Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הייי,

רציתי לדעת אם אני צריך להחליף אטם מכסה שסתומים

קורולה 2001 185 ק"מ

זה המצב כרגע

 

הבאתי ויש קטן עם הסמרטוט בפינה

המצב תקין ? דרוש החלפה ?

 

12791008_1238033759558979_3491861038279498746_n.jpg?oh=25071bf765770f4934b324d74894b8c3&oe=57629417

 

 

 

1936171_1238033826225639_7593001837684546667_n.jpg?oh=f51eec81502efaab79f9589fc58c59b0&oe=576C5717

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם

אכן ניראה שמדובר באטם מיכסה שסתומים שנוזל. אם לא יוצא לך להוסיף שמן מידי פעם אז יכול להיות שמדובר בהזעות מהעבר ולכן לפני הכל אני ממליץ לנקות הייטב את המקום ואז לעקוב.

פורסם
אכן ניראה שמדובר באטם מיכסה שסתומים שנוזל. אם לא יוצא לך להוסיף שמן מידי פעם אז יכול להיות שמדובר בהזעות מהעבר ולכן לפני הכל אני ממליץ לנקות הייטב את המקום ואז לעקוב.

 

כן ניקיתי את המקום עכשיו אעקוב אחרי זה

תודה לך מאור :) שיהיה לך בוקר מצוין והמשך יום טוב !

×
×
  • תוכן חדש...