Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

מחפש המלצות לתיק גב למחשב נייד (14-15 אינץ), בצבעים כהים - שחור זה אחלה, איכותי

והפיצ'ר הכי חשוב - שאפשר יהיה להלביש אותו על ידית של תיק טרולי.

 

התקציב הוא סביב ה-400. ריאלי? המלצות?

פורסם (נערך)

לי יש כזה

אני מעדיף את התיקים של קייסלוג'יק על פני סוויס כי לשם שינוי הם לא נראים מנופחים ומגושמים

לא זוכר שראיתי גם גב וגם מתלבש על טרולי, אולי אני טועה

עריכה אחרונה על ידי sh33p
פורסם

אין לך הרבה תיקים כאלו והרוב מעל התקציב.

ראה את Samsonite Xenon 2 שהוא חצי מהתקציב שלך באייביי או Victoriatourist V6002 (אין לי ניסיון אם שנייהם) , לחלופין חברות יותר מופצות כדוגמה Everki Atlas כוללות את מה שאתה מבקש אבל המחיר סביבות 600 באייביי.

בכלל תיקיי טיסה כולם אמורים לכלול את זה לכן כנראה שגם כול מיני דגמים של NORTH FACE יכללו פיצ'ר זה.

[h=1][/h]

אודי A4

דימה.

פורסם

תודה

העניין עם השרוול להלבשה מאוד חשוב (טס הרבה, נסחב עם טרולי + תיק לפטופ)

בגדול אני יכול למתוח את התקציב עד 550 ש"ח, אבל מעדיף לרכוש בארץ בשביל אחריות - מכיוון שהוא בשימוש יום יומי אינטנסיבי

קייס לוג'יק למיטב הבנתי לא מגיעים עם שרוול למזוודה.

 

ראיתי תיקים של WEGNER ויש להם לוגו שנראה דומה לSWISS, מישהו מכיר ויודע עד כמה איכותית החברה הזו?

מצורף לינק - http://www.alter.co.il/pd1432_%D7%AA%D7%99%D7%A7-%D7%92%D7%91-%D7%9C%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-15-Swiss-Wenger-GigaByte.aspx#prettyPhoto

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...