Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני רוצה לקנות רכב עד 50000 ש"ח

אין לי זמן וחשק לעבור אצל אנשים פרטיים

עם בדיקות וכו'.

הסתובבתי היום במגרשים בעפולה ופשוט זוועה

נוכלים,רמאים,ברמות שאי אפשר לתאר.

האם קיימים דילרים,או מגרשים הוגנים?

רצוי באיזור צפון,מחפש למצוא ולקנות

במקום אמין.הצעות המלצות,יתקבלו בברכה.

פורסם

פנה לטרייד אין שקשור ישירות ליבואן (כמו קראסו, או הטרייד אין של לובינסקי). הם היותר הגונים בתחום.

 

למרות שזה לא כל כך מסובך לקנות רכב לבד - יש כאן בפורום מדריך טוב לקניית רכב, אני יכול לשלוח לך את שלי... אם תבצע את ההנחיות לא תטרח יותר מדי ותקבל את התמורה הכי טובה שאפשר לכסף שלך.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

מצטרף לאשכול עם שאלה קטנה.. האם מקומות כמו אויס, קל אוטו , אוטו סנטר והמקומות ה"גדולים" נחשבים אמינים?

כמו פותח האשכול גם לי אין את הכוח להיפגש עם פרטיים-- לקחת לבדיקה--וכל הבאלגן

פורסם

לא.

לפרט? אפשר ליפול במגרשים על אקזמפלרים שמורים, לרוב לא.

יש שוק פרטי רחב בארץ עם מחירים שנותנים תחרות למגרשים.

אין את הרכב שאתם מחפשים בשוק הפרטי או שלא מצאתם אחד מספיק שמור? תתחילו לחפש במגרשים , כמובן בדגש של לא להאמין למילה שלהם אלא פשוט לקחת את הרכב למכון בדיקה מטעמכם, מרוחק מהמגרש.

אין זמן? יומיים חופש מהעבודה ואתם קובעים עם כל אתר יד2 ממטולה ועד אילת,עד שתמצאו את הרכב המיועד.

Miata ND2

 

פורסם

בדרך כלל באזורי תעשייה ומחוץ לעיר יש מגרשים גדולים ואמינים.

מגרשים כאלה מביאים את המכוניות הגרועות למגרשים הקטנים בעיר כדי לא ללכלך את שמם,

ככה שמה שהם מחזיקים אלה רכבים ממוצעים +.

פורסם (נערך)

אני קיבלתי רושם לא רע בטריידמוביל בעפולה וגם מקרסו וזה מלפני חודש וחצי בערך, חיפשתי רכב ראשון לאחותי.

באלבר בעפולה השירות בסדר אבל הרכבים שלהם נראים פשוט מזעזע, תחזוקת שבר.

ניגשתי למגרש פרטי אחד, הגדול מבניהם, מניח שאם אתה מהאיזור תדע למי הכוונה, הרכבים היו פשוט מפורקים, קילומטראז' גבוה בהגזמה ומחירים מנותקים מהמציאות.

 

אם אתה מגיע לאיזור טבריה/קצרין נסה את ג.ש.ר גולן.

עריכה אחרונה על ידי Mike808
פורסם

טרייד מוביל בעפולה?

שם הייתי שבוע שעבר בפעם הראשונה,והאחרונה.

היה שם לקוח פגוע וזה הספיק לי להבין

איך הם "עובדים" שם.

×
×
  • תוכן חדש...