Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למשתמשי הפורום שלום רב,

מבקש עזרתכם בבעיה הבאה:

אני נהג צעיר בן 21, בעל רשיון מעל ל4 שנים.

לכבוד השחרור הקרב ובא הוריי החליטו לקנות לי רכב חדש, להלן הבעיה:

בארבעת השנים האחרונות נהגתי על הרכבים של סבי ושל אבי, כלומר הפוליסה הייתה רשומה על שמם.

ע״מ לבדוק מה גודל הנזק הצפוי מביטוח הרכב (מאזדה 3 ספיריט 2016) בביטוח מקיף, שני נהגים (אני ואבא שלי), התברר שבגלל שסבא שלי בעל הפוליסה - אני נחשב כאילו לא היה לי ביטוח לפני כן. אישור היעדר תביעות שווה כלום ושום דבר (יש לציין שבשנה האחרונה לא הייתה לי פוליסת מקיף אם כי צד ג).

כל הסיפור מקפיץ את הביטוח, הגם כך יקר, לסכומי עתק (9,500₪ במקום סביבות ה6), האם אין מה לעשות בנידון? הסוכן שלי ניסה למצוא פתרונות ללא הועיל.

לגבי הפוליסה הקיימת, יש בידיי מכתב היעדר תביעות של השנה האחרונה, רשום שגיל הנהג הצפוי לנהוג הוא 21 אבל לא מצויין שם.

מה ניתן לעשות? תודה על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...