.

 

עושה רושם שהתקלה נובעת מנורות לד שבהן ההתנגדות שונה מהמקור ולכן קופצת התראה.

באחד השרשורים כאן קראתי שצריך להרכיב נגד הספק שימשוך זרם ע"מ שהמערכת לא תחשוב שיש נורה שרופה.

 

לחילופין אפשר פשוט להחליף את הנורות לנורות שלא יקפיצו תקלה, חפש no error led ב-ebay ותמצא את מה שאתה מחפש.

פורסם
לדברי פות"ש ביצע את כל הבדיקות והכל תקין.

 

עושה רושם שהתקלה נובעת מנורות לד שבהן ההתנגדות שונה מהמקור ולכן קופצת התראה.

באחד השרשורים כאן קראתי שצריך להרכיב נגד הספק שימשוך זרם ע"מ שהמערכת לא תחשוב שיש נורה שרופה.

 

לחילופין אפשר פשוט להחליף את הנורות לנורות שלא יקפיצו תקלה, חפש no error led ב-ebay ותמצא את מה שאתה מחפש.

 

לדברי פות"ש ביצע את כל הבדיקות והכל תקין.

 

עושה רושם שהתקלה נובעת מנורות לד שבהן ההתנגדות שונה מהמקור ולכן קופצת התראה.

באחד השרשורים כאן קראתי שצריך להרכיב נגד הספק שימשוך זרם ע"מ שהמערכת לא תחשוב שיש נורה שרופה.

 

לחילופין אפשר פשוט להחליף את הנורות לנורות שלא יקפיצו תקלה, חפש no error led ב-ebay ותמצא את מה שאתה מחפש.

חיפשתי no error led באיביי לא ממש מצאתי נורות שמתאימות לגולף MK5.

בכל מקרה

אם אני יקנה פה בארץ 2 נורות בלם בכמה שקלים הבעיה תיפטר ?

ד"א הנורה בלוח שעונים לא נדלקת רק כאשר אני לוחץ על הברקס

היא גם דולקת כשאני במצב N או אמברקס או פשוט עם רכב עומד במצב P גם בלי ללחוץ על הדוושת ברקס.

מה הפיתרון הכי מהיר וזול שכרגע אפשר לעשות להחליף2 נורות לקנות פה ולא תיהיה את הבעיה ?

פורסם
יש לי בעיה ברכב מסוג פולקסוואגן גולף 2.0 FSI שנת 2007

בעיה אשר לפעמים הנורת אור בלוח שעונים ברכב נדלקת.

אני יודע שזה לא משהו שהוא "חמור" אבל אני רוצה לתקן את זה ולהעיף את הנורה הזאת מהלוח שעונים.

מצורפות 2 תמונות של ההודעה מהלוח שעונים

[ATTACH=CONFIG]453599[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]453600[/ATTACH]

 

* הבעיה התחילה כאשר החלפתי את הפנסים האחוריים המקוריים של הרכב בפנסים שייבאתי מחו"ל לגולף MK5 תוצרת SPYDER.

עברתי על הנורות וראיתי שכל הנורות עובדות מאחורה של האור ברקס ואיתות ורוורס. ככה שאין בעיה בנורות.

הנורה לא דולקת תמיד , היא מידי פעם נדלקת מידי פעם נדלקת אחרי 5 דקות נסיעה , וכו'..

לדעתי הבעיה עלולה לקרות מכמה סיבות:

 

רכבים הנמכרים בקנדה/ארה"ב מגיעים עם סידור שונה של המנורות בצד ימין ושמאל לעומת רכבים שנמכרים בארץ.

 

בשלב הראשון תבדוק תחילה באיזה צד נדלקת מנורת אור ערפל ואור רוורס.

 

בדוק גם איזה סוג של מנורה קיימת עבור איתות צד שמאל/ימין.

איזה כייף לי :)

פורסם
הבעיה נוצרת עקב "בדיקה" שהמערכת מבצעת בו היא בודקת את ההתנגדות של הנורות ולפי כך מחליטה מתי להתריע על נורה שרופה.

מערכת לניטור נורות שרופות בגולף דור 5 אינה בודקת את ההתנגדות של הנורות.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...